Alajärvellä pitäisi valita vuosittain vuoden idiootti.
Uusi kilpailu
14
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkäidiootti
- Anonyymi
Pesäpalloiliat,ne on Alajärven mätä
- Anonyymi
Ehdotan aloittajaa tämän vuoden idiootiksi.
- Anonyymi
Kannatan. Joka tällaisen kilpailun keksi, on todellakin vuoden idiootti!
- Anonyymi
Liian suuri valintojen mahdollisuus ja vaikeus valita?
- Anonyymi
Sinä olisit ehdolla.?
- Anonyymi
Mikä sun mielen on kirvoittanut noin idioottimaiseen ehdotukseen?!?
- Anonyymi
Timo H olis vahva vaihtoehto tähänkin.
- Anonyymi
M.K.l. Iivana olis hyvä.
- Anonyymi
Voisihan sen tittelin suora ryhmällekkin, eli kaikki Persuja äänestäneet ansaitsevat tämän kunniamaininnan.
- Anonyymi
On niin monta ehdokasta Alajärvellä, mutta joku kepulainenhan se on
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Liikaa ehdokkaita.
- Anonyymi
Tittelin voittanut tulee kokemaan kateudesta johtuvaa selkäänpuukotusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179