Eilen kävimme syömässä burgerit. Olin tosi pettynyt laadusta. Mistä saisi kumnolliset burgerir? Kuumana kesäpäivänä ei haluttais syödä isoa ateriaa. Hintakin saisi olla kohtuullinen..
Mistä saa Kauhajoen parhaat burgerit ?
16
1338
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitsija Myllis auttaa.
- Anonyymi
Autogrilli.
- Anonyymi
Se hiljainen poika autogrillillä tekee hyviä hampurilaisia.
- Anonyymi
Kyllä Herkku pistrelläkin aiakin salatti hampurilainen mun makuun...
- Anonyymi
Onko Gastrosssa hyvät burgerit? Lounasruoka ainakin tosi maukasta
- Anonyymi
Saa kyllä ollakkin jo hyvää hintaan nähden.
- Anonyymi
Kunpa saatais tänne joskus Mäkkäri. Mutta taitaapi Kauhajoki oll liian pieni paikkakunta.
- Anonyymi
Hesburger on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesburger on parempi.
Hesburger jos ei halua isoa ateriaa syödä.
- Anonyymi
Pihlajan Mika on hyvä tekemään hampurilaisia.
- Anonyymi
Mika tekee kauhajoen parhaat hampurilaiset hame päällä.
- Anonyymi
Älä ainakaan autogrillille mene,itse viimeksi kävin niin seuraavana päivänä oli maha kuralla ja ruokamyrkytyksen oireet,se poika tekee hyvät annokset mutta huonot työntekijät pilaavat paikan maineen lopullisesti, kyllähän se ärsyttää kun nälkäisenä menee syömään ja annos on niin huono että ei vain pysty syömään,no lokiille näytti kelpaavan onneksi
- Anonyymi
Kauhajoella ei hyviä hampurilas paikkoja ole. Jos hyvää haluaa niin joutuu ajelemaan naapurikuntiin. Nuo grillit melkein aina kiinnosta jostain syystä. Hese ihan sysipaska. Mäkkäri olisi kova sana ja syöjiäkon olisi. Hesen ja rolssin tekeleet tosi sla arvoista jopa pikaruuaksi.
- Anonyymi
Teuvalla on hyvä paikka...jos haluaa hyvät grilli annokset nii on pakko ajaa teuvqlle kun Kauhajoella ei ole hyvää grilli ruokalaa
- Anonyymi
Kauhajoella olisi tilausta hyvälle grilli ravintolalle ...en haluaisi syödä missään autossa grilliruokoa ja sotia sisustaa grillimausteilla..
Ei tuo ABC Hessburger kasvamaan enää oikein maistu - Anonyymi
Rolls😋
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799