Putin innostui ihan läpälle ja on aika muikea ilmekin

31

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain hyvin vakavaa sairautta kärsivä käyttäytyy putinin tavoin.
      Putin muka vakavasti sairas, ei todelakaan, putin on terve kuin pukki.

      • Loogisesti ajatellen teit juuri täydellisen kehäpäätelmän.


    • Anonyymi

      Ai sinäkin olit laittanut tästä. Sitä kun sattuvasti napauttaa se pääsee lähtiin. "Screw them", voisiko tuota paremmin sanoa. Jonkun bidenin alvariinsa muka nokkelana sössöttämä "he halusivat natos suomettuvan mutta saivatkin natottuvan suomen" jää kyllä todellisen mestarismiehen varjoon jolta on tuttu myös slogan "Nato taistelisi mielellään viimeiseen suomalaiseeen sotilaaseen" ja joka myös pitää täysin paikkansa.

      -harmiseikirj-

    • Halus vaan varmistaa että voi vallata valkovenäjän ja liittää sen venäjään joko heidän suostumuksellaan tai ilman jos sattuukin käymään niin että lukashenkka kasvattais pallit tai valta vaihtuis siellä. Kyllä sitä naurattaa varmaan kun miettii itsekseen että kuinka helppoa näitä idiootteja on manipuloida. Tosin eihän valkovenäjällä ollut mitään todellista mahdollisuutta kieltäytyäkään sen mitä putler valkovenäläisiltä haluaa sen se myös saa oli se sitten ihan mitä tahansa.🙂.

      • Valkkari on osa Venäjää, on ollut ja on nyt, tullenee olemaankin, mitä nyt saavat pitää näennäisen oman hallintonsa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Valkkari on osa Venäjää, on ollut ja on nyt, tullenee olemaankin, mitä nyt saavat pitää näennäisen oman hallintonsa.

        No oli niillä mahdollisuutensa päästä irti ja vähän kansa yrittikin mutta sitten ne taas piiskattiin alistumaan.🙂.


      • randombypasser
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No oli niillä mahdollisuutensa päästä irti ja vähän kansa yrittikin mutta sitten ne taas piiskattiin alistumaan.🙂.

        Oikeastaan ei ollut mahdollisuutta, vaikka se siltä näyttikin ulospäin. Nyt ei ole enää edes pientä toivoa kun talon herra herätettiin silloin taannoin. Mutta aikansa kutakin, lopulta aina kansa päättää, äänestää omilla tavoillaan, joskus jaloillaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Oikeastaan ei ollut mahdollisuutta, vaikka se siltä näyttikin ulospäin. Nyt ei ole enää edes pientä toivoa kun talon herra herätettiin silloin taannoin. Mutta aikansa kutakin, lopulta aina kansa päättää, äänestää omilla tavoillaan, joskus jaloillaan.

        Voihan se ehkä niinkin olla että se vaan näytti siltä että oli mahdollisuus vaikee sanoa varmaksi mutta kyllä ne tosissaan hetken ainakin yritti. Ja luulen että yrittää uudestaankin joskus vielä jos ja kun mahdollisuus tulee mutta se ei välttämättä aivan heti kyllä tule.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voihan se ehkä niinkin olla että se vaan näytti siltä että oli mahdollisuus vaikee sanoa varmaksi mutta kyllä ne tosissaan hetken ainakin yritti. Ja luulen että yrittää uudestaankin joskus vielä jos ja kun mahdollisuus tulee mutta se ei välttämättä aivan heti kyllä tule.🙂.

        Ei niillä todellista mahdollisuutta ollut, mutta ottivat sen mitä oli tarjolla, sokeasti.
        Mikäli oletetaan että Venäjä joskus lopulta ihan oikeasti häviää Ukrainan sodan, on Valko-Venäjä noin viikossa EU:n jäsen, jollain mystisellä pikamenettelyllä ja herra Lukasenka on joko palasina kaduilla tai Moskovassa turvassa, miten vain sattuu ehtimään ensin.


    • Anonyymi

      Putin on vähän kuin nykypäivän jokeri batmanissä?

    • Anonyymi

      Putin on haka stragetisti vaikka tuon taidon voisi paremminkin käyttää

      • Olen eri mieltä. Putin on haka pienissä peleissä, pätevä taktikko, isot pelit eivät välttämättä ole alaansa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Putin on haka pienissä peleissä, pätevä taktikko, isot pelit eivät välttämättä ole alaansa.

        Näin nimenomaan, hyökkäys Ukrainaan oli massiivinen virhearvio.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Näin nimenomaan, hyökkäys Ukrainaan oli massiivinen virhearvio.

        Näin sen itse näkisin, mutta voin olla väärässäkin. Harvemmin vaan taktikko on ollut omiaan strategiassa ja sama toisinpäin. Ja Putin nimenomaan on taktikko, pienten pelien mestari.


      • randombypasser kirjoitti:

        Näin sen itse näkisin, mutta voin olla väärässäkin. Harvemmin vaan taktikko on ollut omiaan strategiassa ja sama toisinpäin. Ja Putin nimenomaan on taktikko, pienten pelien mestari.

        Ja asiaa pahentaa hännystelijäjoukko, joka ensisijaisesti haluaa miellyttää valtiasta sen sijaan, että antaisi niitä strategisia neuvoja.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ja asiaa pahentaa hännystelijäjoukko, joka ensisijaisesti haluaa miellyttää valtiasta sen sijaan, että antaisi niitä strategisia neuvoja.

        No ei siellä hallintokoneiston huipulla enää ole yhtään strategia jäljellä toisin kuin menneinä aikoina. ne on siivottu pois koska ovat vaarallisia hallitsijalle ja niin todella olisivatkin, olivat aiemmillakin hallintokausilla. Nyt sitten kannetaan sen puhdistuksen satoa Ukrainassa...


    • Anonyymi

      oli kovin vähän, vaikka lausahdus hilpettä herättikin.
      Varmaan moni palasi kotiinsa ja toivoi unohtavansa koko asian.

      • Anonyymi

        siis ablodeja. Jos ei voi olla sisimmässään samaa mieltä myöhästyy taputtelusta.


    • Anonyymi

      USAn hakuammunta 20v. Terrorismintorjunssa, WTC:jutuissa ja näissä gansterihommissa oli aika pitkälti ilmeisesti Ontarion "piiloslaavit". Ranskalaiset kommunistit ilmeisesti yrittää kulisseissa korruptoida ns. Omaa Imperiumia Englannin Imperiumista.

      Federal "Bureau" of Investigation. Ranskan kieltä. Ranskan eliitti on perse pystyssä heti kun puhutaan kupari-omistuksista Kongossa. Kaikki käy, kunhan ei jää kiinni.

      Brittiläinen on germaanit. Ranskalla on slaavit. Kaikki salamurhat johtuu tästä 5hdestä jaosta länsimaissa.

      • Anonyymi

        Oikeesti teille ei kerrota yhtään mitään faktoja. Teille riittä epäloogisuuden ja helppo elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti teille ei kerrota yhtään mitään faktoja. Teille riittä epäloogisuuden ja helppo elämä.

        Tieto-infrastruktuurikin perustuu Garry Kasparovin shakkipeli-tyyliin. Tässä on ihan selvä jako. Slaavi. Bill Gates vehtaa Kiinassa. Covidia ja muuta paskaa tullu ihan vitusti sieltä suunnalta. Slaavityyliä myrkytellä, valehdella lähde ja "alistaa".

        Tykkäätte tästä ja maksatte ihan mitä pyytävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto-infrastruktuurikin perustuu Garry Kasparovin shakkipeli-tyyliin. Tässä on ihan selvä jako. Slaavi. Bill Gates vehtaa Kiinassa. Covidia ja muuta paskaa tullu ihan vitusti sieltä suunnalta. Slaavityyliä myrkytellä, valehdella lähde ja "alistaa".

        Tykkäätte tästä ja maksatte ihan mitä pyytävät.

        Voitte miettiä näitä, sillä aikaa kun tuottavuus tippuu, perheet hajoaa, miehet on munattomia, käytännön taitajat häviää, velanotto on loputonta.... jne. jne.

        Teiltä katkaistaan DNA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte miettiä näitä, sillä aikaa kun tuottavuus tippuu, perheet hajoaa, miehet on munattomia, käytännön taitajat häviää, velanotto on loputonta.... jne. jne.

        Teiltä katkaistaan DNA.

        Vai milloin viimeksi ootte kuullut Suomen sukuisista muuta kuin Ville Haapasalolta? Ei ihmetytä yhtään?

        Ei niinku yhtään järki soi? Kaikki on niin vitun muumeja laaksossa. Niinhän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti teille ei kerrota yhtään mitään faktoja. Teille riittä epäloogisuuden ja helppo elämä.

        Se on hyvä että edes sulle ne kerrotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai milloin viimeksi ootte kuullut Suomen sukuisista muuta kuin Ville Haapasalolta? Ei ihmetytä yhtään?

        Ei niinku yhtään järki soi? Kaikki on niin vitun muumeja laaksossa. Niinhän?

        Te ette kuule siitä romahtaneesta sillasta Espoossa missä meni skidit mukana, koska se vitun rakennusmaailma on täynnä slaavit, joissa hommissa lihas kasvaa, käytännön taidot ja suhteellisuuden taju pysyy mukana, ihan siitä syystä, mitä yllä on jo mainittu.

        Oottecnähny jo varmaan miten ulapalla ja Love Boatia baby boomer sukupolvi elää.

        Ne on opetettu jo lapsena hiljaisiksi. Ei ne yksinkertaisesti osaa kommunikoida. Aikuiset. Siksi uutiset niitä käskee.

        Ei se ole luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette kuule siitä romahtaneesta sillasta Espoossa missä meni skidit mukana, koska se vitun rakennusmaailma on täynnä slaavit, joissa hommissa lihas kasvaa, käytännön taidot ja suhteellisuuden taju pysyy mukana, ihan siitä syystä, mitä yllä on jo mainittu.

        Oottecnähny jo varmaan miten ulapalla ja Love Boatia baby boomer sukupolvi elää.

        Ne on opetettu jo lapsena hiljaisiksi. Ei ne yksinkertaisesti osaa kommunikoida. Aikuiset. Siksi uutiset niitä käskee.

        Ei se ole luonnollista.

        Johtamista? https://m.youtube.com/watch?v=2MOAWggxcmw&pp=ygUTSm8zIGJpZDNuIGJ1ZCBsaWdodA==


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitte miettiä enemmänkin panttivankeja: https://www.nzherald.co.nz/world/shocking-photos-of-hunter-bidens-crack-addict-teeth/VURR4M7EFMHDUIIYDLFTOBEWGQ/

        Pohjoismaissahan se on tuttua ollut jo kauan.

        Mees nyt nukkuun, sulla vetää taas niin kierroksilla ettei edes sekkari pysy perässä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mees nyt nukkuun, sulla vetää taas niin kierroksilla ettei edes sekkari pysy perässä.

        Lukekaa vähän aikaa ammattisijoittajien juttuja, että miksi noi sijoituskäyrät on niin "pettäviä lupauksia" Mitä poliitikot toistelee. Kyse on lihasmuistista. Ne häivyttää kirjaimellisesti lihakset. Siinä ei ole mistään muusta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa vähän aikaa ammattisijoittajien juttuja, että miksi noi sijoituskäyrät on niin "pettäviä lupauksia" Mitä poliitikot toistelee. Kyse on lihasmuistista. Ne häivyttää kirjaimellisesti lihakset. Siinä ei ole mistään muusta kyse.

        Siinä ei ole oikeesti mistään Putinin nerokkuudesta kyse, vaan ihan teidän laiskuudesta. Laiskuushan tunnetusti tyhmistää. Normaalikin sen tajuaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe