Nonniin, Kyöstikin sitten päätti pienimuotoisen hiljaiselon jälkeen aktivoitua tämän illan matsia varten. Luvassa on varmaan ihan viihdyttävä helteisen kesäillan rupeama. Slovenia johtaa lohkoa kahdella voitolla heikoista vastustajista. Suomi on voittanut P-Irlannin ja hävinnyt Tanskalle. Tanska on lohkon kovin joukkue, vaikka yllättäen hävisikin matkapelinsä Kazakstanissa. Hommeli näyttää Kyöstin silmiin siltä, että Suomi ei saisi hävitä tätä peliä, jos se meinaa olla lohkon kahden parhaan joukossa. Voitto maistuisi hyvältä, tasuri hieman happamalta. Slovenialle tasuri ei varmaan olisi mikään katastrofi, joten Kyöstin visiossa Suomi ottaa aloitteen, ja Slovenia kyttäilee vastaiskun paikkoja. Kyösti ei ole mikään jalkapalloasiantuntija, mutta hänen mielikuviensa mukaan Suomen puolustus ei ole enää samalla tasolla kuin muutama vuosi sitten, vaan Hradecky on joutunut tekemään ylimääräisiä pelastuksia puolustuksen uinahtelujen vuoksi. Kyöstin visiossa Suomen verkko heiluu tänäänkin. Kyöstillä on paha tapa pelailla usein BTTS kyllä, eikä tämä ilta tee poikkeusta. Kerroin on näköjään noussut päälle kahden, joten nykäistään sitä, ennen kuin se laskee takaisin alle kahden. Slovenian matseissa on yleensä käynyt niin, että molemmat joukkueet ovat tehneet maalin. Suomella on ollut maalintekovaikeuksia, mutta nyt Suomella on kotikenttäetu, joten Kyösti uskoisi, että verkko heiluu myös Slovenian päässä. Heitetään tulosarvauksena 1-1, mutta toivotaan, että matsi päättyy 2-1 et sillei hei! Tuomaristo tulee Espanjasta.
Molemmat joukkueet tekevät maalin KYLLÄ, kerroin on suunnilleen 2.10
Suomi-Slovenia EM-karsinta pe klo 19
Anonyymi-ap
1
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569