Top tree purgermestat Suomessa yleisön mielestä:
The Van, Kotka (7,1 %)
Grill Room, Hankasalmi (6,8 %)
JJ’S BBQ, Salo (5,3 %)
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/8dbf8075-ea91-427c-ab89-768634861bb2
Suomen parhaita purilaisia ei saa Hesasta
28
244
Vastaukset
- Anonyymi
Itse tehtynä saa parempia. Kai tuolle pitää keksiä myös joku finglish nimi: Mai Oun Kitchen Jou Jou BBQ's KouKouLa Tsikako.
- Anonyymi
Sämpylästä ei saa itse tekemällä kunnollista. Ainoa minkä saa itse onnistumaan on jauhelihapihvit. Muutkin täytteet pitää ostaa valmiina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sämpylästä ei saa itse tekemällä kunnollista. Ainoa minkä saa itse onnistumaan on jauhelihapihvit. Muutkin täytteet pitää ostaa valmiina.
Hyvällä yleiskoneella pitäis onnistua sämpylät kun ei tartte itte vaivata taikinaa.
Eipä se hamppari monta ainesosaa tarvitse sämpylän lisäksi: jauheliha, ananasviipale, juusto, ketsuppi ja sinappi. - Anonyymi
Kävin Burger Lovers -festareilla ja VLND Burger vei mennessään. On siis Viron Viljandista.
VLND Burger Suomeen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin Burger Lovers -festareilla ja VLND Burger vei mennessään. On siis Viron Viljandista.
VLND Burger Suomeen!Viljandissa voi käydä jahtaamassa vaikka villisikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viljandissa voi käydä jahtaamassa vaikka villisikoja.
Sellastakin hupia kai, mutta purilais-rakastajana kyllä VLND Burger on minun sydämen vienyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvällä yleiskoneella pitäis onnistua sämpylät kun ei tartte itte vaivata taikinaa.
Eipä se hamppari monta ainesosaa tarvitse sämpylän lisäksi: jauheliha, ananasviipale, juusto, ketsuppi ja sinappi.Saa niist yhtä hyvii jos hommaa samaa hiivaa mitä nois suurkeittiöis käytetää joka kohottaa tissinki 2 kuppikokoo isommaks jos vähä nänniin sivelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se hamppari monta ainesosaa tarvitse sämpylän lisäksi: jauheliha, ananasviipale, juusto, ketsuppi ja sinappi.Sekä runsaasti Laksatiivejä unohdin yltä 2023-06-14 14:37:44
ne tekee jauhot paremmaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellastakin hupia kai, mutta purilais-rakastajana kyllä VLND Burger on minun sydämen vienyt.
sain juuri uuden pumpun, rasvaista oli tuo ruoka
- Anonyymi
Burgerit maistuvat aina samalta.
- Anonyymi
Olen eri mieltä.
- Anonyymi
Et ole tainnut kovin montaa purilaisketjua kahkota läpi.
- Anonyymi
Ne maistu sama kakale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne maistu sama kakale.
Kantsii käyä muuallaki ku nois mäkkäreis tai heseissä jotka muuta tee ku lämmittää jonku vehnäsämpylän mikrossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tainnut kovin montaa purilaisketjua kahkota läpi.
Olen eri mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii käyä muuallaki ku nois mäkkäreis tai heseissä jotka muuta tee ku lämmittää jonku vehnäsämpylän mikrossa.
Olen eri mieltä.
Kakka on parempaa syötävää
- Anonyymi
Maakunnista löytyy pieniä grillejä joiden hampparit lyövät nuo kaikki laudalta, mutta äänet ei riitä isoja vastaan.
- Anonyymi
Anna esimerkkejä, niin saadaan hieman sana leviämään niistä maakuntien purilaisista.
- Anonyymi
Yksi maakunnan grilli teksi semmoiseia purilaisia, että olisi pitänyt olla pikkurälläkkä sämpylän paloitteluun. Pihvikin oli kuiva. Se oli siis grillinpitäjän aivan omin pikkukätösin tehty. Olisi kannattanut hommata tarvikkeet tukusta valmiina. Pihvi vaikka Kaivon lihalta ja sämpylä esim. Fatserilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna esimerkkejä, niin saadaan hieman sana leviämään niistä maakuntien purilaisista.
No valkkaa iha mikä tahansa perinteinen snagari millä tahansa paikkakunnalla niin pesee noi ketjupaskat mennen tullen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No valkkaa iha mikä tahansa perinteinen snagari millä tahansa paikkakunnalla niin pesee noi ketjupaskat mennen tullen!
Tavalliset snagarit käyttävät einespihvejä, joissa ei ole lihaa nimeksikään.
Laatuketjuilla pihvit ovat 100 prosenttista naudanlihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä.
- Anonyymi
Puita&Khämäyn -mies tekee parhaita lähiburgereita ihan tossa Sturenkadulla, STADISSA.
- Anonyymi
Ei mikään noista!
Mä tiiän mestan mis ite tehdyt grillipihvit (eli ei ne mitkään makkarasiivut joita noista ketjupaskoista saa) grillataan kunno avotuligrillussä, ja on niin maan perkeleen hyvijä! :P Mut ei sitä nyt joka luusereille kerrota!- Anonyymi
Ja sytytys BENSALLA. Antaa 2-tahtinen hyvän sivumaun ja karkoittaa koiratkin
- Anonyymi
Burger King (mikä on maailman paras purilaisketju) grillaa pihvit avotulella.
Omissa mestoissa einespihvi sujahtaa yleensä mikroaaltouuniin hetkeksi. - Anonyymi
Luuserisanapelle 2023-08-07 20:20:03
häpee
koirien päälle tulitikku nam uvuf
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181