Kanssa haluaisit ottaa kaveriseIfien?
-fIowersreally-
Kenen paIstaIaisen
14
295
Vastaukset
En kenenkään. En harrasta selfieitä, en harrasta kameran linssin puolella olemista enkä halua kuvata kavereitani ylipäänsä.
Ainut kaverini tällä palstalla on mustasusi, eli varmaan hänen kanssaan😺📸 kyllä muidenkin kanssa voisin, ei sen väliä.
Selfiet ovat niin arkisia. Mulla olisi tarvetta taidevalokuvata itseäni tai muita.
Silloin tarvittaisiin jo studio kaikkine laitteineen. Ja tietysti ammattitaitoa.
Kännykän kamera vääristää ja Webkamera on tuhruinen.- Anonyymi
Frontside Ollien kanssa tietysti :)
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Entä backside Ellie?
Yhteiskuvaako ehdotat? :)
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskuvaako ehdotat? :)
Riippuu pitkälti backsidesta. Siis hänen suostumuksestaan, kröhöm 😂
- Anonyymi
Mä ja mun mielikuvitusystäväni.
- Anonyymi
mini-tuunbeja sellaisia voide tai hammasjuttua- pieniä hassuja voi kokeilla... nooh..
Avaruusjutuissa, voisi keksiä jonkin: hei "This is Galactica Command.... right back here on Galsctica or WE WILL SHOOT you down"---
Hauskoja joissain avaruusjutuissa kauniita tyttöjä, vähän kuin jossain unessakin näkisi seikkailemassa... - Anonyymi
Nebula Enterprises, is a paet of Orion Stardust Travels, ota matka :D
Joo. Ottaisin kuvan Funeasta ja minusta.
Tosin kukaan teistä pölkkypäistä ei tietäisi kumpi on kumpi. Tai.... voihan siinä olla Simitikin...
Tai...- Anonyymi
Mjaa
Tuossa mietin että onko selfie enää selfie jos siinä esiintyy päitä enemmän kuin yksi.
(hihitystä)
- Anonyymi
lumene-mini-tiibi joo hyvä hassukin.
...errittäin järeä tiedoksianton olisi jostain avaruusjutuista: "This is Galactica actual... Racetrack... get back here and fast"... racetack tyttöpilotti lentäjä..
jooh vieläkin pyörii mielessä kauniit jotkut avaruustytöt ohjelmissa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1051417
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m23986Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31950Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946