Jos työttömyysturvavakuutus poistetaan, pitää myös työttömyysturvavakuutusmaksu poistaa.
Uusi hallitus aikoo poistaa työttömyysturvan
6
156
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän jälkeen voidaan perustaa yksityinen työttömyysturvakassa, mihin
poliitikoilla ei ole mitään asiaa. PISTE- Anonyymi
Niin kuin eläkekassa. Jos eläkekassa olisi poliitikkojen hallussa, niin meillä ei olisi eläkettä.
- Anonyymi
Niin, eihän tuleva hallitus aio poistaa työttömyysturvaa, joten ei ne muutkaan siitä seuraavat asiat toteudu.
Tosin maksujen pitäisi pienentyä, kun rahaa on jaossa vähemmän. Se on duunarilla hyvä juttu, kun korotkin on korkealla. - Anonyymi
Ideahan kokomumus äärioikeisto dikatatuuri lla on rahastaa vakuutusmaksukia mutta ei antaa bastinetta kuin yritystukiin ei palkansaajilla
- Anonyymi
Unohdit sen, ettei yritykset äänestä lainkaan. Yrityksen tukeminen on ihan sama, kuin tukisi vaikka kivikasaa tai absoluuttista nollapistettä. Kumpikaan niistä ei äänestä.
Yritykset eivät ole ihmisiä. Ne eivät pahastu mistään, eivät edes siitä, jos menevät nurin. Yritys ei myöskään kilju riemusta, jos tulee paljon voittoa.
Miksi yrityksiä sitten tuetaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit sen, ettei yritykset äänestä lainkaan. Yrityksen tukeminen on ihan sama, kuin tukisi vaikka kivikasaa tai absoluuttista nollapistettä. Kumpikaan niistä ei äänestä.
Yritykset eivät ole ihmisiä. Ne eivät pahastu mistään, eivät edes siitä, jos menevät nurin. Yritys ei myöskään kilju riemusta, jos tulee paljon voittoa.
Miksi yrityksiä sitten tuetaan?Sulla on vielä paljon opittavaa elämä perus asioissa
Kännykkä ei oo elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170