Olen ihan solmussa tämän kanssa enkä löydä mistään vastausta! Jos sanon puhelimessa, että vasemmalla alhaalla takaa katsoen kolmas hammas on kipeä, niin ymmärtääkö hammaslääkäri vasemman ja oikean samoin kuin minä vai peilikuvana? Eli voiko potilas sanoa, kuten itse kokee vasemman vai pitäisikö sanoakin oikea, kun se on hammaslääkärin näkökulmasta oikea, kun hän katsoo suuhuni? Kysyn ihan vakavissani, koska en ole varma sanoinko oikein eli pitäisikö laittaa menemään oikaisuviesti, että tarkoitin sittenkin oikeaa. Eli onko vasen yhtä kuin potilaan vasen? Kiitos asiallisista vastauksista!
Miten hammaslääkäri ymmärtää vasemman ja oikean?
14
469
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun vasen. Ihan normaalisti siis.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17894081L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hampaasi 36 on kipeä. Mikäli sinulla on vielä viisaudenhampaat.
https://fi.webdento.com/hampaiden-numerointi/hampaiden-numerointi-2/
Pysyvät hampaat.
Eli asetu tuon kuvion taakse naama tännepäin.
Edellinen vastaus on myös oikein. - Anonyymi
Sinun vasen puolesi, kätesi, jalkasi, kylkesi jne on aina vasen ja oikea on aina oikea, katsotaanpa niitä mistä suunnasta hyvänsä.
- Anonyymi
Ykstyisellä hammaslääkärillä käynnyt jo 23 vuotta .Niin on sama lääkäri kuolemani asti.Vaikka maksaa. Rahaa siihen on kun en tupakoi en juo.Ensi kertta kun soitin ja varsin ajan.Sanoin hammassärkyä. Antoi ajan ja siellä tutki koko kaluston ja sain laadukasta hoitoa. Ilman että puhelin sanoin: Visiin viisauden hammas on tullut tiensä päähän.
- Anonyymi
Miten kirjoituksesi liittyy kysymykseen ?
- Anonyymi
No ei se sinun vasempi puolesi mitenkään muutu sinustahan se on kysymys ja sinun vasemmasta puolestasi, joten kyllä se lääkäri sen ymmärtää.
- Anonyymi
Eiköhän tämä mysteeri ja mahdollinen ongelmaselviä hammaslääkärin vastaanotolla ihan jouheasti ja varmuudella?
Ihanaa kun elämäänsä kyllästynyt pöljä keksii noin onnettomia avauksia. Käyttäisit aikasi johonkin järkevään, vaikka ulkoiluun.- Anonyymi
Sinun kannattaakin ulkoilla vain.
- Anonyymi
Yksilöitähän nekin on. Toiset ymmärtää jotain ja toiset taas ei mitään.
Kokemusta on. - Anonyymi
Lääketieteessä käytetään vasemmasta ja oikeasta tarkkoja termejä dexter (oikea, useimmat ovat oikeakätisiä) ja sinister (vasen, se jossa suomalaiset pitää vihkisormusta).
- Anonyymi
Nyt onkin kysymys HAMMASLÄÄKÄRIN näkökulmasta
- Anonyymi
Lekendaarisia virheitä noissa on tapahtunut. Itse kun katsoin nyt kadonnutta pattia kitalaessani vasemmalla, peili kyllä näytti sen vasemmalle, mutta peilikuva näytti myös, että patti olisi ollut ikään kuin oikealla.
- Anonyymi
Miten niin takaa katsoen , kai se riittää kun sanoo että alahammas on kipeä vasemmalla puolella koska lääkäri kuitenkin sen varmistaa itse katsomalla .
Siis minun vasen puoleni on aina vasen puoli vaikka olis silmistä korvista tai hampaista kyse..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982