Vanhusten ihmisarvo

Anonyymi-ap

Paitsi, että monet vanhukset joutuvat hoitajapulassa uinumaan samoissa kakkavaipoissa ym.,
monet pakotetaan myös ostamaan uusi puhelin viimeisillä rahoillaan, jotta operaattorit säästäisivät!!!
5G-verkot aiotaan vaihtaa tänä kesänä 5G verkkoihin, vaikka monet maat ja alueet eivät huoli 5G:tä. Sen haittavaikutuksista on tietoa, jota löytyy googlaamalla vaikkapa professori Rainer Nybergin sivuja.
Bryssel ilmoitti, että emme halua olla 5G-koe-eläimiä - emme ota 5G:tä!

17

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yle.fi
      3G-puhelinverkko katoaa Pirkanmaalta ensi lokakuusta alkaen
      Näillä näkymillä 3G suljetaan viimeistään ensi vuoden loppuun mennessä. Elisa aloittaa lokakuussa, ensi vuoden alussa seuraavat DNA ja Telia.

      • Anonyymi

        KERTAKAIKKIAAN HÄVYTÖNTÄ!


    • Anonyymi

      Siis 3G verkot aiotaan vaihtaa 5G verkkoihin ja vanhanmallinen puhelin ei enää toimi.

      • Anonyymi

        Minulla on hyvä 3G puhelin. Ostin sen vuonna 2012.
        Nyt ostin uuden puhelimen, mutta halusin 2G puhelimen. 2G-verkot aiotaan jättää jostain syystä.
        Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hyvä 3G puhelin. Ostin sen vuonna 2012.
        Nyt ostin uuden puhelimen, mutta halusin 2G puhelimen. 2G-verkot aiotaan jättää jostain syystä.
        Miksiköhän?

        2G puhelimet muistuttavat enemmän 3G puhelimia.
        Eivät ole näitä älyttömiä hipaisupuhelimia, joita älypuhelimiksi kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2G puhelimet muistuttavat enemmän 3G puhelimia.
        Eivät ole näitä älyttömiä hipaisupuhelimia, joita älypuhelimiksi kutsutaan.

        Ennen näitä 5G puhelimia, ns. älypuhelimet toimivat 4G säteilyn avulla. Se tunkeutuu paitsi tehokkaasti rakenteiden läpi, myös tehokkaammin meidän kudoksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen näitä 5G puhelimia, ns. älypuhelimet toimivat 4G säteilyn avulla. Se tunkeutuu paitsi tehokkaasti rakenteiden läpi, myös tehokkaammin meidän kudoksiin.

        No, nyt väitetään, että 5G säteily muka jäisi iholle. On tutkimuksia, että se voi tunkeutua tehokkaasti hikirauhasten kautta syvemmälle kehoon.
        Mikroaaltosäteilyn haittavaikutuksista on tietoa jo 1970-luvulta lähtien. Ja USA:n Naval Reseach Institute havaitsi paljon haittavaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, nyt väitetään, että 5G säteily muka jäisi iholle. On tutkimuksia, että se voi tunkeutua tehokkaasti hikirauhasten kautta syvemmälle kehoon.
        Mikroaaltosäteilyn haittavaikutuksista on tietoa jo 1970-luvulta lähtien. Ja USA:n Naval Reseach Institute havaitsi paljon haittavaikutuksia.

        Kaiken kukkuraksi meidän korkeita langattomien laitteiden säteilyn turvarajoja nostettiin vielä 20 kertaa korkeammaksi 5G-säteilyllä toimivia laitteita varten.
        Meidän turvarajat ovat siis teollisuutta varten - ei turvaamaan ihmisten terveyttä.
        Saa säteilyttää tuhottomasti eikä joudu vastuuseen, se kun on turvarajan alapuolella olevaa säteilyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken kukkuraksi meidän korkeita langattomien laitteiden säteilyn turvarajoja nostettiin vielä 20 kertaa korkeammaksi 5G-säteilyllä toimivia laitteita varten.
        Meidän turvarajat ovat siis teollisuutta varten - ei turvaamaan ihmisten terveyttä.
        Saa säteilyttää tuhottomasti eikä joudu vastuuseen, se kun on turvarajan alapuolella olevaa säteilyä!

        Teollisuudesta riippumattomat asiantuntijat arvioivat tuhansien solutasolla tehtyjen korkeatasoisten tutkimusten pohjalta sopivaksi turvarajaksi pitkäaikaissäteilyssä
        0,1 - 6 mikrowattia/m2.
        Suomen turvaraja on lämpövaikutustutkimusten perusteella ja teollisuuteen kytköksissä olevan ICNIRP järjestön suositusten pohjalta
        200 000 000 mikrowattia/m2!
        Ihan järkyttävää.
        VOI SUOMEN LAPSIPARKOJA MITÄ JOUTUVAT VIELÄ KOKEMAAN!
        Kuka selviää terveenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen näitä 5G puhelimia, ns. älypuhelimet toimivat 4G säteilyn avulla. Se tunkeutuu paitsi tehokkaasti rakenteiden läpi, myös tehokkaammin meidän kudoksiin.

        Tämä säteily on täysin selvästi syöpä- ja muistisairausriski.
        Aiemmin ei nuorilla miehillä juuri ollut kivessyöpää eikä lapsilla ollut muistisairauksia kuten nyt eikä lapset olleet yliaktiivisia kuten nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä säteily on täysin selvästi syöpä- ja muistisairausriski.
        Aiemmin ei nuorilla miehillä juuri ollut kivessyöpää eikä lapsilla ollut muistisairauksia kuten nyt eikä lapset olleet yliaktiivisia kuten nyt.

        Vähintä olisi, että STUK kertoisi haittavaikutuksista ja ohjeistaisi ihmisiä käyttämään turvallisemmin tätä teknologiaa.
        Eli älä laita puhelinta korvalle vaan käytä kaiutinta puhuessasi.
        Sulje langattomat laitteet yöksi.
        Myös puhelimen mobiilidata ja WiFi säteilevät paljon. Kun et tarvitse niitä niin pidä suljettuna.
        Ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintä olisi, että STUK kertoisi haittavaikutuksista ja ohjeistaisi ihmisiä käyttämään turvallisemmin tätä teknologiaa.
        Eli älä laita puhelinta korvalle vaan käytä kaiutinta puhuessasi.
        Sulje langattomat laitteet yöksi.
        Myös puhelimen mobiilidata ja WiFi säteilevät paljon. Kun et tarvitse niitä niin pidä suljettuna.
        Ym.

        Jos osaat englantia, Kalifornian yliopiston sivuilta saferemr.com löytää hyviä vihjeitä miten alentaa säteilyaltistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintä olisi, että STUK kertoisi haittavaikutuksista ja ohjeistaisi ihmisiä käyttämään turvallisemmin tätä teknologiaa.
        Eli älä laita puhelinta korvalle vaan käytä kaiutinta puhuessasi.
        Sulje langattomat laitteet yöksi.
        Myös puhelimen mobiilidata ja WiFi säteilevät paljon. Kun et tarvitse niitä niin pidä suljettuna.
        Ym.

        Ranskassa on kaikki mobiililaitteet kielletty kouluissa ja nimenomaan niistä lähtevän säteilyn takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2G puhelimet muistuttavat enemmän 3G puhelimia.
        Eivät ole näitä älyttömiä hipaisupuhelimia, joita älypuhelimiksi kutsutaan.

        Ostan vielä toisenkin 2G puhelimen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintä olisi, että STUK kertoisi haittavaikutuksista ja ohjeistaisi ihmisiä käyttämään turvallisemmin tätä teknologiaa.
        Eli älä laita puhelinta korvalle vaan käytä kaiutinta puhuessasi.
        Sulje langattomat laitteet yöksi.
        Myös puhelimen mobiilidata ja WiFi säteilevät paljon. Kun et tarvitse niitä niin pidä suljettuna.
        Ym.

        On perustettu uusi yhdistys, Suomen säteilyturva.
        sust.fi
        Liityin jäseneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskassa on kaikki mobiililaitteet kielletty kouluissa ja nimenomaan niistä lähtevän säteilyn takia.

        Todella tarpeellista, että kouluissa aiotaan rajoittaa mobiililaitteiden käyttöä.
        Kaikki mobiililaitteet pitäisi kieltää kouluissa.
        Kalifornian yliopiston
        saferemr.com -sivuilla kirjoitetaan, että, lasten internet yhteydet tulee olla säteilemättömien lankaverkkojen kautta, siis johdoilla kuten aiemmin oli.
        Ja jos lapsi joutuu käyttämään WiFiä, sen tulee olla vähintään 5 metrin päässä lapsesta. Meillä annetaan kouluissa jo pikkuisille tabletit käteen missä WiFi säteilee lähietäisyydellä kädessä päälle.
        Mielestäni tilanne Suomessa on rikollinen lapsia kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe