pääsee muka vuodeessa..... ihan törkeitä täysiä VALHEITA.
Tuo nyt on aivan täyttä valhetta jos joku väittää että johonkin kiireettömään hoitoon....
3
168
Vastaukset
- Anonyymi
Hoitoon ylipäänsä ei onnistu pääsemään, kun ei ketään kiinnosta selvittää mahdollisia sairauden oireilun syitä, ym.
Kun ei tutkita, niin ei silloin toki hoidetakaan.
Selän kanssakin sain kituuttaa seitsemän vuotta ennen kuin leikattiin ja ongelmat poistuivat saman tien. - Anonyymi
Pitkät sairaalajonot ovat hallituksen keino säästää rahaa.
Kun ihmisiä ei päästetä julkiseen terveydenhuoltoon, ei tule kulujakaan siitä.
1 potilas, korkeintaan, pidetään kansa sairaana, säästöä TULEE HEE!
Raha on tärkeämpi kuin kansanterveys JEEEE!- Anonyymi
Tulee niitä kuluja, kun sairaat ihmiset joutuvat käymään hakemassa apua moneen kertaan, ainakin yrittää saada apua ja hoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884