Jeesus tuli ensisijaisesti ottamaan pois sun synnit , eikä pelkästään parantamaan sinua sairaudeista

Parantumiskokokous ja parantautumiskokouksien kautta on saatu uskovaiset huumaan ja himoon , aivan kuin sexi kesällä. Ja sinne väärän hengen syliin on uskovaiset pudonneet . Kaikki karismaattiset , vaikka jottkut , niinkuin minä ja Mauno Mattila ja jotkut muut ovat selvinneet takaisin siitä. No mulla ei koskaan ollut tuollaista himo ja huuma , kun mun uskon kaveri Hannu Hietaneb ja tuttu Paavo Järvinen , jotka vielä on syvässä liemessä ja uuskarismaattisessa suossa

Siis sen hengen vietävänä ja huijamassa toisia nuoria heikkoja ja vapisevia uskvia , jotka ei vielä ovat kuivuneet korvien taa. Puhumatta täyteen miehuteen päässeet ?? Mutta sen en ymmärrä miten melkein koko Helluntaisseurakunta ja 80% aktiivisesta Sioniista on antanut sokaista itsesi noin pahasti siitä hengestä joka Jumala on lähettänyt eksyttämään uskovia jotka eivät ovat halunneet rakastaa Hänen Poikansa ja vaihtamneet kaikki terveet Herätys ja rukouskokoukset noihin perkelen parantumiskokouksiin ja ylistys ulina kokoukset. ???? En ymmärrä.. Ettei vanhat uskovaiset kysy ollenkaan Jumalta kaiken , vaan lihalta ja perkeleistä miten asiat on ja nuista kavalilta susilta , pikku antikristukset !

Tulkaa Rakkat Leirin ulkopuolell meidän kanssa odttamaan Oikea Herätys !!!!! Jossa esintyy valtava synnintuntoa. Kiitos Herralle että olet laitanut kaipuu Oikeasta meidän sydämiin jonka täytät...

17

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raamatussa pelastaa ja parantaa on ihan sama asia ja sana. Aina kun Jeesus pelastaa, niin hän myös parantaa ihmisen. Aina kun Jeesus parantaa, niin hän myös pelastaa ihmisen.

Luuk. 5:24

Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

Luuk. 6:19

Ja kaikki kansa tahtoi päästä koskettamaan häntä, koska hänestä lähti voima, joka paransi kaikki.

Maan päällä eläissään Jeesus paransi ja pelasti kaikki ihmiset, keitä hän vain tapasikin matkoillaan: syntinen nainen, sokea mies, lapset jne.

• Anonyymi

Nyt Jeesus on taivaassa ja ihminen on fyysisessä muodossa maan päällä.

Maan päällä Jeesus on lupauksensa mukaan konkreettisesti läsnä kasteessa ja ehtoollisessa ihmisten sairauksien ja syntien vuoksi.

1. Joh. 5:6

Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt Jeesus on taivaassa ja ihminen on fyysisessä muodossa maan päällä.

Maan päällä Jeesus on lupauksensa mukaan konkreettisesti läsnä kasteessa ja ehtoollisessa ihmisten sairauksien ja syntien vuoksi.

1. Joh. 5:6

Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

Jeesus on Henki muodossa joka paikassa läsnä siis paikalla kun 2 tai useampi kokoontuu Hänen nimessään eli myös on Kristuksen Hengen omaavia.
        Tämä on tärkeä asia.
        Jumala ei ole paikka sidonnainen eikä aika sidonnainen sillä Hänessä on kaikki.
        Hän on kaikkeus.

• Anonyymi

Jes. 53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,

Matt. 8:17 että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta, joka sanoo: "Hän otti päällensä meidän sairautemme ja kantoi meidän tautimme".

• Anonyymi

Sotilaan vahvan uskon ansiosta hänen kotona oleva palvelija parantui vakavasta sairaudesta.

• Anonyymi

Parantantumislupauksilla ja lupaamalla ihmeparanemisia ja taivaspaikkoja lahkoissa ihmisiä houkutellaan tulemaan valheen hengen vaikutuspiiriin, johon ihminen joutuu sidotuksi. Mikä te sidotte maan päällä, se on sidottu taivaassa.

Ihmisille luvataan vapautta synneistä ja sairauksista, jos he menee pastorin käsien alle kaadettavaksi selälleen lattialle.

2. Piet. 2:19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

• Anonyymi

Savis, lopeta valhetelu. Jeesus parantaa ja pelastaa ja tekee kumpaa yhtä lailla.

• Anonyymi

Jeesus parantaa Raamatussa.

Helluntailaisten kokouksissa on eri herra, joka eksyttää ihmisiä illuusioiden valtaan.

Toinen helluntai - toinen herra - toinen kaste - toinen henki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus parantaa Raamatussa.

Helluntailaisten kokouksissa on eri herra, joka eksyttää ihmisiä illuusioiden valtaan.

Toinen helluntai - toinen herra - toinen kaste - toinen henki

2. Tess. 2:11

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen.

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
        Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

Ilm. 16:14

Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä.

Matt. 24:5

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

Ei ne kaikki Jeesuksen nimeä hokevat ja todistavat ole oikealla asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2. Tess. 2:11

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen.

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
        Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

Ilm. 16:14

Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä.

Matt. 24:5

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

Ei ne kaikki Jeesuksen nimeä hokevat ja todistavat ole oikealla asialla.

Yleisin petos ja valheellinen ihme on tämän maailman luonnollisen veden muuttuminen ikuisen elämän luojaksi ja antajaksi. Suureen valheitten voimaan kuuluu myös viinin muuttuminen Jeesuksen vereksi sekä öylätin muuttuminen ihmisen lihaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisin petos ja valheellinen ihme on tämän maailman luonnollisen veden muuttuminen ikuisen elämän luojaksi ja antajaksi. Suureen valheitten voimaan kuuluu myös viinin muuttuminen Jeesuksen vereksi sekä öylätin muuttuminen ihmisen lihaksi.

Helluntailaisuus on saatanasta. Ne kieltää ihan keskeiset Jumaan sanan totuudet.

Ilman vettä Jumala ei luo mitään uutta, koska ihminen elää fyysisessä maailmassa ja tuhatvuotinen valtakunta eletään täällä maan päällä, ei missään pilven reunalla.

2. Piet. 3:5

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."
        ------
        Jeesuksen sanojen mukaan Ehtoollisen viini on hänen verensä, joka tarvitaan syntien anteeksisaamiseksi. Kasteessa ja Ehtoollisessa on mukana Jeesuksen veren sovitus eli syntien anteeksisaaminen.

Jollei Jeesuksen sanoja usko todeksi, niin silloin nauttiin ehtoollisen kelvottomasti ja se on kuolemaksi. Se koskee Ehtoollisen viinin vaihtamista mehu-katti mehuksi, kuten hellarit tekevät. Se on Kristuksen veren häpäisy.

Ei Jeesuksen rinnasta mitään tiivistemehua vuotanut.

Joh. 19:34 vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä verta ja vettä.

Yksi helluntailainen selitti, että siinä on käännösvirhe. Pitäsi lukea että Jeesuksen rinnasta vuoti verta ja sanoja.

Toinen selitti, että siinä pitäisi lukea "verta ja Henkeä", mutta ei verta ja vettä missään tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus on saatanasta. Ne kieltää ihan keskeiset Jumaan sanan totuudet.

Ilman vettä Jumala ei luo mitään uutta, koska ihminen elää fyysisessä maailmassa ja tuhatvuotinen valtakunta eletään täällä maan päällä, ei missään pilven reunalla.

2. Piet. 3:5

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."
        ------
        Jeesuksen sanojen mukaan Ehtoollisen viini on hänen verensä, joka tarvitaan syntien anteeksisaamiseksi. Kasteessa ja Ehtoollisessa on mukana Jeesuksen veren sovitus eli syntien anteeksisaaminen.

Jollei Jeesuksen sanoja usko todeksi, niin silloin nauttiin ehtoollisen kelvottomasti ja se on kuolemaksi. Se koskee Ehtoollisen viinin vaihtamista mehu-katti mehuksi, kuten hellarit tekevät. Se on Kristuksen veren häpäisy.

Ei Jeesuksen rinnasta mitään tiivistemehua vuotanut.

Joh. 19:34 vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä verta ja vettä.

Yksi helluntailainen selitti, että siinä on käännösvirhe. Pitäsi lukea että Jeesuksen rinnasta vuoti verta ja sanoja.

Toinen selitti, että siinä pitäisi lukea "verta ja Henkeä", mutta ei verta ja vettä missään tapauksessa.

Ei se häpäise Kristuksen verta.

15 Ja hän sanoi heille: "Minä olen halajamalla halannut syödä tämän pääsiäislampaan teidän kanssanne, ennenkuin minä kärsin;
        16 sillä minä sanon teille, etten minä sitä enää syö, ennenkuin sen täyttymys tapahtuu Jumalan valtakunnassa".
        17 Ja hän otti maljan, kiitti ja sanoi: "Ottakaa tämä ja jakakaa keskenänne.
        18 Sillä minä sanon teille: tästedes minä en juo viinipuun antia, ennenkuin Jumalan valtakunta tulee."
        19 Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni."
        20 Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.
        ( Luuk 22)

Rypälemehu on myös viinipuun antia.
        Monet käyvät ehtoollisella ymmärtämättä. epäuskossa, eikä sekään ole Kristuksen veren häpäisyä.

Saihan Paavalikin laupeuden suurimpana syntisenä uskoon tultuaan, koska oli tehnyt syntiä epäuskossa.

Tästä päästään sitten siihen häpäisyyn.

Jos uskossa oleva luopuu Kristuksesta ja tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen sovitusveren, se on Kristuksen veren häpäisyä.

29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! ( Hep 10)

Ajattelehan suomalaisia, paljon on kastettuja, mutta lähes yhtä paljon on epäuskoisia, joista osa käy ehtoollisellakin ainakin joskus, ja jatkavat entistä vaellustaan epäuskossa.
        Herran nimeä käytetään väärin, myös ikään kuin kirosanana, koska Pyhää henkeä ei ole.

Koskeeko Jeesuksen veren häpäisy näitä epäuskoisia?

Ei koske, koska uskoa Jeesuksen Kristuksen sovitusvereen, uskoa Jeesukseen Kristukseen syntiensä sovittajana, heillä ei ole.

Tästä esimerkkinä keskustelu ehttoolisen jälkeen erän rouvan kanssa. Juuri ehtoolisella käymisen jälkeen rippijuhlassa, hän sanoi, että hän uskoo kuten idässä ( Nepalissa ) uskotaan.

Mutta synti on se se, jos ei usko Jeesukseen Kristukseen.

Jeesus itse sanoo, että Pyhän Hengen saa uskomalla Häneen ja Jeesus on Totuus ja puhuu Jumalan sanan totuutta:

37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
        38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."
        39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu. ( Joh 7)

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Yksikään ei parane noissa kokouksissa tai muuallakaan. Jumala ei tee yhtään ihmettä.

• Anonyymi

Pyhä Henki aikaan saa kyllä tuon synnin tunnon mutta maailma ei voi Henkeä saada.

On kyllä Pyhän Hengen lisäksi Holy Ghost, Jumalan Henki ja se koskee koko maailmaa.
      Oikea herätys siis mielestänne edellyttää aina Pyhää Henkeä .

Kun Pietari puhui juutalaisille kuinka nämä olivat tappaneet viattoman Jeesuksen tunsivat he piston sydämessään, omantunnon ja katumuksen. Eivät he vielä olleet saaneet Pyhää Henkeä vaan 3000 miestä alkoi puhua ja ylistää kielillä ja heidät kastettiin.

On monia jotka lukee englannin kielistä Jumalan Sanaa ja se vaikuttaa heidän sydämessään. Heistä voi tulla vegetaristeja, pasifisteja yms. Ja he samaistuvat Holy Ghost termiin.

Mun mielestä ei ole oikea herätys täysin riippuvainen Pyhän Hengen aikaansaamasta katumuksesta. Jumalan Henki ja Herran Henki ovat usein jopa enemmän synnintunnossa, parannuksen kaipuussa ja ainakin esiaste herätykseen?

Tarkoitan tällä ymmärtämättömällä kirjoituksella vain että englannin kielinen raamatun HOLY GHOST sana ja siihen samaistuminen johtaa kyllä ainakin parannukseen ja katumuksen sekä kääntymykseen eikä aivan piehtaroida syvimmässä synnin tunnossa.

Nainen Jaakobin lähteellä on myös yksi esimerkki. Toki Samarialaiset saivat Filippoksen ja Pietarin kautta myöhemmin sinetiksi uskostaan vielä Pyhän Hengen.

Iankaikkinen elämä ei voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. Pyhä Henki on vapauden Henki joka ei pakota olemaan täysin nuhteeton.
      Mutta Holy Ghost on sana joka edellyttää nuhteettomuutta maailman kaikkia ihmisiä ja asukkaita kohtaan.

Daavid Psalttareissa langettuaan voitelussa saamastaan Pyhästä Hengestä alituiseen rukoili ettei tuota Pyhää Henkeä häneltä oteta pois.

• Anonyymi

"On kyllä Pyhän Hengen lisäksi Holy Ghost, ..."

Ai lisäksi? Vai että oikein Pyhä haamu/kummitus? Ettei siis Holy Spirit?

• Anonyymi kirjoitti:

"On kyllä Pyhän Hengen lisäksi Holy Ghost, ..."

Ai lisäksi? Vai että oikein Pyhä haamu/kummitus? Ettei siis Holy Spirit?

Hyvin sanottu Rakas !!!! Mahtaako tuo Holy GHost , olla uuskarismaattinen tuote. Karmiva , suoraan sanoen järkyttävän kamala................!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe