Täällä iltaan rauhoitun ja yöhön hyvään rentoudun. 🌆
Iltaketju mustasuden
23
271
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä Mustasusi, rentouttavaa rauhoittumista =))
No sellaista. Kyyneliin päättyi tämä kiva päivä. 😢
Prinsessasi kirjoitti:
Miksi on susi surullinen? 😟
Tuolla taas yhdessä ketjussa, alkoi joku puhumaan minulle siitä yhdestä N naisesta... Se sai minut surulliseksi.
mustasusi kirjoitti:
Tuolla taas yhdessä ketjussa, alkoi joku puhumaan minulle siitä yhdestä N naisesta... Se sai minut surulliseksi.
Ai, pilkkaako teki vai toiko muistoja mieleen?
Prinsessasi kirjoitti:
Ai, pilkkaako teki vai toiko muistoja mieleen?
Ei kumpaakaan, vaan minä kerroin sille että, toivon N:lle ja hänen poikakaverille vaan hyvää. Ja että N on onnellinen. Kun tämä selitti, että miten hienoa jos se niitten auto nyt heltellä räjähtäisi, ja sitten muka saisin N:n itselleni, jos poikakaverinsa siinä mehetyisi. Meinasi, että olen niin kateellinen poikakaverille. Ihan kuin sillä tavalla hän minua alkaisi rakastamaan...
Ei vaan, minun on vaan pakko hyväksyä tosiasioita. Elämä on mitä se on. Huomaan, etten ole vieläkään yli päässyt.Prinsessasi kirjoitti:
Miksi on susi surullinen? 😟
Ei ole hätää. Minä vain yritän päästää hänestä irti.
mustasusi kirjoitti:
Ei ole hätää. Minä vain yritän päästää hänestä irti.
Minä alan nukkumaan, alkaa olla jo niin väsy😴 hyvää yötä ja unia kauniita, toivon että surusi huuhtoutuu pois taivaan tuuliin 🌊
Nukutaan hyvin ja myöhään, ihanaa kun ei tarvi laittaa kelloa soimaan☺️🤩- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minä alan nukkumaan, alkaa olla jo niin väsy😴 hyvää yötä ja unia kauniita, toivon että surusi huuhtoutuu pois taivaan tuuliin 🌊
Nukutaan hyvin ja myöhään, ihanaa kun ei tarvi laittaa kelloa soimaan☺️🤩Rinsi pyys kertoon että haluis herättää sinut lorottamalla korvaan
Prinsessasi kirjoitti:
Nukutaan hyvin ja myöhään, ihanaa kun ei tarvi laittaa kelloa soimaan☺️🤩Totta puhut Prinsessa kulta. Huomenna taas tavataan. Hyvää yötä ja kauniita unia.☺️😚
Anonyymi kirjoitti:
Rinsi pyys kertoon että haluis herättää sinut lorottamalla korvaan
Meni kuule uimahallissa tänään korvat täyteen vettä muutaman kerran. Se ei ole kiva tunne. En suosittele.
Anonyymi kirjoitti:
Rinsi pyys kertoon että haluis herättää sinut lorottamalla korvaan
Mikä pissifetissi sulla on? kiukaalle, toisen päälle, mihinkä lie muualle…🥱
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mikä pissifetissi sulla on? kiukaalle, toisen päälle, mihinkä lie muualle…🥱
Ei se minun ole. Rinssi itse tässä muuan päivä sitten kerto eräänä juhannuksena kusseensa kiukaalle. Kuulemma hutikassa kun kaveri lyönyt liikaa kiukaalle, niin se oli ollut kosto
Anonyymi kirjoitti:
Ei se minun ole. Rinssi itse tässä muuan päivä sitten kerto eräänä juhannuksena kusseensa kiukaalle. Kuulemma hutikassa kun kaveri lyönyt liikaa kiukaalle, niin se oli ollut kosto
Se on kyllä ollut joku ihan muu kuin minä.
- Anonyymi
Joko kävit kiukaalle kusasemassa?
Prinsessalla ja sudella huomenna vapaapäivä mukava. 😊
Mitä Prinsessa aikoo huomenna puuhailla?- Anonyymi
Aiotko kusasta kiukaalle?
Prinsessasi kirjoitti:
Herätään sitten vasta kun siltä tuntuu😊
katsotaan mitä puuhaa tämä Prinsessainen keksii 🥱Niin tehdään. 😊
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Herätään sitten vasta kun siltä tuntuu😊
katsotaan mitä puuhaa tämä Prinsessainen keksii 🥱Rinsi pyys että puhdistat hänen varpaanvälit ja teet pedikyyrin
Anonyymi kirjoitti:
Rinsi pyys että puhdistat hänen varpaanvälit ja teet pedikyyrin
Jalkafetissi myös näköjään. 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157