Sellainen turvaton olo..?
Onko kellään muulla
26
503
Vastaukset
- Anonyymi
No on , ku mulla ei oo turpaa.....
- Anonyymi
🥱😴Pelmahdan viltin huomaan https://youtu.be/nWnIYhXrJeE
- Anonyymi
Kokoajan ollut epäilys siitä että keskitysleirit ovat edelleen olemassa ja mengele tekee kokeitaan. Työnjohtajat ja lääkärit pitävät työläisiä vankeina. Juurikaan mihinkään vaivaan en ole saanut koskaan apua. Ideana on että kaikki paskahommat tehdään ettei lääkäreiden eikä johtajien ja opettajien tarvitse. Vapaus valita on vain harhaa. Jo ala-asteella aloitetaan johdattelu ja traumatisoiminen nöyryyttämällä luokan edessä.
- Anonyymi
Lääkärit ja työnjohtajat voivat pelailla aikaa niin kauan kuin lystäävät.
- Anonyymi
Lääkäreillä ei ole mitään velvollisuutta parantaa ketään. Ihmisillä on oikeus käyttää heidän palvelujaan ja se riittää. Terapiapalveluita tarjotaan jo pikkukoululaisille se on hyvää liiketoimintaa terapeuteille ja lääketeollisuudelle. Beetasalpaajia voidaan määrätä jo lapsille kun laulaminen luokan edessä jännittää. Tietenkään ei kannata kyseistä vitsausta poistaa opetussuunnitelmasta. On paljon järkevämpää palkata terapeutteja. Kokeillaanko tällaisia pillereitä?
- Anonyymi
Ei ole turvaton olo, mutta läheisyyttä kaipaan ja siksi haluan löytää uuden kumppanin.
- Anonyymi
Niinhän tääl haluaa monikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tääl haluaa monikin.
Ehkäpä niin. Minun kiinnostuksen kohteeni ovat minulle vielä tuntemattomia, en tiedä edes nimeä.
- Anonyymi
On turvaton olo
- Anonyymi
Silent treatment. Jossain vaiheessa teille on ruvettu valehtelemaan, että suomalainen on hiljainen. Eipä ne Karjalan laulumaalla olleet hiljaa. Siellä ei ole ikinä mitään hiljaista ollut.
- Anonyymi
Ootte poliittisesti ja ajankohtaisissa asioissa 180 astetta aina ja kaikessa sen takia väärään suuntaan. Fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootte poliittisesti ja ajankohtaisissa asioissa 180 astetta aina ja kaikessa sen takia väärään suuntaan. Fakta.
Ihan vaan jos meinaatte joskus pistää rahoiksi. Ei se taidosta ole kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan jos meinaatte joskus pistää rahoiksi. Ei se taidosta ole kiinni.
Vai itekkö ihan käskitte evakkojen pitää turvat kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai itekkö ihan käskitte evakkojen pitää turvat kiinni?
Silleen ei saa kavereita ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silleen ei saa kavereita ainakaan.
Karjalaiset ja kainuulaiset on vanhoja kavereita. Teillä on lamaantunut toinen puoli Suomi-neidon kehosta saman tien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjalaiset ja kainuulaiset on vanhoja kavereita. Teillä on lamaantunut toinen puoli Suomi-neidon kehosta saman tien.
Taas varmaan perisuomalainen kateus: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mannerheim-risti
Kattokaa sieltä sosiaalinen ja maakunnallinen tausta osiosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas varmaan perisuomalainen kateus: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mannerheim-risti
Kattokaa sieltä sosiaalinen ja maakunnallinen tausta osiosta.Joku sitä Kekkosta vitutti. Mikäköhän?
Mikä tekee sinulle turvattoman olon, koetko jotain uhkaa ja vaaraa?
- Anonyymi
Sssh, keisarin mies ratsastaa jälleen.
- Anonyymi
Ei ole. Ei henkisesti eikä taloudellisestikaan. Minulla on langat käsissäni ja tietoisuus todellisuudesta, jossa mennään.
- Anonyymi
Ei ole. Mulla on erittäin hyvä olo paitsi ikävä ja epätietoisuus miehen tunteista rassaa vähän. Mutta se on jo krooninen tila, joten ei sekään enää haittaa.
- Anonyymi
Mulla on itsellä turvaton olo tän sairauteni kanssa, tässä on tulossa leikkauksia lisää, sairaus eläke hakemus käsittelyssä, oma talous sakkaa lisäksi nämä selkäranka lääkkeet ja muut on pakko syödä jos mä meinaan liikkua yhtään.
Näistä johtuen jatkuva ahdistus ja pelko nämä on tulleet viikon aikana
Itsellä ikää 49vuotta ja olen näin romuna.
En jaksa kohta enään - Anonyymi
No ei turvaton, sillä olen puolustuskykyinen ja isken salakavalan tappavasti konkreettisen vaaran uhatessa. Mutta ulkopuolinen olo on. Minulla ei ole edes ystäviä. Tuttavia riittää, muttei ainuttakaan ystävää. Tosi yksinäinen olen ollut jo vuosia. Kukaan ei tunne minua oikeasti
- Anonyymi
Kyllä pelko jauhaa ytimessä koko ajan kun mietin milloin hän kyllästyy siihen että en saa sanotuksi asiaa mikä on että hän on komea ja kivan oloinen ja niin ...syötävä
- Anonyymi
Ei ole. Minut on vallanut syvä rauha. Kaikki kyllä järjestyy eikä ole mitään hätää tunne. Kuin lämmin peitto olisi ottanut syleilyyn upottanut rakkauteen .
- Anonyymi
No ei. Taivaan Isä on suojana. Kiusaannun minä kaikesta tästä inhottavasta mitä netissä joutuu lukemaan, se kuuluu tähän elämään. Toisessa ei enää koskaan tarvi kuunnella pahaa. Maailma on Raamatun mukaan paholaisen alistama, ja näkyyhän se kaikessa. Sotia on ollut ties kuinka paljon ja aina. Väkivaltaa, irstautta, jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158