Varsinainen pastori Silli, jännäjonnein parhaimmistoa

32

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olethan itsekin turinatiimin ylipappi:)

      • Väärin. Ehdottoman väärin. Minä OLEN palsta 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Väärin. Ehdottoman väärin. Minä OLEN palsta 🤣

        Pulleita kaveripoikia et saa määrätä näännyttämään itseään nälkään, liian julmaa.


    • Anonyymi

      Itsemurhalahkohan tuo on. "Loppuhuipennus" rikoksille. Täynnä pahuutta.

      Itsemurhan tekemällä ei pelastu. Harhaoppi. Silkkaa eksytystä.

      • Ehkä on, ehkä ei, en vaivautunut perehtymään lahkoon uutista enempiä. Uskominen on kyllä jännä juttu.


    • Anonyymi

      Ihmisillä taitaa olla luontainen tarve kuulua johonkin kulttiin kuten wokeen tai gretaismiin, missä ei tarvitse ajatella mitään omalla järjellä.

      • Trump-kultti on hämmästyttävän aivovapaa ilmiö.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Trump-kultti on hämmästyttävän aivovapaa ilmiö.

        Varsinainen Lobotomia-instituutti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Varsinainen Lobotomia-instituutti 😂

        On kuten putinismi myös ja siinä onkin pari kaikista tuhoisinta ja eniten uhreja vaativaa nykyuskontoa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On kuten putinismi myös ja siinä onkin pari kaikista tuhoisinta ja eniten uhreja vaativaa nykyuskontoa.🙂.

        Ehdottoman vallan edessä on paha kiukutella, siinä herkästi mieluummin kumartaa kuin kinaa.


      • Anonyymi

        Persuilu on hyvä esimerkki kulttiin kuulumisesta. Siinä käytetään vasaraa, ei sikamahojen nälkään näännyttämistä. Vasara onkin nopeampi ja tehokkaampi.

        >simiti<


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehdottoman vallan edessä on paha kiukutella, siinä herkästi mieluummin kumartaa kuin kinaa.

        On se noinkin mutta sen sokean uskon vuoksi on putlerkin päässyt asemaan missä on voinut muuttaa asiat niin että vastaan pullikointi on nykyään hengenvaarallista. Trumpelo on taas yrittänyt ja yrittää vieläkin samaa kuin idolinsa mutta sillä ei onneksi ole kuitenkaan ollut niin paljoa niitä sokeita uskovaisia että ehdottomaan valtaan pääseminen olisi ollut mahdollista vaikka ehkä niin ite kuvitteli että niitä tarpeeksi oli ja kuvittelee yhä että niitä tulee olemaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On se noinkin mutta sen sokean uskon vuoksi on putlerkin päässyt asemaan missä on voinut muuttaa asiat niin että vastaan pullikointi on nykyään hengenvaarallista. Trumpelo on taas yrittänyt ja yrittää vieläkin samaa kuin idolinsa mutta sillä ei onneksi ole kuitenkaan ollut niin paljoa niitä sokeita uskovaisia että ehdottomaan valtaan pääseminen olisi ollut mahdollista vaikka ehkä niin ite kuvitteli että niitä tarpeeksi oli ja kuvittelee yhä että niitä tulee olemaan.🙂.

        Ei oikeastaan. Ennen Putinia oli avoimuuden ja liennytyksen aika, Winds of Change, mutta jostain syystä se kaikki muuttui puolimatkassa Putinin hallintoa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei oikeastaan. Ennen Putinia oli avoimuuden ja liennytyksen aika, Winds of Change, mutta jostain syystä se kaikki muuttui puolimatkassa Putinin hallintoa.

        Oli juu ja suunta oli ihan hyvä ja oikea ja niin oli vielä putlerin kauden alussakin kun sen piti saavuttaa se sokea usko riittävän monelta ja kun se sen sai niin se pystyi sen varjolla lyömään läpi niitä muutoksia mitkä takas sille sen ehdottoman ja haastamattoman vallan ennen kuin kellään oli mahdollisuutta edes yrittää estää sitä. Onhan sitä jotkut muutamat yrittäny ketkä näki mitä se tekee mutta ei ne enää kyenneet mitään tekemään estääkseen sitä ja heille ei oo kovin hyvin käynyt itelle.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oli juu ja suunta oli ihan hyvä ja oikea ja niin oli vielä putlerin kauden alussakin kun sen piti saavuttaa se sokea usko riittävän monelta ja kun se sen sai niin se pystyi sen varjolla lyömään läpi niitä muutoksia mitkä takas sille sen ehdottoman ja haastamattoman vallan ennen kuin kellään oli mahdollisuutta edes yrittää estää sitä. Onhan sitä jotkut muutamat yrittäny ketkä näki mitä se tekee mutta ei ne enää kyenneet mitään tekemään estääkseen sitä ja heille ei oo kovin hyvin käynyt itelle.🙂.

        Ehkäpä noin. Itse tosin ajattelen että Putin vain otti sen mikä roikkui vapaana ilmassa koska kukaan muukaan ei sitä ottanut. Nopeat syö enemmän.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkäpä noin. Itse tosin ajattelen että Putin vain otti sen mikä roikkui vapaana ilmassa koska kukaan muukaan ei sitä ottanut. Nopeat syö enemmän.

        Sekin on mahdollista kyllä varmaan että kerkes vaan ekana haaskalle.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sekin on mahdollista kyllä varmaan että kerkes vaan ekana haaskalle.😄.

        Ei haaskalle, vaan orastavalle länsimaiselle demokratialle. Ja söi sen sellaisenaan, ilman ketsuppia. Kova jätkä, harmi vain että hommat meni näin, mahdollisuudet oli vaikka mihin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei haaskalle, vaan orastavalle länsimaiselle demokratialle. Ja söi sen sellaisenaan, ilman ketsuppia. Kova jätkä, harmi vain että hommat meni näin, mahdollisuudet oli vaikka mihin.

        Mahdollisuudet oli tosiaan kyllä rajattomat jos kehitys olis jatkunut samaan suuntaan ja voimistunut.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mahdollisuudet oli tosiaan kyllä rajattomat jos kehitys olis jatkunut samaan suuntaan ja voimistunut.🙂.

        Vaan halusiko siellä kukaan tosissaan länsimaista demokratiaa? Se on hyvä kysymys.


      • randombypasser kirjoitti:

        Vaan halusiko siellä kukaan tosissaan länsimaista demokratiaa? Se on hyvä kysymys.

        Kyllä mä luulen että tavallinen kansa ainakin aika suurelta osin tahtoi mutta nää poliitikot ja armeijan ja tiedustelupalvelujen korkeemmat tahot ja rikkaampi "eliitti" ei välttämättä niinkään halunnut ainakaan täydellistä sellaista.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä mä luulen että tavallinen kansa ainakin aika suurelta osin tahtoi mutta nää poliitikot ja armeijan ja tiedustelupalvelujen korkeemmat tahot ja rikkaampi "eliitti" ei välttämättä niinkään halunnut ainakaan täydellistä sellaista.🙂.

        Tietenkään valtaa pitävät eivät halua muutosta, mutta halusiko, haluaako kansa sitä todella? En ole kovin vakuuttunut koska yleensä jos kansa todella haluaa muutosta se on valmis jopa kuolemaan sen vuoksi.


    • Anonyymi

      Se vaan on erikoinen suhtautuminen seurakunnissa tuohon rahaan ja taloudelliseen menestykseen.
      Jos sen tekee seurakunnan boss, niin sitä pidetään hienona ja kehuttavana asiana, kun se niinkuin on hienoa, että seurakunnan boss menestyy ja jopa ylistetään.
      Mutta jos tavallinen seurakuntalainen raha-asioita mietiskelee, niin sitä pidetään paheksuttavana asiana ja rahan palvontana.
      Rahan paheksunta saarnan jälkeen todetaan, että kerätään kolehti.

    • Uskonnot on yksi tuhoisimmista ja eniten kärsimystä aiheuttaneista asioista mitä ihminen on olemassa olonsa aikana kehittänyt.🙂.

      • Näin on.


    • Anonyymi

      Eikös tuolla Keniassa näännytä muutenkin nälkään?

      • Ei, Kenia on toinen Afrikan mantereen sivistysvaltioista.


    • Anonyymi

      Uskonnollisen ja päinvastaisen kasvatuksen saaneena ja ilmiöitä tarkkailleena, väitän että kyse on ihmisistä joilla on ollut suuri hätä ja karismaattisesta henkilöstä joka on saanut uskomaan olevansa lämmin koti.

      Monet lahkojen johtajat ovat osoittautuneet psykopaateiksi ja narsisteiksi. Ihmiset on luovuttavaneet omaisuutensa ja heidän on ollut mahdotonta irtaantua tuosta elämästä.

      Se toimii kuten mikä tahansa mätä parisuhde. Monesti lahkon sisällä johtaja käyttää väkivaltaa hillitäkseen vastaan hangottelevia. Johtajalla on valtaa ja rahaa ja se toimii kuten mikä tahansa valtio. Palvottiin asemaan noussut johtaja kuvittelee olevansa Jumalasta seuraava kuten Putin. Muutama sata kuuliaista ihmistä on helppo tappaa, sitten kun se alkaa tuntumaan vaikealta (omalta tuholta ja maailmanlopulta).

    • Anonyymi

      Häpeä on ikuista.

      • Vain jos sattuu elämään. Ikuisesti.


    • "On helpompaa huijata ihmisiä kuin vakuuttaa heidät siitä, että he tulivat huijatuksi.”

      -Mark Twain-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      204
      5369
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3259
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2465
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2394
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1551
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1240
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe