Onko kellään muulla

Anonyymi-ap

Sellainen turvaton olo..?

26

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No on , ku mulla ei oo turpaa.....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokoajan ollut epäilys siitä että keskitysleirit ovat edelleen olemassa ja mengele tekee kokeitaan. Työnjohtajat ja lääkärit pitävät työläisiä vankeina. Juurikaan mihinkään vaivaan en ole saanut koskaan apua. Ideana on että kaikki paskahommat tehdään ettei lääkäreiden eikä johtajien ja opettajien tarvitse. Vapaus valita on vain harhaa. Jo ala-asteella aloitetaan johdattelu ja traumatisoiminen nöyryyttämällä luokan edessä.

    • Anonyymi

      Lääkärit ja työnjohtajat voivat pelailla aikaa niin kauan kuin lystäävät.

      • Anonyymi

        Lääkäreillä ei ole mitään velvollisuutta parantaa ketään. Ihmisillä on oikeus käyttää heidän palvelujaan ja se riittää. Terapiapalveluita tarjotaan jo pikkukoululaisille se on hyvää liiketoimintaa terapeuteille ja lääketeollisuudelle. Beetasalpaajia voidaan määrätä jo lapsille kun laulaminen luokan edessä jännittää. Tietenkään ei kannata kyseistä vitsausta poistaa opetussuunnitelmasta. On paljon järkevämpää palkata terapeutteja. Kokeillaanko tällaisia pillereitä?


    • Anonyymi

      Ei ole turvaton olo, mutta läheisyyttä kaipaan ja siksi haluan löytää uuden kumppanin.

      • Anonyymi

        Niinhän tääl haluaa monikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tääl haluaa monikin.

        Ehkäpä niin. Minun kiinnostuksen kohteeni ovat minulle vielä tuntemattomia, en tiedä edes nimeä.


    • Anonyymi

      On turvaton olo

    • Anonyymi

      Silent treatment. Jossain vaiheessa teille on ruvettu valehtelemaan, että suomalainen on hiljainen. Eipä ne Karjalan laulumaalla olleet hiljaa. Siellä ei ole ikinä mitään hiljaista ollut.

      • Anonyymi

        Ootte poliittisesti ja ajankohtaisissa asioissa 180 astetta aina ja kaikessa sen takia väärään suuntaan. Fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte poliittisesti ja ajankohtaisissa asioissa 180 astetta aina ja kaikessa sen takia väärään suuntaan. Fakta.

        Ihan vaan jos meinaatte joskus pistää rahoiksi. Ei se taidosta ole kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan jos meinaatte joskus pistää rahoiksi. Ei se taidosta ole kiinni.

        Vai itekkö ihan käskitte evakkojen pitää turvat kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai itekkö ihan käskitte evakkojen pitää turvat kiinni?

        Silleen ei saa kavereita ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silleen ei saa kavereita ainakaan.

        Karjalaiset ja kainuulaiset on vanhoja kavereita. Teillä on lamaantunut toinen puoli Suomi-neidon kehosta saman tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karjalaiset ja kainuulaiset on vanhoja kavereita. Teillä on lamaantunut toinen puoli Suomi-neidon kehosta saman tien.

        Taas varmaan perisuomalainen kateus: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mannerheim-risti

        Kattokaa sieltä sosiaalinen ja maakunnallinen tausta osiosta.


      • Anonyymi

    • Mikä tekee sinulle turvattoman olon, koetko jotain uhkaa ja vaaraa?

    • Anonyymi

      Sssh, keisarin mies ratsastaa jälleen.

    • Anonyymi

      Ei ole. Ei henkisesti eikä taloudellisestikaan. Minulla on langat käsissäni ja tietoisuus todellisuudesta, jossa mennään.

    • Anonyymi

      Ei ole. Mulla on erittäin hyvä olo paitsi ikävä ja epätietoisuus miehen tunteista rassaa vähän. Mutta se on jo krooninen tila, joten ei sekään enää haittaa.

    • Anonyymi

      Mulla on itsellä turvaton olo tän sairauteni kanssa, tässä on tulossa leikkauksia lisää, sairaus eläke hakemus käsittelyssä, oma talous sakkaa lisäksi nämä selkäranka lääkkeet ja muut on pakko syödä jos mä meinaan liikkua yhtään.

      Näistä johtuen jatkuva ahdistus ja pelko nämä on tulleet viikon aikana
      Itsellä ikää 49vuotta ja olen näin romuna.
      En jaksa kohta enään

    • Anonyymi

      No ei turvaton, sillä olen puolustuskykyinen ja isken salakavalan tappavasti konkreettisen vaaran uhatessa. Mutta ulkopuolinen olo on. Minulla ei ole edes ystäviä. Tuttavia riittää, muttei ainuttakaan ystävää. Tosi yksinäinen olen ollut jo vuosia. Kukaan ei tunne minua oikeasti

    • Anonyymi

      Kyllä pelko jauhaa ytimessä koko ajan kun mietin milloin hän kyllästyy siihen että en saa sanotuksi asiaa mikä on että hän on komea ja kivan oloinen ja niin ...syötävä

    • Anonyymi

      Ei ole. Minut on vallanut syvä rauha. Kaikki kyllä järjestyy eikä ole mitään hätää tunne. Kuin lämmin peitto olisi ottanut syleilyyn upottanut rakkauteen .

    • Anonyymi

      No ei. Taivaan Isä on suojana. Kiusaannun minä kaikesta tästä inhottavasta mitä netissä joutuu lukemaan, se kuuluu tähän elämään. Toisessa ei enää koskaan tarvi kuunnella pahaa. Maailma on Raamatun mukaan paholaisen alistama, ja näkyyhän se kaikessa. Sotia on ollut ties kuinka paljon ja aina. Väkivaltaa, irstautta, jne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2030
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      916
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      860
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      859
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      780
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe