Metallialan työpaikat

Anonyymi-ap

Mistä hitsarille töitä?
Monen vuoden kokemus ja luokat kunnossa. Uusi talo just rakennettu Kirkkojärven rantaan, niin pitäisi jotakin palkkaakin saada.
Nordec suljettiin just ja Riikulla on sattuneesta syystä haasteita vaikka on ollukin kasvua.
HTR on kuulemma kamala työnantaja, niin ei sinnekään viitsi hakea.

10

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo jos kaasuvenhkeet pysyy käsissä ja osaat ohutlevyt, niin vanhojen pakoputkien korjaushitsausta on tarjolla 27 euroa tunti minulla Paten Pakoputkessa, siinä Järviluoman mutkassa. Paa poiketen

• Anonyymi

Ei niitä kannata hitsailla.
      Putket on niin halpoja et keskipöntön takapöntön saa normiautoon 75-90 eurolla kappale

• Anonyymi

Paavon pösööhin tein ite putken alusta loppuun, vanhasta karsinavärkistä-

• Anonyymi

joo älä mee htr

• Anonyymi

Htrllä kovin palkka, mukavat työkaverit ja huippu pomot. Työaika on liukuva ja perjantaisin saat lähteä jo aamukahvin jälkeen kotiin. Työtehtävät kohtuu helppoja, sanoisinko että ihan istumallakin onnistuu hommat hoitaa.

• Anonyymi

Jos oot kalamies niin htrlle vaan töihin, juttua piisaa ja et edes huomaa että oot töissä. Palkka on hyvä ja pomot mukavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot kalamies niin htrlle vaan töihin, juttua piisaa ja et edes huomaa että oot töissä. Palkka on hyvä ja pomot mukavia.

Onko teitä gay-sällejä siellä muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teitä gay-sällejä siellä muita?

En tiedä nykyisistä mutta entisiä gay-sällejä on lukuisia. Vieläköhän sielä tikkaa heitetään?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kysyppä Maijalan pajalta Hukkapäästä olisko luokattomalle hitsarille töitä.
      Autojen ruostehitsausta luulis riittävän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe