Metallialan työpaikat

Anonyymi-ap

Mistä hitsarille töitä?
Monen vuoden kokemus ja luokat kunnossa. Uusi talo just rakennettu Kirkkojärven rantaan, niin pitäisi jotakin palkkaakin saada.
Nordec suljettiin just ja Riikulla on sattuneesta syystä haasteita vaikka on ollukin kasvua.
HTR on kuulemma kamala työnantaja, niin ei sinnekään viitsi hakea.

10

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo jos kaasuvenhkeet pysyy käsissä ja osaat ohutlevyt, niin vanhojen pakoputkien korjaushitsausta on tarjolla 27 euroa tunti minulla Paten Pakoputkessa, siinä Järviluoman mutkassa. Paa poiketen

• Anonyymi

Ei niitä kannata hitsailla.
      Putket on niin halpoja et keskipöntön takapöntön saa normiautoon 75-90 eurolla kappale

• Anonyymi

Paavon pösööhin tein ite putken alusta loppuun, vanhasta karsinavärkistä-

• Anonyymi

joo älä mee htr

• Anonyymi

Htrllä kovin palkka, mukavat työkaverit ja huippu pomot. Työaika on liukuva ja perjantaisin saat lähteä jo aamukahvin jälkeen kotiin. Työtehtävät kohtuu helppoja, sanoisinko että ihan istumallakin onnistuu hommat hoitaa.

• Anonyymi

Jos oot kalamies niin htrlle vaan töihin, juttua piisaa ja et edes huomaa että oot töissä. Palkka on hyvä ja pomot mukavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot kalamies niin htrlle vaan töihin, juttua piisaa ja et edes huomaa että oot töissä. Palkka on hyvä ja pomot mukavia.

Onko teitä gay-sällejä siellä muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teitä gay-sällejä siellä muita?

En tiedä nykyisistä mutta entisiä gay-sällejä on lukuisia. Vieläköhän sielä tikkaa heitetään?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kysyppä Maijalan pajalta Hukkapäästä olisko luokattomalle hitsarille töitä.
      Autojen ruostehitsausta luulis riittävän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      51
      1848
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1449
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1385
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1213
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      160
      1099
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      205
      1046
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1026
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      956
    9. 72
      955
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      881
    Aihe