Mies voisi avustaa naista ammunnoissa

Anonyymi-ap

Jos tilanne on se, että ollaan ampumaharjoituksissa, niin mies voi avustaa naista ammunnassa tukemalla naista vaikkapa pakarasta painamalla ampuma-alustaa vasten, niin nainen ei aseen rekyylivoimasta paiskaudu taaksepäin ja ase kimpoa ylöspäin.
Nainen voi tuntea ampuma asennon ja olo turvatuksi, kun mies turvaa selustaa ja ampuma-asentoa.

19

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa omituiselta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tosiaan hyvin hyvin omituiselta.


    • Anonyymi

      Miehen kannattaisi ihan vaan pitää huoli siitä omasta ampumisestaan. Mä ainakin osaan ihan itse pitää huolen omastani.

      • Anonyymi

        Ei nyt tarkoitettu et ammut miehen pyssyn tyhjäksi ja älä huoli kyl mies hoitaa oman ampumisen eli ampu tulee maaliin asti niin oikeasti nyt puhuttiin muusta ampumisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt tarkoitettu et ammut miehen pyssyn tyhjäksi ja älä huoli kyl mies hoitaa oman ampumisen eli ampu tulee maaliin asti niin oikeasti nyt puhuttiin muusta ampumisesta

        Minä ammunkin ihan omalla pyssylläni. Älä huoli. Sä et taida siitä puuhasta mitään tietääkään, kun olis heti taas ihan muut jutut mielissä.


    • Anonyymi

      Tuon kirjoittaja ei tiedä ammunnasta mitään!

    • Anonyymi

      Tuu ätmi jyskylään lähetää metsään

    • Anonyymi

      Lasketaanko kultainen ampujamerkki meriitiksi ? Kaverin puolesta..

      • Anonyymi

        Se on ampumamerkki ja helposti tarkastettavissa ketkä sen on saaneet. Varsinkin jos on töissä puolustusvoimissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ampumamerkki ja helposti tarkastettavissa ketkä sen on saaneet. Varsinkin jos on töissä puolustusvoimissa

        Siis tarkista. Saat luvan.


    • Anonyymi

      Jos haluat saada syytteen seksuaaalisesta ahdistelusta, niin siitä vaan

      • Nimenomaan. Kuinka fiksua on ylipäätään ahdistella ase kädessä heiluvaa uhria, on oman pohdintansa paikka. Voi tulla iso pipi kulkusille.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Nimenomaan. Kuinka fiksua on ylipäätään ahdistella ase kädessä heiluvaa uhria, on oman pohdintansa paikka. Voi tulla iso pipi kulkusille.

        No samaa tuossa pohdin, että pitää olla aika itsetuhoinen, jos menee asetta käsittelevä ahdistelemaan ja käpälöimään. Tuossa voisi tosi helposti sattua vahinkokin, kun toinen hätkähtäisi ja reagoisi, ennen kun ehtii ajatella.


    • Tässä eräs tuttu tyttö juuri sai suoritettua asepalveluksensa. Hän ampui 155-millisellä. Onko sinulla isompi? Epäilen... 🤭

      • Anonyymi

        Tämä "tyttö" taas kävi ihan just kertaamassa. Ihan noin isoa "tykkiä" ei tullut käsiteltyä, mutta ei ollut tullut käsiteltyä pienempääkään vähään aikaan. 🙂


    • En menisi koskemaan ammuntaa harjoittelevaan henkilöön.

      Isä opetti minut ampumaan ja kuinka tukki asetetaan tukevasti olkapäähän niin, ettei tule mustelmia. Ei hänkään minua paikallani pitänyt, kun harjoittelin.

    • Ammunnoissa? Kumpi siis lopulta ammuu, se jäi vähän epäselväksi, olkoonkin että yleensä naarasnauta, lehmä, ammuu ja sonni mölisee.

    • Niin tai sitten se nainen voi ampua ja käsitellä aseita huomattavasti taitavammin kuin se mies ja tukea ja opettaa sitä miestä ampumaan se kun saattaa mennä niinkin päin.😄.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe