Pelipäivä tänään!

Anonyymi-ap

Illalla (hitto mä tykkään tästä sanasta, illalla) kello 19, Suomi voittaa Slovenian taas kerran.

Slovenia on tällä hetkellä historiansa pisimmässä voittoputkessa ( neljä peliä) eli ramppikuume on heillä giganttisen valtava, lisäksi Suomi pelaa täyden Olympiastadionin edessä mikä lisää Suomelle 12. pelaajan.

Suomi voittaa 2-0.

Yle Tohloppi näyttää ja joku areena. Illalla, lallallaa. :)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rasmus-schuller-herkistyi-huuhkajien-lehdistotilaisuudessa-se-antaa-hemmetisti-virtaa/8721890

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/21-vuotias-huuhkajat-sensaatio-on-uuden-edessa-kevatta-kuormitti-raskas-ristiriita-toivottavasti-ei-tarvitse-enaa-tuollaista-kokea/8721096

Jere Uronen sai tärskyn, joka ei edes sattunut – Pari päivää myöhemmin verta valui lattialle: ”Mitä hemmettiä täällä tapahtuu?”
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/4861759e-ee7c-4955-9506-a7c9ef9cd24f

Illalla, lallallaa, lallallaa. :)

21

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­y­­­m­f­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17893703u

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Katsojien miltei taukoamaton mölinä vähän häiritsee

      • Anonyymi

        Ihampaska yleisö ollut, missä mökä ja meteli??? Täysi stadikka!!!


      • Anonyymi

        Onneksi vuvutselat on kielletty


    • Anonyymi

      Hieno 2-0 voitto, cobra Pohjanpalo 1-0 ja muurahaismies Antman 2-0. :)

      • Anonyymi

        Nyt sitten, lallallaa, lallallaa!


    • Hyvinhän se meni sitten. Hienoa Huuhkajat!🙂.

      • Anonyymi

        Maanantaina jatkuu kun jalkapallosuuruus San Marino saapuu vierailulle, kello 19 maanantaina Suomi - San MArino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina jatkuu kun jalkapallosuuruus San Marino saapuu vierailulle, kello 19 maanantaina Suomi - San MArino.

        Yleltä:

        Maanantain San Marino -otteluun on myyty kiitettävästi lippuja: yli 27 000. Vertailun vuoksi: edellisen kerran, kun San Marino vieraili Olympiastadionilla, runsaat 8 000 silmäparia oli todistamassa Jari Litmasen jäähyväisottelua, joka päättyi Suomen 8–0-voittoon.

        https://yle.fi/a/74-20037068

        Hitti-Litin jäähyväispeli Stadikalla ja yleisöä vain 8000???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina jatkuu kun jalkapallosuuruus San Marino saapuu vierailulle, kello 19 maanantaina Suomi - San MArino.

        Jep näin on.🙂.


    • En millään meinaa tottua siihen, että Suomi voittaa jalkapallossa. Ennen vanhaan, vaikka kehissä olivat Litmanen, Hyypiä ja kumppanit, joku käpy kävi jossain kohtaa ja omissa kosahti. Klassikkona 1997 Unkari-pelin lisäajan oma maali, jossa 4-5 viimeisintä palloon koskenutta oli suomalaisia. Paikka MM-jatkokarsinnassa meni samalla. Mutta en valita, voittaminen on tulosurheilussa hianoo.

      • Anonyymi

        Se oli sitä aikaa kun valmennus oli tasoa Paxu (management by perkele) Paatelainen ja tunari-Stuart Baxter, ja toisaalta Roy Hodgson joka peluutti ultravarovaista bussipuolustamista ja hyökkääminen tuntui olevan kielletty, olipa vielä niinkin että Hodgsonin johdolla kisapaikka jäi yhden maalin päähän...

