Oletko halukas päästä mukaan ? Rakastu silloin parantumiseen niinkuin saatana .
Jeesus sanoi itse >> että ON tulossa vaikeita aikoja >> Matteus 24
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
Siis kun rakastut vääryyteen. No miten voit sanoa että se on väärin rakstua siihen että joku parantuu. No silleen kun sen rakkauden laatu on himo täynnä ja himoitset olla huumassa kun ihmiset parantuu ja rakastaa sen ilmiön enemmän kuin Jeesusta
JA SAATANA HUUTAA UUSKARISMAATTISISSA >>> LISÄ PARANTUMISKOKOUKSIA !!!
KYLLÄ KAIT TIEDÄT ETTEI Uuskarismaattisuudessa ole kyse saada ihmiset muuttuneita synneistä pyhyyteen , vaan saada heidän kehoja ehjiä ja ylistää siitä.
Sen hengen jonka saat uuskaismaattisuudesta ja vallitsee maailman karismaattisia kristittyja noin 90% on vain tyytyväinen jos parannat kaikki ihmiset ulkoisesti maailmassa ja saa heitä kiinnostumaan tästä parnnusilmiöstä , Ja huutaa teille , lisä parantumiskokouksia niin hyvä tulee. Saatana on ovela, hän tietää mistä lihallinen kristitty rakastuu ja senkautta ottavat hänet mielellään vastaan , vaikka Jeesus sitten sano >>
Matt. 7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ja siinä seisoo sitten satoja tuhansia uuskarismaattisia heidän joukkoissa jotka saavat kuulla Jeesuksen sanat >> EN OLE KOSKAAN TUNTENUT TEITÄ..
Jos haluat olla varmistaa että Jeesus tuntee sinua. ??
Silloin tottakai >>SILLOIN , VARMISTA ETTET TEE SYNTIÄ >>>>
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
Ketkä tuntee Hänet tunteilla on paljon kirjoitettu Pyhä Raamatussa. Mutta maailman valo on sokaissut uskovaiset että he ovat päättäneet elää synnissä perkelen kanssa loppuun asti.
No mitä mä silloin voi. Ja jos on joku tässä palstalla semmoinen? Niin silloin sanon. >>> Mitä mä sille voi ? Omapa on sinun pätös ja valinta . Tuomio saat sitten perään Jumalalta.
Portti järkyttävään ja vakavaan suurin eksytykseen jonka kautta maailmanaikoja on ollut.
8
180
Vastaukset
- Anonyymi
Savis, taas lapioit houreitasi palstalle. parantuminen hyvää ja Jumalan lahja.
- Anonyymi
"Rakastu silloin parantumiseen niinkuin saatana ."
Olen ollut vaikeasti sairas jo 12 vuotta. Minulle kelpaa ihan kumman tahansa parantaminen; Jumalan tai Saatanan.- Anonyymi
No niin just niin !!
- Anonyymi
Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, Kaaki Parantuminen on hyvää parantuminen, vaikka lääkärin välityksellä, tulee Jumalalta.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
SILLOIN EI OLE ,,, KUN RAKASTUT SIIHEN ENEMMÄN .....KUIN JEESUSTA !!!!!!!!!!!!!
Savis, sinä RIENAAT JUMALAA!!!! Rakastat karismaattisten vainoamista enemmän kuin Jeesusta!!!
- Anonyymi
Aloitus on saatnan syvyyksiä! Saatanako rakastaa parantumista??? Voi olla hullumpaa väitettä?????? Saatanako parantaa????
- Anonyymi
Oksennusta kirjoitit, mitä kamalaa syntiä ja laittomuutta harjoittaa, on jos parantuu ja kiittää Jeesusta parantumisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662198Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381823Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711430Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211414Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211054Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731039Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1001000Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost151983En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9882- 73872