Ihana huomen tutuille ja tuntemattomille:o)

quistis

Mikä Sut herätti tähän aamuun???
Mä heräsin käen kukuntaan..Tai siis parin käen..kukkuivat toisiaan:o)))

175

2427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmencita

heräsin. ;-))
      Tajuttoman lämmin ilma tuolla!! Taitaakin olla heinäkuu! ;-))

• quistis

onkin kiirus...Kuopus pääse ripiltä ja ikkunat vasta pesty!!!Cee älä säikyttele:o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

onkin kiirus...Kuopus pääse ripiltä ja ikkunat vasta pesty!!!Cee älä säikyttele:o)))

Näin aamuisin on niin mukava säikytellä ihmisiä! ;-)
        Etkä sinä tänään pääse siivoamaan, jymähdät siihen koneen äärelle kummiskin. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

Näin aamuisin on niin mukava säikytellä ihmisiä! ;-)
        Etkä sinä tänään pääse siivoamaan, jymähdät siihen koneen äärelle kummiskin. ;-))

olisikin..rentouttava:o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

olisikin..rentouttava:o)))

hartiat jumittuu ja persus leviää! ;-))
        Mutta mitä siitä. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

hartiat jumittuu ja persus leviää! ;-))
        Mutta mitä siitä. ;-))

pienistä...antaa persukkeen levitä...Arvaas kuka näppäoile tääl seisoen;o))))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

pienistä...antaa persukkeen levitä...Arvaas kuka näppäoile tääl seisoen;o))))

että pomppaan heti pystyyn! ;-))
        Kauhusta kankeana ja takapuolta vilkuillen.
        Kyllä se on jo levinnyt, mutta saa siitä piukan taas kun siivoilet ahkeraan. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

että pomppaan heti pystyyn! ;-))
        Kauhusta kankeana ja takapuolta vilkuillen.
        Kyllä se on jo levinnyt, mutta saa siitä piukan taas kun siivoilet ahkeraan. ;-))

jo pyöräilyn...Siksi vaikea istua..auts!!! Eiköhän persuke kapene,kun tää mami polkee töihin ja takaisin.Yhteensä noin kolkyt kilsaa.Ja sit ne jutut mitä reporankkana tänne kirjoitan...

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

jo pyöräilyn...Siksi vaikea istua..auts!!! Eiköhän persuke kapene,kun tää mami polkee töihin ja takaisin.Yhteensä noin kolkyt kilsaa.Ja sit ne jutut mitä reporankkana tänne kirjoitan...

siinä polkemista, huh!! Ei minua saisi tuollaista matkaa polkemaan. HUH. Pyöräilyn alottamisessa on tosiaan tuo hankaluus, varovaisesti pitäisi aloittaa ja sittenkin on takamus kipiä.. ;-/
        Kyllä se viikonperästä helpottaa.. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

siinä polkemista, huh!! Ei minua saisi tuollaista matkaa polkemaan. HUH. Pyöräilyn alottamisessa on tosiaan tuo hankaluus, varovaisesti pitäisi aloittaa ja sittenkin on takamus kipiä.. ;-/
        Kyllä se viikonperästä helpottaa.. ;-))

hyvinkin;o)))Reilun viikon kuluttua taas poljen ne matkat.Inhottavinta tos pyöräilyssä on se et tää on sellasta korpee melkein koko matkan ja mulla ihan kauhee mielikuvitus:o((

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

hyvinkin;o)))Reilun viikon kuluttua taas poljen ne matkat.Inhottavinta tos pyöräilyssä on se et tää on sellasta korpee melkein koko matkan ja mulla ihan kauhee mielikuvitus:o((

ei sitä vaivaa onneksi ole, mielikuvitusta kyllä löytyy, mutta pidän korvessa kulkemisesta! Harvemmin sinne mikään hullu eksyy ja karhutkin lähtee sinua karkuun.
        Kannattaa vaikka lauleskella mennessään niin silloin metsän elukat kaikkoaa totella kauas. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

ei sitä vaivaa onneksi ole, mielikuvitusta kyllä löytyy, mutta pidän korvessa kulkemisesta! Harvemmin sinne mikään hullu eksyy ja karhutkin lähtee sinua karkuun.
        Kannattaa vaikka lauleskella mennessään niin silloin metsän elukat kaikkoaa totella kauas. ;-))

mielelläni..Mut en usko et se auttaa.Ja korpeen en uskalla tieltä poiketa..eksyn ihan heti..Ei ole miulla suuntavaistoa...Naapurin mies pelottelee sadistisesti mua karhuilla...Kapa perhana:o((

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

mielelläni..Mut en usko et se auttaa.Ja korpeen en uskalla tieltä poiketa..eksyn ihan heti..Ei ole miulla suuntavaistoa...Naapurin mies pelottelee sadistisesti mua karhuilla...Kapa perhana:o((

juoksee kovasti, mutta etköhän pääse pyörällä karkuun. ;-))
        Naapurin miehelle pitää näyttää kieltä, ihan tyhmä naapuri kun pelottelee.
        Sama vika muuten minulla, eksyn tosi helposti, joten marjassakin pitää pitää tie näkyvillä tai tosiaan eksyn tiettymille teille.. ;-/

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

juoksee kovasti, mutta etköhän pääse pyörällä karkuun. ;-))
        Naapurin miehelle pitää näyttää kieltä, ihan tyhmä naapuri kun pelottelee.
        Sama vika muuten minulla, eksyn tosi helposti, joten marjassakin pitää pitää tie näkyvillä tai tosiaan eksyn tiettymille teille.. ;-/

Ei nallukoita karkuun pääse pyörälläkään sanoo naapurin Kapa!!!Meidän pitäs varmaan mennä yhdessä marjaan,niin eksyminen oliskin paljon hauskempaa.Otetas vaik evääksi mukaan janojuomaa;o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Ei nallukoita karkuun pääse pyörälläkään sanoo naapurin Kapa!!!Meidän pitäs varmaan mennä yhdessä marjaan,niin eksyminen oliskin paljon hauskempaa.Otetas vaik evääksi mukaan janojuomaa;o)))

hurjat määrät. ;-))Marjaan tai sieneen, minulle sopii molemmat.
        Ai en pääse karkuun , höh, noh, sitten on heittäydyttävä maahan pötkölleen ja leikittävä kuollutta. ;-))
        Riippuu tietysti millainen otso sieltä metsästä pöllähtää.. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

hurjat määrät. ;-))Marjaan tai sieneen, minulle sopii molemmat.
        Ai en pääse karkuun , höh, noh, sitten on heittäydyttävä maahan pötkölleen ja leikittävä kuollutta. ;-))
        Riippuu tietysti millainen otso sieltä metsästä pöllähtää.. ;-))

siel metsässä ookkin sellasii karvasii terävä hampaisii pelottavii otuksii!!! Jahas mitähän sitä oikeesti tekis,jos karhu tulis vastaan..Hui en haluu kokee sellasta extrimeä:o( niin ja tietysti puolukkamehua...Marjaan tai sieneen...Marjat kyl tunnistan paremmin..Sieniä en edes sienioppaan avulla;o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

siel metsässä ookkin sellasii karvasii terävä hampaisii pelottavii otuksii!!! Jahas mitähän sitä oikeesti tekis,jos karhu tulis vastaan..Hui en haluu kokee sellasta extrimeä:o( niin ja tietysti puolukkamehua...Marjaan tai sieneen...Marjat kyl tunnistan paremmin..Sieniä en edes sienioppaan avulla;o)))

en minäkään karvalaukut ja kärpässienen,
        kanttarellikin taitaa olla minulle tuttu.
        Mutta ei kai se haittaa, onhan siinäkin jo tietämystä. ;-))
        Otsot on karvasia ja isoja otuksia, suloisia kummiskin pienen välimatkan päästä. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

en minäkään karvalaukut ja kärpässienen,
        kanttarellikin taitaa olla minulle tuttu.
        Mutta ei kai se haittaa, onhan siinäkin jo tietämystä. ;-))
        Otsot on karvasia ja isoja otuksia, suloisia kummiskin pienen välimatkan päästä. ;-))

sellaiset ovat!!! Mä en edes tunnista karvalaukkua.Suppilovahveron ja kanttarellin.Niin ja tietysti punaisen kärpässienen.Ai niin ja tietysti korvasienen...Mut en kyl tykkää siitä.Kanttarellit on mun suosikkejani:o))))

