Katkokävelyä tuli ie jaksa kävellä kotiin 5 porrasta sitten tauko diabetes hoitaja älä syö viikkoon ,onko apua soita terveyskeskukseen vaidetaan se .On siitä ollut apua 22 porrasta menee ylös että suhastaa ,naapurit mihin nui kiire missä palaa? Ei vihti heittää harakalle 80kpl vielä jäljellä alle 10e maksoivat ,meillä pillereitä komerot ja lääkekaapit täynnä ,eivät vähene apteekkiin viemällä vaan syömällä ainakin uusimmat eikä ole ketään tuttua jolla olisi kolestoria antaisi sille .Pillerin nimi atorvastatin 10mg 1kpl iltaisin.
Kolestori lääkitysen vaihto
Anonyymi-ap
1
321
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1655974- 1451645
- 1131438
- 511220
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️40788Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢26781Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu87735Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5719Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan215678- 41659