Sanovat jos diabetes haavat eivät parane ,ainakin ne jotka näen ne ainakin ovat parantuneet ,en tiedä sitten sisäisistä milloin lääkäriin kovan ulosteen aiheituma haava pukamiin 2 viikon vai 1kk jälkeen uloste nyt löysää puikkua laitan ,suhkuttelen tarkoitus tilata nettiapteekista voidetta vielä rectovenal acute vastaavalla aineella parani 2pv ,ei tunnu olevan enään saatavilla suomesta vain ulkomailta 100€ maksaa +rahti ,kun suihkuttelee käy kipeää siitä tietää haava on siellä vielä 11kk sitten oli viimeksi mutta parani 2pv ,silloin ei ollut vielä tietoa diabeteksesta nyt 7kk ollut.Haavava 5pv nyt jo ollut.
Pukamat ja diabetes
Anonyymi-ap
1
495
Vastaukset
- Anonyymi
Pukamat ja diabetes= parantunut on puikolla ei tunnu ainakaan suihkullakaan ei käy kipeää enään ripulia vähän on vaan monta kertaa käyty tänä päivänä nytkin tuntuu romisee pahasti maha ei ohi vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237