• Carmencita

kerran olen niitä löytäny!!
        korvasientä olen joskus pentuna syöny, enkä muista minkä makuista se on. Isä kuivatti niitä saunassa ja haju oli ainakin kauhia!! ( ei ehkä kovin viisas kuivatus paikka..) ;-))
        Muuten kyllä syön sieniä missä muodossa vaan, nam.
        Missähän muuten otso piileksii...taitaa olla kiireitä töissä.

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

kerran olen niitä löytäny!!
        korvasientä olen joskus pentuna syöny, enkä muista minkä makuista se on. Isä kuivatti niitä saunassa ja haju oli ainakin kauhia!! ( ei ehkä kovin viisas kuivatus paikka..) ;-))
        Muuten kyllä syön sieniä missä muodossa vaan, nam.
        Missähän muuten otso piileksii...taitaa olla kiireitä töissä.

et metsän Otsosta...Kai kiireitä niinkuin muillakin paitsi meillä:o)))Ehditään haastella ja parantaa maailmaa.Sitäpaitsi on tässä kauhia pelko,et jos nyt lopettais kirjoituksen niin huuhaa saattais vaik sil välil loppua kokonaan..Niin ja kuka sitten lohduttais Nyytiä??

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

et metsän Otsosta...Kai kiireitä niinkuin muillakin paitsi meillä:o)))Ehditään haastella ja parantaa maailmaa.Sitäpaitsi on tässä kauhia pelko,et jos nyt lopettais kirjoituksen niin huuhaa saattais vaik sil välil loppua kokonaan..Niin ja kuka sitten lohduttais Nyytiä??

se on niin paha suustaan. ;-))
        Otsojahan on niin moneen lähtöön, oikeita karvasia ja huuhaan kiireisiä.
        Eihän huuhaa mihkään lopu, aina näitä pimeitä naisia ja miehiä tänne löytyy. Eiks vaan!! ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

se on niin paha suustaan. ;-))
        Otsojahan on niin moneen lähtöön, oikeita karvasia ja huuhaan kiireisiä.
        Eihän huuhaa mihkään lopu, aina näitä pimeitä naisia ja miehiä tänne löytyy. Eiks vaan!! ;-))

Ei Vilijonkka...Mä pidän Nuuskamuikkusesta.On tosi ihana tyyppi.Sellasen miehen tahtoo nyt ja HETI:o)

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Ei Vilijonkka...Mä pidän Nuuskamuikkusesta.On tosi ihana tyyppi.Sellasen miehen tahtoo nyt ja HETI:o)

symppis ja ajatteleva .. Paitsi että lähtee syksyllä aina reissuun, se ei olis kiva. ;-/
        Enkä tahtoisi koko kesää nukkua teltassa, sen verran mukavuuden haluinen nainen kummiskin olen. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

symppis ja ajatteleva .. Paitsi että lähtee syksyllä aina reissuun, se ei olis kiva. ;-/
        Enkä tahtoisi koko kesää nukkua teltassa, sen verran mukavuuden haluinen nainen kummiskin olen. ;-))

mut jospas ei haluaisikkaan...Mussa hiukan erähenkee.Kyl nukkuisin teltassa...jos vain Muikkunen olis viekussa:o)))Sä sait mut nauramaan!

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

mut jospas ei haluaisikkaan...Mussa hiukan erähenkee.Kyl nukkuisin teltassa...jos vain Muikkunen olis viekussa:o)))Sä sait mut nauramaan!

minäkin voin muutaman yön teltassa nukkua, mutta en viikkotolkulla. Ajattele muurahaisia, hämähäkkejä, limaisia ötököitä jotka valtaa teltat ennemmin tai myöhemmin.. ;-)) Tietysti jos muikkunen pitää ötökät poissa niin voinhan harkita asiaa. ;-))
        Kyl sitä niin on tottunu nykyajan mukavuuksiin, että en riu'ulle enää montaa kertaa kyykkimään lähtisi.
        ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

minäkin voin muutaman yön teltassa nukkua, mutta en viikkotolkulla. Ajattele muurahaisia, hämähäkkejä, limaisia ötököitä jotka valtaa teltat ennemmin tai myöhemmin.. ;-)) Tietysti jos muikkunen pitää ötökät poissa niin voinhan harkita asiaa. ;-))
        Kyl sitä niin on tottunu nykyajan mukavuuksiin, että en riu'ulle enää montaa kertaa kyykkimään lähtisi.
        ;-))

mitäs sitä ei rakastunut nainen tekisi...

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

mitäs sitä ei rakastunut nainen tekisi...

kaiken se tekee, olen huomannu itsestänikin ihan hassuja piirteitä. ;-))
        Onneksi minun nuuskis on itsekkin sen verran city ihminen ettei metsään menisi viikkotolkuksi samoamaan. ;-)) Ja toivottavasti ei syksyntullen katoa kaupunginsumuun. ;-/

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

kaiken se tekee, olen huomannu itsestänikin ihan hassuja piirteitä. ;-))
        Onneksi minun nuuskis on itsekkin sen verran city ihminen ettei metsään menisi viikkotolkuksi samoamaan. ;-)) Ja toivottavasti ei syksyntullen katoa kaupunginsumuun. ;-/

ja jos katoo niin yhdessä katootte:o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

ja jos katoo niin yhdessä katootte:o)))

tai eihän sitä mihkään voi kadota, kun on noita "velvollisuuksiakin". Tai ne velvollisuudet on otettava mukaan.

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

tai eihän sitä mihkään voi kadota, kun on noita "velvollisuuksiakin". Tai ne velvollisuudet on otettava mukaan.

tietenkin...Voihan sit välil eksyä kahdestaankin vai mitä:o))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

tietenkin...Voihan sit välil eksyä kahdestaankin vai mitä:o))

eksyä..ainakin lakanoitten väliin, sori eikun päälle! ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

eksyä..ainakin lakanoitten väliin, sori eikun päälle! ;-))

kyllä...Sä osaa naatiskella elämän herkuista..hups siis hänen herkuista tietenkin;o))) Ja päällä vain ripaus Chanel viitosta tai jotain vastaavaa;o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

kyllä...Sä osaa naatiskella elämän herkuista..hups siis hänen herkuista tietenkin;o))) Ja päällä vain ripaus Chanel viitosta tai jotain vastaavaa;o)))

muuten ole koskaan edes haistanu chanel viitosta!
        Oliskohan jo aika?? ;-))
        Elämän herkuista pitää osata nauttia, eihän elämä muuten elämän arvoista ole. ( oli ne herkut mitä hyvänsä) ;-))

Ps. kävimpä ihan sandaaleissa varpasillaan kaupassa! ;-))
        Pitää se uskoa, ON KESÄ!!

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

muuten ole koskaan edes haistanu chanel viitosta!
        Oliskohan jo aika?? ;-))
        Elämän herkuista pitää osata nauttia, eihän elämä muuten elämän arvoista ole. ( oli ne herkut mitä hyvänsä) ;-))

Ps. kävimpä ihan sandaaleissa varpasillaan kaupassa! ;-))
        Pitää se uskoa, ON KESÄ!!

sunnuntaina töissä hame ja sandaalit:o)))Tuntu tosi kivalle olla ilman sukkia:o)))))) Mä olen nuuhkaissu sitä parfyymiä.ei mun makuun.Mä pidän kevyistä tuoksuista.Raskaat saa mun pään pipiksi ja silmät vuotamaan:o(

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

sunnuntaina töissä hame ja sandaalit:o)))Tuntu tosi kivalle olla ilman sukkia:o)))))) Mä olen nuuhkaissu sitä parfyymiä.ei mun makuun.Mä pidän kevyistä tuoksuista.Raskaat saa mun pään pipiksi ja silmät vuotamaan:o(

kevyehkö tuoksu ja pieni määrä. Mikään ei ole kauheampaa, kun ennen ihmistä tulee tuoksu ja sitten ihminen... Huh, juttele sit sellasen kanssa, kun pitää pitää nenästä kiinni kokoajan. ;-)

• jolppis

Meikäläisen heräämisestä huolehtii herätyskello ja pahaääninen sellainen. No pieni ärsyääni takaa sutjakan heräämisen adrenaliinin virratessa vahvasti heti aamusta. ;)

Noilla käkösillä tuo roolijako on muuten mennyt ihan sekaisin, kun käkinaaras munii vieraisiin pesiin. ;)

• quistis

Kuules se vaan on eläinmaailman tasa-arvoa..Käkinaaras fiksu:o))))

• Carmencita

heti aamusta?? ;-))
        uroskäenkö sen pitäisi vieraissa pesissä käydä?
        ;-/

• perskuti

Minun herääminen oli sellainen"normaali",kelloradiosta kuuluva musiikki.

• quistis

heräsit hyvään musiikkiin:o)))Tänään (ainakin vielä)En raivoisa:o))

• perskuti
        quistis kirjoitti:

heräsit hyvään musiikkiin:o)))Tänään (ainakin vielä)En raivoisa:o))

En ole"kehunut" Sinua raivoisaksi vaan olet niin tehokas, oikea tehotippa:=))

• quistis
        perskuti kirjoitti:

En ole"kehunut" Sinua raivoisaksi vaan olet niin tehokas, oikea tehotippa:=))

Minähän itseäni kehuin..itserakas kun olen!!!Nyt suu hymyyn otas teholta tippa:o))))

• erskuti
        quistis kirjoitti:

Minähän itseäni kehuin..itserakas kun olen!!!Nyt suu hymyyn otas teholta tippa:o))))

Nyt on kaikki hyvin, korvat estää liian leveän hymyn:=O))

• quistis
        erskuti kirjoitti:

Nyt on kaikki hyvin, korvat estää liian leveän hymyn:=O))

paljon parempi...Kuule mä en olekkaan oikeasti tehotippa.Ihan vaan tavallinen mami vaan. (mä huijasin Sua,mut älä kerro kellekkää et oon ihan muuta..paljon muuta)

• perskuti
        quistis kirjoitti:

paljon parempi...Kuule mä en olekkaan oikeasti tehotippa.Ihan vaan tavallinen mami vaan. (mä huijasin Sua,mut älä kerro kellekkää et oon ihan muuta..paljon muuta)

Onko quistiksella muitakin salaisuuksia?
        Kerro vain minulle,... ei ne minuun jää:=))

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Onko quistiksella muitakin salaisuuksia?
        Kerro vain minulle,... ei ne minuun jää:=))

luottaa..TIESIN sen!!! On mulla salaisuuksia...Ihan hemmetisti luurankoja kaapissa..

• antza

...heräsin,ko koiral aamupissin aika,semmost
      vikinää piti....))))))

• quistis

siis heräsit:o)))) Sano koirulille terveisiä..Silitä hellästi mun puolestani:o)))

• amaryllie

herätti tytön herätykello ja auringon paiste...
      Tuleekin hieno päivä!!!!
      Ajattelin pestä kaikki peitteet ja tyynyt tänään ja roikottaa niitä tuolla ulkona koko päivän...
      Ilalla saa sitten puhtoiset ja kesän tuoksuiset petivaatteet pehkuun.....

• quistis

Sul samoja touhuja kuin mullakin.Onneksi sentään masiina pesee pyykin!!!Siivosin eilen kirjahyllyn..Huh miten kirjat kapenikaan ja mä nielin tonneittain pölyä:o((Mul satoja kirjoja:o)))

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

Sul samoja touhuja kuin mullakin.Onneksi sentään masiina pesee pyykin!!!Siivosin eilen kirjahyllyn..Huh miten kirjat kapenikaan ja mä nielin tonneittain pölyä:o((Mul satoja kirjoja:o)))

Onneksi tosiaan kone pesee pyykin!!! olis siinä vääntämistä peitoissa kasipyykillä...
        Mulla ei ole ihan satoja kirjoja mutta aikas paljon kuitenkin...
        en uskalla kyllä mennä niitä tomuttamaan..saan pian jonkun astma-kohtauksen (ei ole astmaa, mutta sitten on)
        Pölyimuria pitäsi näyttää tuolle lattialle, jos uhkailen pölypalloja imurilla, niin lähtiskö ne ihan itekseen meiltä pois?????

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

Onneksi tosiaan kone pesee pyykin!!! olis siinä vääntämistä peitoissa kasipyykillä...
        Mulla ei ole ihan satoja kirjoja mutta aikas paljon kuitenkin...
        en uskalla kyllä mennä niitä tomuttamaan..saan pian jonkun astma-kohtauksen (ei ole astmaa, mutta sitten on)
        Pölyimuria pitäsi näyttää tuolle lattialle, jos uhkailen pölypalloja imurilla, niin lähtiskö ne ihan itekseen meiltä pois?????

jos viel paituli päällä olet niin sit ainakin.Ja jos ei lähde niin tilaa imurikauppias kotiin esittelemääm vempaimiaan..niin sit ainakin lähtee!
        (siis vain imuria..ei niitä vempaimia;o) )

• Magnetar

heräsin kauheaan savolaismalliseen painajaiseen... ;)

• quistis

se on...Mä en enää muista,kun siitä niin kauan,kun savosta muutin pois:o) (liian kauan)

• Magnetar
        quistis kirjoitti:

se on...Mä en enää muista,kun siitä niin kauan,kun savosta muutin pois:o) (liian kauan)

Nojoo, en ymmärtäny mitään, mitä muut puhuivat, kun olin nääs ottanut uuden nikin itelleni:

...nainen_savosta

8p

• quistis
        Magnetar kirjoitti:

Nojoo, en ymmärtäny mitään, mitä muut puhuivat, kun olin nääs ottanut uuden nikin itelleni:

...nainen_savosta

8p

nikille:o))) Puhuivat siis vierasta kieltä:o)

• Carmencita
        Magnetar kirjoitti:

...nainen_savosta

8p

sää höpöjät! Savon kiälihän on niin kaanista kuunneltavaa ettei paremmasta ole väliäkkään. ;-))

• Magnetar
        quistis kirjoitti:

nikille:o))) Puhuivat siis vierasta kieltä:o)

Pitäsköhän rekata ennenko joku muu kerkii?!

Nojoopa lie kevään myötä aika uudistua... ;)

• quistis
        Magnetar kirjoitti:

Pitäsköhän rekata ennenko joku muu kerkii?!

Nojoopa lie kevään myötä aika uudistua... ;)

keväällä haluu niin uusiutua...Tuliskohan mustakin joutsen,jos oikein yritän...