        Marraskuussa 2007 Suomen miesten jalkapallomaajoukkue oli lähempänä arvokisapaikkaa kuin koskaan aiemmin. Voittomaalia vierasottelussa Portugalia vastaan ei kuitenkaan koskaan tullut, vaan EM-kisoihin meni maalittomalla tasapelillä juuri Portugali.

        https://yle.fi/a/3-11791733


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sitä aikaa kun valmennus oli tasoa Paxu (management by perkele) Paatelainen ja tunari-Stuart Baxter, ja toisaalta Roy Hodgson joka peluutti ultravarovaista bussipuolustamista ja hyökkääminen tuntui olevan kielletty, olipa vielä niinkin että Hodgsonin johdolla kisapaikka jäi yhden maalin päähän...

        Marraskuussa 2007 Suomen miesten jalkapallomaajoukkue oli lähempänä arvokisapaikkaa kuin koskaan aiemmin. Voittomaalia vierasottelussa Portugalia vastaan ei kuitenkaan koskaan tullut, vaan EM-kisoihin meni maalittomalla tasapelillä juuri Portugali.

        https://yle.fi/a/3-11791733

        Backe, Paatelainen ja Baxter on olleet pahimmat miinat maajoukkueessa eikä Muurinenkaan mitenkään tuloksilla säväyttänyt. Möller-Nielsen oli hyvä.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Backe, Paatelainen ja Baxter on olleet pahimmat miinat maajoukkueessa eikä Muurinenkaan mitenkään tuloksilla säväyttänyt. Möller-Nielsen oli hyvä.

        Joo, Mursun aikoihin Litmaset, Hyypiät olivat parhaassa peli-iässään ja huippukuntoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sitä aikaa kun valmennus oli tasoa Paxu (management by perkele) Paatelainen ja tunari-Stuart Baxter, ja toisaalta Roy Hodgson joka peluutti ultravarovaista bussipuolustamista ja hyökkääminen tuntui olevan kielletty, olipa vielä niinkin että Hodgsonin johdolla kisapaikka jäi yhden maalin päähän...

        Marraskuussa 2007 Suomen miesten jalkapallomaajoukkue oli lähempänä arvokisapaikkaa kuin koskaan aiemmin. Voittomaalia vierasottelussa Portugalia vastaan ei kuitenkaan koskaan tullut, vaan EM-kisoihin meni maalittomalla tasapelillä juuri Portugali.

        https://yle.fi/a/3-11791733

        Suomi oli mukana EM-kisoissa, joihin osallistui 24 joukkuetta ja sellaisiin on realistiset mahdollisuudet myös nyt. 16 joukkueen EM- kisoihin tai n. 14 eurooppalaisen joukkueen MM-kisoihin olisi tosi vaikea tie.

        Nyt Slovenia-voitoilla voidaan saavuttaa arvokisapaikka, kun aiemmin ne riittivät vasta ensimmäisenä ulos jääneen paikalle ja lopputurnaukseen päästäkseen olisi pitänyt voittaa tanskoja ja portugaleja.


    • Anonyymi

      Illallla-lallal.... illallallal-duurissa... LALLALL-LALLLAL....

      Sähkövempulat listääntyvät kuin sienet sateella, kun joku laittaa johonkin parkkiin jonkin, silloin siitä tulee yleinen pysäköintialue niille, vaikka keskelle moottoritietäkin...

      ulkolämpötila 18,4 sisä 24,7. säätie34dote.

      • Anonyymi

        Lalalallallallaa, aamulla ulkona 17,5 ja sisällä 29, lällällää!


    • Anonyymi

      ... joopa nyr sain idean miten lähtisi kappale "Kummitustalo", ei ole Aution talo dingolta vaan Kummitustalo... tähän tyyliin lähtisi, kuin tämä black sabbathin war pigs, mutta alku vain ehkä tätä Tony Iommi -tyyppistä:

      https://www.youtube.com/watch?v=LQUXuQ6Zd9w

      todella pitkästä aikaa joku sävellysidea...

    • Anonyymi

      juutuutista joku pelimainos missä joku tyttöhahmo ampuu todella paljon, vähän kuin joku Xena-megablast vanha pelikin..

    • Anonyymi

      tietysti konsultointia joltain xe-183 vai mikä onkaan että minkälainen peli sitten jotta ei loukkaava jos hänen hahmon nimeä käytetty jos tekee niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe