Jos tilanne on se, että ollaan ampumaharjoituksissa, niin mies voi avustaa naista ammunnassa tukemalla naista vaikkapa pakarasta painamalla ampuma-alustaa vasten, niin nainen ei aseen rekyylivoimasta paiskaudu taaksepäin ja ase kimpoa ylöspäin.
Nainen voi tuntea ampuma asennon ja olo turvatuksi, kun mies turvaa selustaa ja ampuma-asentoa.
Mies voisi avustaa naista ammunnoissa
19
272
Vastaukset
Kuulostaa omituiselta.
- Anonyymi
Kuulostaa tosiaan hyvin hyvin omituiselta.
- Anonyymi
Miehen kannattaisi ihan vaan pitää huoli siitä omasta ampumisestaan. Mä ainakin osaan ihan itse pitää huolen omastani.
- Anonyymi
Ei nyt tarkoitettu et ammut miehen pyssyn tyhjäksi ja älä huoli kyl mies hoitaa oman ampumisen eli ampu tulee maaliin asti niin oikeasti nyt puhuttiin muusta ampumisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt tarkoitettu et ammut miehen pyssyn tyhjäksi ja älä huoli kyl mies hoitaa oman ampumisen eli ampu tulee maaliin asti niin oikeasti nyt puhuttiin muusta ampumisesta
Minä ammunkin ihan omalla pyssylläni. Älä huoli. Sä et taida siitä puuhasta mitään tietääkään, kun olis heti taas ihan muut jutut mielissä.
- Anonyymi
Tuon kirjoittaja ei tiedä ammunnasta mitään!
- Anonyymi
Tuu ätmi jyskylään lähetää metsään
- Anonyymi
Lasketaanko kultainen ampujamerkki meriitiksi ? Kaverin puolesta..
- Anonyymi
Se on ampumamerkki ja helposti tarkastettavissa ketkä sen on saaneet. Varsinkin jos on töissä puolustusvoimissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ampumamerkki ja helposti tarkastettavissa ketkä sen on saaneet. Varsinkin jos on töissä puolustusvoimissa
Siis tarkista. Saat luvan.
- Anonyymi
Jos haluat saada syytteen seksuaaalisesta ahdistelusta, niin siitä vaan
Nimenomaan. Kuinka fiksua on ylipäätään ahdistella ase kädessä heiluvaa uhria, on oman pohdintansa paikka. Voi tulla iso pipi kulkusille.
- Anonyymi
MaximiIIian kirjoitti:
Nimenomaan. Kuinka fiksua on ylipäätään ahdistella ase kädessä heiluvaa uhria, on oman pohdintansa paikka. Voi tulla iso pipi kulkusille.
No samaa tuossa pohdin, että pitää olla aika itsetuhoinen, jos menee asetta käsittelevä ahdistelemaan ja käpälöimään. Tuossa voisi tosi helposti sattua vahinkokin, kun toinen hätkähtäisi ja reagoisi, ennen kun ehtii ajatella.
Tässä eräs tuttu tyttö juuri sai suoritettua asepalveluksensa. Hän ampui 155-millisellä. Onko sinulla isompi? Epäilen... 🤭
- Anonyymi
Tämä "tyttö" taas kävi ihan just kertaamassa. Ihan noin isoa "tykkiä" ei tullut käsiteltyä, mutta ei ollut tullut käsiteltyä pienempääkään vähään aikaan. 🙂
En menisi koskemaan ammuntaa harjoittelevaan henkilöön.
Isä opetti minut ampumaan ja kuinka tukki asetetaan tukevasti olkapäähän niin, ettei tule mustelmia. Ei hänkään minua paikallani pitänyt, kun harjoittelin.Ammunnoissa? Kumpi siis lopulta ammuu, se jäi vähän epäselväksi, olkoonkin että yleensä naarasnauta, lehmä, ammuu ja sonni mölisee.
Niin tai sitten se nainen voi ampua ja käsitellä aseita huomattavasti taitavammin kuin se mies ja tukea ja opettaa sitä miestä ampumaan se kun saattaa mennä niinkin päin.😄.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514