• jeffjeff

kyllä se oli kelloradio mikä minut herätti ja
      sitten hyppäsi posken pesijä:o)))

• quistis

halus yöllä ulos..Ensin piti paijata kovasti:o))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

halus yöllä ulos..Ensin piti paijata kovasti:o))

pelottavaa kun siellä niitä otsoja ym. voi liikuskella:o(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

pelottavaa kun siellä niitä otsoja ym. voi liikuskella:o(

otsoja näkynyt..Niitä hirviä kyllä ja tosiiii söpö
        ketunpoikanen juoksi mun vierelläni..pienempi kuin mun kissa.Mä käskin sitä menemään metsään,ettei jää auton alle.Hyvin kasvatettu pentu oli,koska heti totteli:o)))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

otsoja näkynyt..Niitä hirviä kyllä ja tosiiii söpö
        ketunpoikanen juoksi mun vierelläni..pienempi kuin mun kissa.Mä käskin sitä menemään metsään,ettei jää auton alle.Hyvin kasvatettu pentu oli,koska heti totteli:o)))))

sinua tottelee heh:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sinua tottelee heh:o)))

tottele kukaan:o((Oikeesti ei kukaan.Tai en ole sellaista ainakaan huomannu...Hui ei kai mua vain pelätä..Hups ompas pelottava ajatus:o((

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

tottele kukaan:o((Oikeesti ei kukaan.Tai en ole sellaista ainakaan huomannu...Hui ei kai mua vain pelätä..Hups ompas pelottava ajatus:o((

älä käännä sitä heti väärinpäin:o)))
        osaat puhua niin hellästi että jopa ketunpoikanenkin
        ymmärtää ja tottelee:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

älä käännä sitä heti väärinpäin:o)))
        osaat puhua niin hellästi että jopa ketunpoikanenkin
        ymmärtää ja tottelee:o)))

se tietenkin on..Mut kuulisitpa äänen:o)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

se tietenkin on..Mut kuulisitpa äänen:o)))

se olikaan se puh.nro. mihin ne nuutuneet voi soitella:o)))
        minä en kyllä ole nuutunut (tais muuten olla toinen sana)
        mutta voisinhan kuunnella ääntäsi:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

se olikaan se puh.nro. mihin ne nuutuneet voi soitella:o)))
        minä en kyllä ole nuutunut (tais muuten olla toinen sana)
        mutta voisinhan kuunnella ääntäsi:o)))

oikeesti sen niin saat,mut privana:o)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

oikeesti sen niin saat,mut privana:o)))

sitten kun ehdimme tuonne privaan:o)))
        nyt mulla kohta lähtö taas:o(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sitten kun ehdimme tuonne privaan:o)))
        nyt mulla kohta lähtö taas:o(

Mun ei tarvitse lähteä tänään mihinkään,jos en haluu:o)))Mut huomenna toimistopäivä..Mä hölmö otin päivän ihan täyteen..saan taas urakoida..No onneksi saan vähän lomaa:o)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Mun ei tarvitse lähteä tänään mihinkään,jos en haluu:o)))Mut huomenna toimistopäivä..Mä hölmö otin päivän ihan täyteen..saan taas urakoida..No onneksi saan vähän lomaa:o)))

illalla:o)))
        täällä nyt helle 25 mutta lupasi kyllä ukkosta
        jos illalla sataa niin olen paikalla aikasemmin:o)
        onko sinulla nyt oma kone?

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

illalla:o)))
        täällä nyt helle 25 mutta lupasi kyllä ukkosta
        jos illalla sataa niin olen paikalla aikasemmin:o)
        onko sinulla nyt oma kone?

koneet poikien huoneessa.Toinen ykhäällä ja toinen alhalla.Jos ukkostaa en pääse koneelle illalla.Mut olen konella aina kun sovitaan,jos vain pääsen...Muista kiltti:o)))Olis ihana,jos ois oma kone,vaik sellanen kannettava:o)) Mul ei ole yksityisyyttä tässä perheessä..oikeesti välil ahdistaa:o(

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

koneet poikien huoneessa.Toinen ykhäällä ja toinen alhalla.Jos ukkostaa en pääse koneelle illalla.Mut olen konella aina kun sovitaan,jos vain pääsen...Muista kiltti:o)))Olis ihana,jos ois oma kone,vaik sellanen kannettava:o)) Mul ei ole yksityisyyttä tässä perheessä..oikeesti välil ahdistaa:o(

hyvin se on kurjaa:o(
        siitähän meidän piti keskustellakin privana ja
        tietysti muustakin:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

hyvin se on kurjaa:o(
        siitähän meidän piti keskustellakin privana ja
        tietysti muustakin:o)))

et päästään keskustelemaan:o))) Mul ei mitään erityistä tai kauheeta elämässäni..Mut hyvä niistä kuitenkin puhua:o))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

et päästään keskustelemaan:o))) Mul ei mitään erityistä tai kauheeta elämässäni..Mut hyvä niistä kuitenkin puhua:o))))

toisinkin päin että sinulla on kuuntelija:o)
        mutta nyt pakko poistua ja palataan sitten illalla:o)))
        mennäänkös suoraan privaan:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

heti,kun tavataan täällä:o))))Mut älä sä vain kuuntele:o)))Tavataan:o))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

viel lenkillä..eikun pyörällä:o))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

päässytkään lenkille:o(
        vettä satanut koko illan kaatamalla ja minulla netti poikki yli 4-tuntia pätkii vieläkin:o(
        jotain outoa kun kaikki katuvalotkin pimeänä
        tämmöistä se sitten on kun sovitaan jotain niin
        menee kaikki pieleen:o(((

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

vettä satanut koko illan kaatamalla ja minulla netti poikki yli 4-tuntia pätkii vieläkin:o(

ollenkaan:o)))Mulle käy niin yhtenään:o))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sit ,kun Sulle sopii:o))

• ..kello herätti myöhässä.. puolet heartbiitista oli jo menny..

• quistis

hyvä herätys....

• quistis kirjoitti:

hyvä herätys....

..aurinko lämmittää mut silti..tuiki tavallinen tiistaipäivän ankea aamu tässä murheen laaksossa.. ja ikivanha känny vetää viimesiä..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..aurinko lämmittää mut silti..tuiki tavallinen tiistaipäivän ankea aamu tässä murheen laaksossa.. ja ikivanha känny vetää viimesiä..

laaksosta...Heti kipi.kipi!!Kännyjä saa uusia:o))

• NeitiX

pusut.. ;)

• quistis

kun onkin ihanaa..Mlkein yhtä ihanaa kuin herätä käen kukuntaan:o))) Hihhii:o)))

• NeitiX
        quistis kirjoitti:

kun onkin ihanaa..Mlkein yhtä ihanaa kuin herätä käen kukuntaan:o))) Hihhii:o)))

Ei olis sit halunnu millää lähtee kouluun sieltä punkasta mut pakko mikä pakko.. ;)

• quistis
        NeitiX kirjoitti:

Ei olis sit halunnu millää lähtee kouluun sieltä punkasta mut pakko mikä pakko.. ;)

yhtään:o)))

• quistis

jossain ahtaassa tilassa...Sitä alkaa melkein hyperventiloiman...Valkosipuli ja vanha viinakin on tosi sairas yhdistelmä:o(

• Carmencita

tosi paha!! Vaikka valkosipulista tykkäänkin. ;-))
        Minua alkaa tirskuttamaan voimakkaat tuoksut, hajuvesiin varmaan tottuu niin että sitä laittaa aina vaan lisää ja lisää, sen jälkeen ympärillä leijuukin hirvittävä tuoksu pilvi.

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

tosi paha!! Vaikka valkosipulista tykkäänkin. ;-))
        Minua alkaa tirskuttamaan voimakkaat tuoksut, hajuvesiin varmaan tottuu niin että sitä laittaa aina vaan lisää ja lisää, sen jälkeen ympärillä leijuukin hirvittävä tuoksu pilvi.

tuntuu et monilta on jäänyt pesu väliin ja vain uutta hajustetta on suihkittu päälle...Kyllä se laittaa tirskuttamaan,vaik ei olekkaan astmaa:o)mä siivosin eiken olohuoneen(suursiivosin)Ja siel kirjahyllyn..Hemmetillinen pöly lähti kirjoista...Silmät punaisina koko loppuillan..Ilmankos olinkin niin kiukkuinen:o(

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

tuntuu et monilta on jäänyt pesu väliin ja vain uutta hajustetta on suihkittu päälle...Kyllä se laittaa tirskuttamaan,vaik ei olekkaan astmaa:o)mä siivosin eiken olohuoneen(suursiivosin)Ja siel kirjahyllyn..Hemmetillinen pöly lähti kirjoista...Silmät punaisina koko loppuillan..Ilmankos olinkin niin kiukkuinen:o(

kaikki kirjat on vielä laatikoissa, enkä taida niitä enää purkaakkaan. ;-))
        Eipähän pölyty turhaa, ja taas joutus pakkaamaan.
        Kohtahan sitäkin hommaa taas pitäs alkaa tekemaan.
        Netti yhteyden jo irtisanoin, mutta toimii se vielä enskuun. Täytyy myöntää etten pakkaamista ole odottanu näin hurjasti koskaan ja ilolla vielä!
        ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

kaikki kirjat on vielä laatikoissa, enkä taida niitä enää purkaakkaan. ;-))
        Eipähän pölyty turhaa, ja taas joutus pakkaamaan.
        Kohtahan sitäkin hommaa taas pitäs alkaa tekemaan.
        Netti yhteyden jo irtisanoin, mutta toimii se vielä enskuun. Täytyy myöntää etten pakkaamista ole odottanu näin hurjasti koskaan ja ilolla vielä!
        ;-))

alkamassa uusi ja ihana jakso elämässäsi:o)))Nyt sille isoooo onneatuottava hali:o))))Halaa ystävän lailla:o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

alkamassa uusi ja ihana jakso elämässäsi:o)))Nyt sille isoooo onneatuottava hali:o))))Halaa ystävän lailla:o)))

niin alkaa, ;-)) ja jollain toisella kans. ;-)))
        Kyllä se sinunkin aika tulee, kun olet siihen kypsä!
        Tiedäthän sinä sen !

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

niin alkaa, ;-)) ja jollain toisella kans. ;-)))
        Kyllä se sinunkin aika tulee, kun olet siihen kypsä!
        Tiedäthän sinä sen !

en tiedäkkään niin ainakin hurjasti toivon..Siis tiedän mä...tulevaisuudessa.Mä olenkin ollu hurjan kärsivällinen.Mut se on vatinut sen etten ole ollut itselleni uskollinen:o(

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

en tiedäkkään niin ainakin hurjasti toivon..Siis tiedän mä...tulevaisuudessa.Mä olenkin ollu hurjan kärsivällinen.Mut se on vatinut sen etten ole ollut itselleni uskollinen:o(

joskus itseään huijaa, mutta raja siinä jossain vaiheessa tulee. Ikuisuuksiin ei itseään voi huijata, tai jos voi, menettää itsestään hyvin paljon. Todellisuus kummiskin pläjähtää naamalle jossain vaiheessa, ja jos sille ei tee mitään niin... tiedäthän sinä ( jo työsi puolesta).
        Ompas vakavaa tekstiä näin huuhaalla ja vielä kaiken lisäksi aurinkoisena päivänä.
        Hymu huulille !! ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

joskus itseään huijaa, mutta raja siinä jossain vaiheessa tulee. Ikuisuuksiin ei itseään voi huijata, tai jos voi, menettää itsestään hyvin paljon. Todellisuus kummiskin pläjähtää naamalle jossain vaiheessa, ja jos sille ei tee mitään niin... tiedäthän sinä ( jo työsi puolesta).
        Ompas vakavaa tekstiä näin huuhaalla ja vielä kaiken lisäksi aurinkoisena päivänä.
        Hymu huulille !! ;-))

puhut,mutta asiaa!!!
        Oli aurinkoa tai ei sopii huuhaalle.Eihän huuhaa olekkaan sama kuin paskan jauhaminen:o)))Aina saa olla asiaakin mukana..Helpompi puhua huumorin/huuhaan avulla:o)))))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

puhut,mutta asiaa!!!
        Oli aurinkoa tai ei sopii huuhaalle.Eihän huuhaa olekkaan sama kuin paskan jauhaminen:o)))Aina saa olla asiaakin mukana..Helpompi puhua huumorin/huuhaan avulla:o)))))

vaikka pitää täällä välillä kakkaakin jauhaa! ;-))
        ja siitä kakan vierestä. ;-))
        Yleensä kummiskin mukavaa huumoria, flirtailua ja kaikkea maan ja taivaan väliltä! siis elämää naururypyt silmikulmissa. ;-)))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

vaikka pitää täällä välillä kakkaakin jauhaa! ;-))
        ja siitä kakan vierestä. ;-))
        Yleensä kummiskin mukavaa huumoria, flirtailua ja kaikkea maan ja taivaan väliltä! siis elämää naururypyt silmikulmissa. ;-)))

enempää..tai sit vähempää...Isoista ja tärkeistä asioista täällä on kyse..Niin mehän jokainen koetaan asiat omalla tavallamme..jokainen näkökulma on se oikea kulma;o))))Vaik sitten pastanjauhannassakin:o)

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

enempää..tai sit vähempää...Isoista ja tärkeistä asioista täällä on kyse..Niin mehän jokainen koetaan asiat omalla tavallamme..jokainen näkökulma on se oikea kulma;o))))Vaik sitten pastanjauhannassakin:o)

tämä pastanjauhaja jättää huuhaan vähäksi aikaa ja keskittyy olennaiseen. ;-))
        Siis lapsukaisiin. Mukavaa päiväjatkoa quistis, ja muukin. ;-))
        Palaillaan taas astialle! ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

tämä pastanjauhaja jättää huuhaan vähäksi aikaa ja keskittyy olennaiseen. ;-))
        Siis lapsukaisiin. Mukavaa päiväjatkoa quistis, ja muukin. ;-))
        Palaillaan taas astialle! ;-))

Ja kiitos seurasta.Olen saanut yläkerran melkein jo siivotuksi:o))))

• kippari

herätti vatsakipu 04,03 et silloin ei naurattanut;=)

• NeitiX

Sulla se huono tuo vatta..
        velliä velliä nii sillä lähtee tai ainaki helepottaa.. ;)

• antza

...tohtorilla käynyt. ei kuulosta vaivasi aivan
        mitättömältä vatsapurulta...((( kipin kapin,jos et viel oo lekuril käynyt.

• kippari
        NeitiX kirjoitti:

Sulla se huono tuo vatta..
        velliä velliä nii sillä lähtee tai ainaki helepottaa.. ;)

se todella on ja pitää tässä puuroa vaan syödä aamuisin:)

• kippari
        antza kirjoitti:

...tohtorilla käynyt. ei kuulosta vaivasi aivan
        mitättömältä vatsapurulta...((( kipin kapin,jos et viel oo lekuril käynyt.

olen juossut lääkärillä ja tähystyksessä ym.mut viellä eivät osaa sanoo mistä tää johtuu:=(

• antza
        kippari kirjoitti:

olen juossut lääkärillä ja tähystyksessä ym.mut viellä eivät osaa sanoo mistä tää johtuu:=(

...vaiva,kun ei anna nukkuu kunnolla.mullakin ollut ylävatsakipuja,jopa vrk. kestäviä. missään asennos ei oo hyvä olla. teen juonti on pikkusen helpottanut. onneks harvoin,ja on yleensä mun toisen ongelman jälkiseurauksia. Sulla se ei
        siitä johdu. toivotaan,et on jokin ohimenevä.

• kippari
        antza kirjoitti:

...vaiva,kun ei anna nukkuu kunnolla.mullakin ollut ylävatsakipuja,jopa vrk. kestäviä. missään asennos ei oo hyvä olla. teen juonti on pikkusen helpottanut. onneks harvoin,ja on yleensä mun toisen ongelman jälkiseurauksia. Sulla se ei
        siitä johdu. toivotaan,et on jokin ohimenevä.

on sanoo mistä tää voisi johtuu,mut meen taas tällä viikolla omalle yksityislääkärille ja sit mietitään mitä sitä seuraavaksi voisi tehtä;=)No mut kyllä tää kai joskus loppuu;=)))

• antza
        kippari kirjoitti:

on sanoo mistä tää voisi johtuu,mut meen taas tällä viikolla omalle yksityislääkärille ja sit mietitään mitä sitä seuraavaksi voisi tehtä;=)No mut kyllä tää kai joskus loppuu;=)))

...hyvä,et meet yksityiselle. nuo terv.keskus
        jutut aivan liian hitaita eikä välttämättä
        sitä oikeeta diagnoosia löydy. Tsemppiä,kippari
        t. antza

• kippari
        antza kirjoitti:

...hyvä,et meet yksityiselle. nuo terv.keskus
        jutut aivan liian hitaita eikä välttämättä
        sitä oikeeta diagnoosia löydy. Tsemppiä,kippari
        t. antza

vaan kyllä tää iloksi viellä muttuu kun jaksaa tapella niin bvikakin varmaan löytyy:=))Kipparihan ei anna ihan helposti periksi;=)))

• quistis

pahoillani Sun puolesta:o(

• kippari
        quistis kirjoitti:

tälle mitään voi tehdä pitää vaan odotella et löytyisi joku neropatti joka osaisi neuvoo mitä tää on ja millä tästä eroo pääsee;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

tälle mitään voi tehdä pitää vaan odotella et löytyisi joku neropatti joka osaisi neuvoo mitä tää on ja millä tästä eroo pääsee;=)

pitkään jo saanut kestää...Kurjalle tuntuu puolestasi:o( Sä olet aikas sisukas mies:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

pitkään jo saanut kestää...Kurjalle tuntuu puolestasi:o( Sä olet aikas sisukas mies:o)

ennen pääsiäistä se alkoi et onhan tässä joutunut pikkusen kestään kaikee ja kuuntelemaan eilaisia höpötyksiä lääkäreiltä,mut toivotaan et tulee se oikea lääkäri viellä vastaan joak keksii tän vian;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

ennen pääsiäistä se alkoi et onhan tässä joutunut pikkusen kestään kaikee ja kuuntelemaan eilaisia höpötyksiä lääkäreiltä,mut toivotaan et tulee se oikea lääkäri viellä vastaan joak keksii tän vian;=)

vain et luovuta,niin kyl se vaivan lähde löytyy:o)
        Näitä huuhaan neuvoja..

• kippari
        quistis kirjoitti:

vain et luovuta,niin kyl se vaivan lähde löytyy:o)
        Näitä huuhaan neuvoja..

tässä voi oikein luovuttaa kun ei voi syödä kunnolla mitään eikä nukkua ja töitäkin pitäs tehdä et pakko päästä kuntoon muutenhan lähtee henki saakeli;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

tässä voi oikein luovuttaa kun ei voi syödä kunnolla mitään eikä nukkua ja töitäkin pitäs tehdä et pakko päästä kuntoon muutenhan lähtee henki saakeli;=)

saa lähteä Kippari!!!!!Siis viel noneen aikaan:o))
        Sul onkin tota suomalaista sisua.See on jhyva see,sanoo meidän venäläinen lääkäri:o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

saa lähteä Kippari!!!!!Siis viel noneen aikaan:o))
        Sul onkin tota suomalaista sisua.See on jhyva see,sanoo meidän venäläinen lääkäri:o))))

se lähde kun vaan pystyisi syömään ja nukkumaan kunnolla ei tässä muuten niin kyllä aikuinen mies pikku kippuja kestää;=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

se lähde kun vaan pystyisi syömään ja nukkumaan kunnolla ei tässä muuten niin kyllä aikuinen mies pikku kippuja kestää;=))

hellästi Kipparin päätä...Reipas poika;o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

hellästi Kipparin päätä...Reipas poika;o)

no kyllä tässä silityksiä alkaa jo kohta kaippaamaan alkaa jo pikkusen ahdistaa tää;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

no kyllä tässä silityksiä alkaa jo kohta kaippaamaan alkaa jo pikkusen ahdistaa tää;=)

ihme olekkaan.Mua oikein kun ahdistaa,niin olen levoton ja tosi onneton..Tekis mieli tosiaan niitä silityksiä..ymmärrystä ja viekkua:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

ihme olekkaan.Mua oikein kun ahdistaa,niin olen levoton ja tosi onneton..Tekis mieli tosiaan niitä silityksiä..ymmärrystä ja viekkua:o)))

tällästä tää elämä välillä on ei aina voi olla elämä kuin silkkiä vaan aina tulee jotain murheita vastaan.Mut en omasta mielestä ole niin paha ihminen et voisi jo helpottaa nää vaivat:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

tällästä tää elämä välillä on ei aina voi olla elämä kuin silkkiä vaan aina tulee jotain murheita vastaan.Mut en omasta mielestä ole niin paha ihminen et voisi jo helpottaa nää vaivat:=))

ihan jokaisesta sanastasi..Aikuisen oikesti.Sä tunnut hurjan sympaattiselta mieheltä:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

ihan jokaisesta sanastasi..Aikuisen oikesti.Sä tunnut hurjan sympaattiselta mieheltä:o)))

miettinyt et tää elämä olisi helppoa jos ei olisi ikinä mitään vaikeuksia elämässä ja sit minusta se Lavin laulusta et jokainen ihminen on laulun arvoinen niin pitää toedella paikansa:=)))No vaikee minun on sanoo millainen mies olen,mut omasta mielestä kiltti ja viellä liiankin sellainen:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

miettinyt et tää elämä olisi helppoa jos ei olisi ikinä mitään vaikeuksia elämässä ja sit minusta se Lavin laulusta et jokainen ihminen on laulun arvoinen niin pitää toedella paikansa:=)))No vaikee minun on sanoo millainen mies olen,mut omasta mielestä kiltti ja viellä liiankin sellainen:=))

hyvä:o)))Mut ilman vaikeuksia ihminen ei kai osaa arvostaa hyvää..Sellaisia me ihmiset olemme.Mäkin taidan olla aikas kiltti...Mellkein nynny:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

hyvä:o)))Mut ilman vaikeuksia ihminen ei kai osaa arvostaa hyvää..Sellaisia me ihmiset olemme.Mäkin taidan olla aikas kiltti...Mellkein nynny:o)))

meillä elämässä on vaikeuksia ja joskus liikaakin,mut sit sitä osaa arvostaa jotain pientäkin asiaa kun elämässä on paljon vastoin käymisiä:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

meillä elämässä on vaikeuksia ja joskus liikaakin,mut sit sitä osaa arvostaa jotain pientäkin asiaa kun elämässä on paljon vastoin käymisiä:=)))

pienistä arkisista asioistahan tää onnellinen elämä koostuukin:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

kun on elämässä on jotain mitä odottaa niin silloin sitä jaksaa ns.elää päivästä päivään:=))En vaan itsekään aina tiedä mitä tässä odottaa kun iloa pitäs löytää jokaisesta päivästä vaikka ne olisi kuinka huonoja;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

kun on elämässä on jotain mitä odottaa niin silloin sitä jaksaa ns.elää päivästä päivään:=))En vaan itsekään aina tiedä mitä tässä odottaa kun iloa pitäs löytää jokaisesta päivästä vaikka ne olisi kuinka huonoja;=)

hampaat irvessä jaksa iloa löytää:o)Eikä kaikki päivät ole aina iloisia.Sitäpaitsi tunnen läjäpäin ihmisiä,jotka eivät koe iloa tai tyvää oloa mistään...Ei edes SIITÄ:o)))

• quistis
        quistis kirjoitti:

hampaat irvessä jaksa iloa löytää:o)Eikä kaikki päivät ole aina iloisia.Sitäpaitsi tunnen läjäpäin ihmisiä,jotka eivät koe iloa tai tyvää oloa mistään...Ei edes SIITÄ:o)))

kirjoitusvirheet:o(

• kippari
        quistis kirjoitti:

itse monasti miettinyt kun välillä kaikki tuntuu kurjalta ei mikään kiinosta eli jonkinlaista masennusta niin siinä kohtaa pitää ajatella positivisesti ja katsoa peiliin ja miettiä et itsellä on monet asiat todella hyvin ja monella ihmisellä murheita paljon enemmän ja löytää sit niitä mukavia asioita elämässä:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

itse monasti miettinyt kun välillä kaikki tuntuu kurjalta ei mikään kiinosta eli jonkinlaista masennusta niin siinä kohtaa pitää ajatella positivisesti ja katsoa peiliin ja miettiä et itsellä on monet asiat todella hyvin ja monella ihmisellä murheita paljon enemmän ja löytää sit niitä mukavia asioita elämässä:=)))

itseni tosi usein hirveen pieneksi,kun kohtaan ihmisiä joilla elämä ihan pirstaleina.Pieneksi,mutten avuttomaksi:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

itseni tosi usein hirveen pieneksi,kun kohtaan ihmisiä joilla elämä ihan pirstaleina.Pieneksi,mutten avuttomaksi:o)

sitä voisi auttaa niitä onnettomia ihmisiä välillä olen itsekkin joutunut sellaisiin tilanteisiin et olen koitanut auttaa jotain ystävää,mut pahimassa tapauksessa olen huomannut ettei sit voinnut ja oli paikalla varmaan liian myöhään:=(((

• kippari
        quistis kirjoitti:

olemaan se aika et mun on pakko lähtee sänkyyn jos viellä saisi nukkuttua,mut oikein hyvää yötä sinulle ja kauniita unia ja viellå kiitos mukavasta juttuseurasta:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

olemaan se aika et mun on pakko lähtee sänkyyn jos viellä saisi nukkuttua,mut oikein hyvää yötä sinulle ja kauniita unia ja viellå kiitos mukavasta juttuseurasta:=)))

Ukkonen tuli väliin:o(( Mut nyt hyvää huomenta,päivää ja iltaa:o))))

• quistis
        kippari kirjoitti:

sitä voisi auttaa niitä onnettomia ihmisiä välillä olen itsekkin joutunut sellaisiin tilanteisiin et olen koitanut auttaa jotain ystävää,mut pahimassa tapauksessa olen huomannut ettei sit voinnut ja oli paikalla varmaan liian myöhään:=(((

joku ihminen on toisen apua tarvitsevan tukena/lähellä,se on tärkeää lohdullista ja siitä on apua.Olkoonkin lopputulos mikä tahansa! Eli välittävän ihmisen läheisyyttä ei korvaa mikään:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

Ukkonen tuli väliin:o(( Mut nyt hyvää huomenta,päivää ja iltaa:o))))

ihmettelinkin mihin hävisit:=)Mut ei se mitään nyt on taas mentävä koiraa kuskaa lekuriin;=)

• kippari
        quistis kirjoitti:

joku ihminen on toisen apua tarvitsevan tukena/lähellä,se on tärkeää lohdullista ja siitä on apua.Olkoonkin lopputulos mikä tahansa! Eli välittävän ihmisen läheisyyttä ei korvaa mikään:o)

aina koitettava jos voisi ystävää auttaa vaikka aina se ei auta ja joskus voi olla myöhäistä:=(

• quistis
        kippari kirjoitti:

ihmettelinkin mihin hävisit:=)Mut ei se mitään nyt on taas mentävä koiraa kuskaa lekuriin;=)

se vaihtelua välil eläintohtorissa käydä;o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

se vaihtelua välil eläintohtorissa käydä;o)))

siellä käyty ja koiralle lääkettä ja sit seuraava potilas olen mä:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

siellä käyty ja koiralle lääkettä ja sit seuraava potilas olen mä:=))

koira Sut lekuriin;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

koira Sut lekuriin;o))

kun mä vein sen niin saa se viedä mut lekuriin ja osaahan noi koirat kuskaa sokeitakin niin miksi ei kipparia:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

kun mä vein sen niin saa se viedä mut lekuriin ja osaahan noi koirat kuskaa sokeitakin niin miksi ei kipparia:=)))

ystävät ovat niin ihania:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

ystävät ovat niin ihania:o)))

ne ovat ja koira ainakin on sellainen uskollinen ystävä joka ottaa sut aina iloisena vastaan kun tuut kotiin:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

ne ovat ja koira ainakin on sellainen uskollinen ystävä joka ottaa sut aina iloisena vastaan kun tuut kotiin:=)))

ettei mulla ole koiraa.Mä saisin edes joskus kotona hyvän vastanoton:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

ettei mulla ole koiraa.Mä saisin edes joskus kotona hyvän vastanoton:o)

aikoinaan kun kipparikin oli naimisissa niin oli ainakin yksi joka minuu rakasti ja istui illalla mun vieressä katsomassa tv se oli koira hehheeee et sellaisia ne rakkaat ystävät ovat aina yhtä iloisia:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

aikoinaan kun kipparikin oli naimisissa niin oli ainakin yksi joka minuu rakasti ja istui illalla mun vieressä katsomassa tv se oli koira hehheeee et sellaisia ne rakkaat ystävät ovat aina yhtä iloisia:=)

Mä saan istua tai makoilla ihan rauhassa telkun ääressä...No mitä joskus kuulen haukuntaa...

• kippari
        quistis kirjoitti:

ei kukaan ainakaan hauku minuu ja kun koirakaan ei hauku oikeistaan ikinä olen onnelisessa asemassa nykyään;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

ei kukaan ainakaan hauku minuu ja kun koirakaan ei hauku oikeistaan ikinä olen onnelisessa asemassa nykyään;=)

onnellinen yksin,kuin onneton kaksin...Mä yritän tätä mantraa..Katsotaan tuoko se tulosta:o)))
        Mut oikeesti eihän kaikki suhteet ole onnettomia..toivoo niin:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

onnellinen yksin,kuin onneton kaksin...Mä yritän tätä mantraa..Katsotaan tuoko se tulosta:o)))

aina kivaa olla yksin,mut omat hyvätkin puolensa tällä on saa olla ainakin rauhassa;=)Mut eikai kaikki suhteet ole tuhoon tuomittuja niin voi ainakin toivoo:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

aina kivaa olla yksin,mut omat hyvätkin puolensa tällä on saa olla ainakin rauhassa;=)Mut eikai kaikki suhteet ole tuhoon tuomittuja niin voi ainakin toivoo:=)

hemmetilliset kokemukset ei saa lannistaa tulevaisuuden näkymiä..Mä olenkin yltiöoptimisti ja toivoa täynnä:o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

hemmetilliset kokemukset ei saa lannistaa tulevaisuuden näkymiä..Mä olenkin yltiöoptimisti ja toivoa täynnä:o))))

sitä saa tarpeeksi siipeensä niin sitä tulee sellaiseksi ettei haluu eikä uskalla lähtee heti kokeilemaan onneaan.Mut ainahan toivoa on että voisi löytyy sellainen ihminen jonka kanssa kaikki voisi olla onnellista:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

sitä saa tarpeeksi siipeensä niin sitä tulee sellaiseksi ettei haluu eikä uskalla lähtee heti kokeilemaan onneaan.Mut ainahan toivoa on että voisi löytyy sellainen ihminen jonka kanssa kaikki voisi olla onnellista:=)

tietysti mukavaa:o))Mä uskon et kaikille on jossain pari..löytäminen vain joskus vaikeaa...

• kippari
        quistis kirjoitti:

tietysti mukavaa:o))Mä uskon et kaikille on jossain pari..löytäminen vain joskus vaikeaa...

kai löytyy,mut se voi ollakin tempu sinänsä:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

kai löytyy,mut se voi ollakin tempu sinänsä:=))

temppu ja miten se tehdään...Heh kyl seuran löytyminen onnistuu helposti,mut sit sellaisen jota todella haluaa..niihn:o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

temppu ja miten se tehdään...Heh kyl seuran löytyminen onnistuu helposti,mut sit sellaisen jota todella haluaa..niihn:o))

noita tarjolla kivoja ja viellä nättejäkin,mut aina siinä tulee jokin sellainen vastaan ettei oikein osu kipprille:=(Mut toisaalta ei tää elämä aina ole helppoa yksinkään;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

noita tarjolla kivoja ja viellä nättejäkin,mut aina siinä tulee jokin sellainen vastaan ettei oikein osu kipprille:=(Mut toisaalta ei tää elämä aina ole helppoa yksinkään;=)

en tiedä mitään..Niin paitsi siitä henkisestä yksinäisyydestä:o( Oletko varma ettet vain ole yksin vapaasta tahdostasi.Jos vaik oletkin liian kranttu;o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

en tiedä mitään..Niin paitsi siitä henkisestä yksinäisyydestä:o( Oletko varma ettet vain ole yksin vapaasta tahdostasi.Jos vaik oletkin liian kranttu;o)

voi olla et en en enää kelpuuta kaikenlaista käköstä mukaani ja sehän voi kostautuu niin et jää sit lopulta luukäteen:=(Mut kun pääsen iskuun taidan alkaa todella katsella sillä silmällä jotain kivaa gimmaa itselle luulsisi et tälläinen kilttikippari jonkun asiallisen muijan;=)Vaikka viellä en ole ehtinyt sitä oikein ajatteleman:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

voi olla et en en enää kelpuuta kaikenlaista käköstä mukaani ja sehän voi kostautuu niin et jää sit lopulta luukäteen:=(Mut kun pääsen iskuun taidan alkaa todella katsella sillä silmällä jotain kivaa gimmaa itselle luulsisi et tälläinen kilttikippari jonkun asiallisen muijan;=)Vaikka viellä en ole ehtinyt sitä oikein ajatteleman:=)

ihan varmasti ja viel asiallisen..Miten sä puhut ihanista naisista..kiltti kippari...taidatkin olla luolamies;o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

ihan varmasti ja viel asiallisen..Miten sä puhut ihanista naisista..kiltti kippari...taidatkin olla luolamies;o)

ihana ja mukava ettei tarvii tapella kun en enää jaksa sellasta touhuu:=)Jaa vai luolamies;=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

ihana ja mukava ettei tarvii tapella kun en enää jaksa sellasta touhuu:=)Jaa vai luolamies;=))

mukavia naisia olemassa.Mä tiedän...Niin luolamies olet..ihan on sellaiset otteet:o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

sellaisiakin,mut nyt ei ole ollut voimia etsii sellaista,mut jos kohta sen jutun alottaisi ;=))Mut nyt tää ukko taitaa mennä väijyy nukkumattia et hyvää yötä sinulle ja kauniita unia myös sinulle:=))
        t.L-mies:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

sellaisiakin,mut nyt ei ole ollut voimia etsii sellaista,mut jos kohta sen jutun alottaisi ;=))Mut nyt tää ukko taitaa mennä väijyy nukkumattia et hyvää yötä sinulle ja kauniita unia myös sinulle:=))
        t.L-mies:=))

Sinulle ja kauniit unoset..Muista ottaa nuija mukaan..(vai muija)

• kippari
        quistis kirjoitti:

tässä nukuin ja ihan yksin viellä:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

tässä nukuin ja ihan yksin viellä:=))

Toivottavasti sentään yhden unen näit:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

Toivottavasti sentään yhden unen näit:o)

on jäännyt kipparin unet lähiaikoina.

• quistis
        kippari kirjoitti:

on jäännyt kipparin unet lähiaikoina.

Lyhyet unet pitemmän päälle ei hyvä asia!!!

• kippari
        quistis kirjoitti:

Lyhyet unet pitemmän päälle ei hyvä asia!!!

pitkän päälle vaikuttamaan ihmisen psyykeeseen:=((

• quistis
        kippari kirjoitti:

pitkän päälle vaikuttamaan ihmisen psyykeeseen:=((

rem univaihe elikkäs se syväuni vaihe jää lyhyeksi..ei ihminen kestä sitä.Se tietysti yksilöllistä.Oletko koskaan ottanut unilääkettä??

• kippari
        quistis kirjoitti:

rem univaihe elikkäs se syväuni vaihe jää lyhyeksi..ei ihminen kestä sitä.Se tietysti yksilöllistä.Oletko koskaan ottanut unilääkettä??

eräistä syistä en nukkunut silmäystäkään viikoon ja menin lääkärille joka määräsi uni sekä rauhoittavaa et pääsen unirytmiin kiinni,mut silloin huomasin mitä unettomuus alkaa vaikutamaan:=(

• quistis
        kippari kirjoitti:

eräistä syistä en nukkunut silmäystäkään viikoon ja menin lääkärille joka määräsi uni sekä rauhoittavaa et pääsen unirytmiin kiinni,mut silloin huomasin mitä unettomuus alkaa vaikutamaan:=(

Anna taas kerran anteeksi...Mut heitettiin veke koneelta.Näin tän perheen mamia rakastetan:o((

• kippari
        quistis kirjoitti:

Anna taas kerran anteeksi...Mut heitettiin veke koneelta.Näin tän perheen mamia rakastetan:o((

mitään:=)))Vai sellaista et joutut koneelta pois aina:=(((Nyt kipparin on pakko huilii hetki olen ihan lopussa;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

mitään:=)))Vai sellaista et joutut koneelta pois aina:=(((Nyt kipparin on pakko huilii hetki olen ihan lopussa;=)

eihän Sua meinaa enää löytää...Toivottavasti sait levätyksi:o)))Mut eiköhän jutella vähän "lähempänä:o)"

• kippari
        quistis kirjoitti:

sain huilattua nyt pitää taas ottaa lääkettä et noi kivut laantuu:=(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4112
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2602
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2587
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      253
      1818
    Aihe