Hyvää huomenta

Kaunis ja lämmin ilma tänään. 😊☕

46

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on jo päivä.

      • Olin koomassa. Niin kyllä nyt on kyllä päivä ja kohta ilta. Mutta heräsin vasta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178918585

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Black Wolf👩🤗

    • Päivää, täältä kahvikupin ääreltä👸🏼☕️

      • Hyvää päivää Prinsessa, myöskin kahvikupin ääreltä. Tänään jo toistamiseen. ☕️
        Minun yö meni ihan huonosti... Aamulla nukahdin paremmin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää Prinsessa, myöskin kahvikupin ääreltä. Tänään jo toistamiseen. ☕️
        Minun yö meni ihan huonosti... Aamulla nukahdin paremmin.

        Voi että🙄 minä taas heräsin aamuyöstä, enkä saanut enää unta… lepäsin vain kun väsytti siitä huolimatta mutten nousta vielä halunnut🥱


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voi että🙄 minä taas heräsin aamuyöstä, enkä saanut enää unta… lepäsin vain kun väsytti siitä huolimatta mutten nousta vielä halunnut🥱

        Joo, minulla meni ihan pyörimiseksi alkuun... Jalat olivat niin väsyneet ja oliko se sitten sitä "levottomat jalat" juttua? Ja myös aivan liian kuuma huone. Neljään asti meni että sain unta, ja sitten heräsin kasilta. Olin tunnin hereillä ja menin uudelleen nukkumaan. No nyt on ihan virkeä olo. 😃

        Salikaveri, jonka kanssa olin eilen kylpylässä, meinasi että tänään oltais lähdetty rannelle auringonottoon, mutta ei taida nyt ehtiä lähteä... Pitääkö minun yksin mennä? 🏖️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voi että🙄 minä taas heräsin aamuyöstä, enkä saanut enää unta… lepäsin vain kun väsytti siitä huolimatta mutten nousta vielä halunnut🥱

        Lähtisitkö sinä rannalle minun kanssa? 😄
        Et taida tykätä auringossa olemisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lähtisitkö sinä rannalle minun kanssa? 😄
        Et taida tykätä auringossa olemisesta.

        menkää virtuaalisesti ottaa aurinkoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        menkää virtuaalisesti ottaa aurinkoa.

        Hyvä idea. Sain näin hyvän rusketuksen. 🏖️ 👨🏿


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, minulla meni ihan pyörimiseksi alkuun... Jalat olivat niin väsyneet ja oliko se sitten sitä "levottomat jalat" juttua? Ja myös aivan liian kuuma huone. Neljään asti meni että sain unta, ja sitten heräsin kasilta. Olin tunnin hereillä ja menin uudelleen nukkumaan. No nyt on ihan virkeä olo. 😃

        Salikaveri, jonka kanssa olin eilen kylpylässä, meinasi että tänään oltais lähdetty rannelle auringonottoon, mutta ei taida nyt ehtiä lähteä... Pitääkö minun yksin mennä? 🏖️

        Se voipi hyvinkin olla, että oli levottomat jalat kyseessä. Kun ei meinaa rauhoittua lepoon. Kyllä minullakin oli vähän kuuma yöllä, vaikka oli ikkuna auki koko yön. Potkin peittoa pois vähän väliä, sitten taas havahdun siihen kun ei ole peittoa päällä 😂

        Mene sinne vain jos tuntuu siltä, että haluat niin tehdä😌


      • mustasusi kirjoitti:

        Lähtisitkö sinä rannalle minun kanssa? 😄
        Et taida tykätä auringossa olemisesta.

        Saattaisi Prinsessa lähteä veteen kahlaamaan ja ehkä sinne pulahtaa, sillä välin kun Susi aurinkoon nukahtaa👀


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se voipi hyvinkin olla, että oli levottomat jalat kyseessä. Kun ei meinaa rauhoittua lepoon. Kyllä minullakin oli vähän kuuma yöllä, vaikka oli ikkuna auki koko yön. Potkin peittoa pois vähän väliä, sitten taas havahdun siihen kun ei ole peittoa päällä 😂

        Mene sinne vain jos tuntuu siltä, että haluat niin tehdä😌

        En minä oikein tiedä... Yksin on niin orpoa mennä. Olisi vaan hyvä saada aurinkoa ja d-vitamiinia... 😎

        Tykkään helteistä muuten, mutta en siitä, että kämppä muuttuu pätsiksi ja nukkumisesta tulee ihan tuskaa... Ja sitten joku laulurastas laittoi parastaan yöllä, kun oli ikkuna auki. Se oli tosin ihan mukavaakin kuunneltavaa. Se taisi matkia jotain viidakon lintuja. 🎵 🐦 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, minulla meni ihan pyörimiseksi alkuun... Jalat olivat niin väsyneet ja oliko se sitten sitä "levottomat jalat" juttua? Ja myös aivan liian kuuma huone. Neljään asti meni että sain unta, ja sitten heräsin kasilta. Olin tunnin hereillä ja menin uudelleen nukkumaan. No nyt on ihan virkeä olo. 😃

        Salikaveri, jonka kanssa olin eilen kylpylässä, meinasi että tänään oltais lähdetty rannelle auringonottoon, mutta ei taida nyt ehtiä lähteä... Pitääkö minun yksin mennä? 🏖️

        Voisko johtua siitä että ikävöit nettaa yöllä. Ainakin puhuit yöllä netasta.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Saattaisi Prinsessa lähteä veteen kahlaamaan ja ehkä sinne pulahtaa, sillä välin kun Susi aurinkoon nukahtaa👀

        Niin siinä varmaan kävisi. 🙃


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin siinä varmaan kävisi. 🙃

        No nyt se kaveri onkin lähdössä... Lähden siis itseäni grillaamaan rannalle, joksikin aikaa... 🙃🌞

        Voin minä sielläkin tänne kirjoitella. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä oikein tiedä... Yksin on niin orpoa mennä. Olisi vaan hyvä saada aurinkoa ja d-vitamiinia... 😎

        Tykkään helteistä muuten, mutta en siitä, että kämppä muuttuu pätsiksi ja nukkumisesta tulee ihan tuskaa... Ja sitten joku laulurastas laittoi parastaan yöllä, kun oli ikkuna auki. Se oli tosin ihan mukavaakin kuunneltavaa. Se taisi matkia jotain viidakon lintuja. 🎵 🐦 😄

        Kyllä linnunlaulu on kaunista
        kuultavaa☺️ mutta silloin se häiritsee, kun yrittää nukkua…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä linnunlaulu on kaunista
        kuultavaa☺️ mutta silloin se häiritsee, kun yrittää nukkua…

        Etenkin kun viereisessä puussa konsertoi. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        No nyt se kaveri onkin lähdössä... Lähden siis itseäni grillaamaan rannalle, joksikin aikaa... 🙃🌞

        Voin minä sielläkin tänne kirjoitella. 😁

        Noniin kivaa, nauttikaa auringon paahteesta😊☀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin kivaa, nauttikaa auringon paahteesta😊☀️

        Kiitos paljon Prinsessa kullalle. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Etenkin kun viereisessä puussa konsertoi. 😁

        …taikka varikset/harakat suoraan ikkunan alla raakkumassa 🙃🖕🏻


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No nyt se kaveri onkin lähdössä... Lähden siis itseäni grillaamaan rannalle, joksikin aikaa... 🙃🌞

        Voin minä sielläkin tänne kirjoitella. 😁

        Yhtään et ole nettiriippuvainen.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        …taikka varikset/harakat suoraan ikkunan alla raakkumassa 🙃🖕🏻

        Niitä hassuja ei oikein yöllä jaksaisi kuunnella 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No nyt se kaveri onkin lähdössä... Lähden siis itseäni grillaamaan rannalle, joksikin aikaa... 🙃🌞

        Voin minä sielläkin tänne kirjoitella. 😁

        Miten muka, eikö rannalla vahdata tussuja, tissejä ja persikkaperseitä??


      • Anonyymi

        Iltaan mukava, päivä kääntymässä.
        Mitä, leppoisampaa iltaa. Toivotellenhänen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iltaan mukava, päivä kääntymässä.
        Mitä, leppoisampaa iltaa. Toivotellenhänen

        Kiitos myöskin sullen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka, eikö rannalla vahdata tussuja, tissejä ja persikkaperseitä??

        Ei täällä päin sellaisia ole... Pitäisi mennä kaupunkiin asti isommalle rannalle.


    • Anonyymi

      Anna meille päivästä päivään, meidän jokapäiväinen leipämme...
      Hyvää muutakin 🐔
      Sitten sanoo itsellensä, kelpaa sinun elää...

      • Iltapäivää myös sinne. :)


    • Nyt on susi käristellyt auringossa 🌞itseään. Nyt aika ruuan laiton. 😋

      Kuinka jaksaa Prinsessa? 😊👸🏼

      • Iltapalaa myös kohta aion alkaa laittamaan, ihan kuin nälkä hiukoisi 😋


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Iltapalaa myös kohta aion alkaa laittamaan, ihan kuin nälkä hiukoisi 😋

        Minä aion syödä kalaruokaa. Mitä Prinsessa laittaa? 😊 😋


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä aion syödä kalaruokaa. Mitä Prinsessa laittaa? 😊 😋

        Söin kalakeittoa ruisleivän kanssa tuossa päivällä, oli hyvää😋
        Taidan nyt paistaa kananmunaa, se on kuule hyvää kun laittaa tomaattia tai paprikaa siihen munakkaaseen 🍳 siitä niin leivän päälle ja vaikka jogurttia, on hyvä iltapalanen ☺️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Söin kalakeittoa ruisleivän kanssa tuossa päivällä, oli hyvää😋
        Taidan nyt paistaa kananmunaa, se on kuule hyvää kun laittaa tomaattia tai paprikaa siihen munakkaaseen 🍳 siitä niin leivän päälle ja vaikka jogurttia, on hyvä iltapalanen ☺️

        Kuulostaa kyllä hyvältä. Minä laittaisin paprikaa, kun en syö tomaattia 🍅. 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä hyvältä. Minä laittaisin paprikaa, kun en syö tomaattia 🍅. 😄

        Joo, niin minäkin laita mielummin 🫑
        laitan tomaattia siihen päälle sitten erikseen😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo, niin minäkin laita mielummin 🫑
        laitan tomaattia siihen päälle sitten erikseen😃

        😄 Onko Prinsessalla jotain, mitä ei pysty, tai tykkää syödä?


      • mustasusi kirjoitti:

        😄 Onko Prinsessalla jotain, mitä ei pysty, tai tykkää syödä?

        Onhan niitä kyllä… esimerkiksi maksa (kuten maksapihvit), verilätyt ja mustamakkara…🥴 allerginen en ole millekään.

        Onko sinulla muitakun se tomaatti? 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onhan niitä kyllä… esimerkiksi maksa (kuten maksapihvit), verilätyt ja mustamakkara…🥴 allerginen en ole millekään.

        Onko sinulla muitakun se tomaatti? 😃

        Joo, on muitakin... Just tuo sama maksa, suolakurkut, oliivit, homejuustot, silakat ja sillit, kaikenlainen hapan yleensäkin, vaikka piimä ja maustamaton jugurtti. 🤢 😃


    • Minä lähden nyt salille nostelemaan 🏋🏽‍♂️

      • Lähteekö Prinsessa myöhemmin juoksemaan? 🏃‍♀️ 🏞️


      • mustasusi kirjoitti:

        Lähteekö Prinsessa myöhemmin juoksemaan? 🏃‍♀️ 🏞️

        Lähden😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Lähden😊

        Kivaa 😊


    • Anonyymi

      Joo, kohta voi luopua välihousuista.

      • Ei tarvitse muuta kuin uikkarit. 🩲


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe