Ma 19.6. AutomerkkiVisa - Huom, vain miehille, naiset älkööt rasittako kauniita mieliään :D

Tuosta:
https://www.is.fi/autot/art-2000009626139.html

Parit tuli sählättyä hätäillessä, ei pitäisi koittaa kattoa futista samalla, tunnetusti kun vain naiset osaavat aidon multitaskaamisen 🤣


Loistava tulos!

Vaikka täydet pisteet jäivät haaveeksi, olet selvästi autoihmisiä!
Vastasit oikein 12/14 kysymykseen

46

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12/14, eipä tuo nyt kaunista mieltäni päässyt rasittamaan, vaikka olikin vain miehille suunnattu🤪

      • Loistava tulos!

        Edelleen siis sopiva, kevyt provokaatio toimii hienosti ja naiset takovbat huippupisteitä ns. perinteisesti miesten alaksi katsotusta visailusta. Siispä se keino jää käyttöön 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Edelleen siis sopiva, kevyt provokaatio toimii hienosti ja naiset takovbat huippupisteitä ns. perinteisesti miesten alaksi katsotusta visailusta. Siispä se keino jää käyttöön 😂

        Saa sinut vaikuttamaan idiootilta. Sopii mulle.


    • Mulla tuli 12 oikein. Toisen töppäsin huolimattomuutta, mutta toi nissanin merkki se kaari sitä mä en oikeesti tienny.

      • Loistava tulos!

        Nissanin pentele päivitti brändiään ja tiesin sen kyllä, mutta en tiennyt millaiseksi kun ei niin hirveästi kiinnosta. No nyt tiedämme sen molemmat 😁


    • Olipa kiva "tanssiinkutsu", mutta en silti aio huijata. Automerkit eivät vain ole minun aluettani yleistiedossa.. 😄

      Vaikka täydet pisteet jäivät haaveeksi, olet selvästi autoihmisiä!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      • Hieno tulos!

        Olen varma että tuo provosointi toimii ja näissä tapauksissa leidit poiminevat hieman tavanomaista paremmat pisteet 🤣


    • Anonyymi

      Vaikka täydet pisteet jäivät haaveeksi, olet selvästi autoihmisiä!

      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      Kaksi viimeistä oli helppoja kun toika vika oli mun edellinen ja vika sitä edellinen peltilehmä. Ja olen todellakin muuta kuin autoihminen, hyisss!

      -mies

      • Hieno tulos!

        Tottahan sitä autoilijalla on niitä sopivasti tuttuja logoja ilmaisina pisteinä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Tottahan sitä autoilijalla on niitä sopivasti tuttuja logoja ilmaisina pisteinä 😁

        "Autoilija" hrrrrr 🧊 Nevöevo!


    • Anonyymi

      Vaikka täydet pisteet jäivät haaveeksi, olet selvästi autoihmisiä!
      Vastasit oikein 13 kysymykseen

      Ehdottomasti osaamisalueellani, vaikken varsinaisesti autoihmisiä olekaan.

      - Sheena

      • Loistava tulos!

        Jääväthän nuo logot mieleen monessakin työssä tai harrasteessa, myös vaikkei olisi ikinä ajanut metriäkään 😊


    • Anonyymi

      Olipa helppo 14/14

      -harmiseikirj-

      • Mahtava tulos!

        Päivän pohjat myös 🥳👍🤗


    • 12/14 no joo näin tällä kertaa.🙂.

      • Loistava tulos!

        Sehän meni hienosti, tälläkin kertaa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Sehän meni hienosti, tälläkin kertaa 😁

        Juu kyllä mä ihan tyytyväinen olen kuitenkin...tähänkin🙂.


    • Vaikka provosoidaan, ei pitäisi provosoitua. Kun noin selvä kutsu laitetaan otsikkoon, onhan se pakko osallistua.
      Olin aikoinani yhdessä Hertsikan autoliikkeessä töissä, eikä nuo automerkit/ -logot ole muutenkaan vieraita. Päinvastoin.
      Kiva ja helppo visa (jopa naisille!). 😂

      "Tämä testi taisi olla sinulle helppo. Olet selvästi autoihmisiä!

      Vastasit oikein 14 kysymykseen"

      • Mahtava tulos!

        Provokaation merkitys on tullut empiirisesti... No ei todennettua, mutta ehkä havaittua. Jatkan hallittuja ihmiskokeitani, pian myös miehillä, jahka sopiva visa osuu kohdille 🤣

        Sinun kilpailuvietillälsi provokaatioksi riittää visan julkaisukin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Provokaation merkitys on tullut empiirisesti... No ei todennettua, mutta ehkä havaittua. Jatkan hallittuja ihmiskokeitani, pian myös miehillä, jahka sopiva visa osuu kohdille 🤣

        Sinun kilpailuvietillälsi provokaatioksi riittää visan julkaisukin 😂

        Minun kilpailuvietti on salaisuus, eikä siitä saa puhua ääneen. Hyss! SSsssshhhhhh! 😲

        Ihmiskokeesi ovat aika kammottavia, mutta myös mielenkiintoisia. Mitä siellä hämärässä laboratoriossa on seuraavaksi kehitteillä?

        Kyllähän sinä tiedät (kaikki miehet tietävät), mikäli naista kieltää tekemästä jotain, siihen nainen haluaa ehdottomasti osallistua ja jopa heittäytyä. 😀🌸


      • tosi.typy kirjoitti:

        Minun kilpailuvietti on salaisuus, eikä siitä saa puhua ääneen. Hyss! SSsssshhhhhh! 😲

        Ihmiskokeesi ovat aika kammottavia, mutta myös mielenkiintoisia. Mitä siellä hämärässä laboratoriossa on seuraavaksi kehitteillä?

        Kyllähän sinä tiedät (kaikki miehet tietävät), mikäli naista kieltää tekemästä jotain, siihen nainen haluaa ehdottomasti osallistua ja jopa heittäytyä. 😀🌸

        Se on sama homma kuin lasten kanssa. Jos kiellät, se tehdään varmasti, hyvin ja ylpeydellä, vaikka se olisi naapurin ikkunoiden kivittäminen rikki 🤣

        Kammottavia???? Nämähän ovat ihan harmittomia, näkisitpä mitä kokeita teen niille kellariini lukituille teineille... Tosin ehitä en kiduta visoilla, se olisi ollut kuulemma liikaa 👿🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on sama homma kuin lasten kanssa. Jos kiellät, se tehdään varmasti, hyvin ja ylpeydellä, vaikka se olisi naapurin ikkunoiden kivittäminen rikki 🤣

        Kammottavia???? Nämähän ovat ihan harmittomia, näkisitpä mitä kokeita teen niille kellariini lukituille teineille... Tosin ehitä en kiduta visoilla, se olisi ollut kuulemma liikaa 👿🤣

        Nukkumaanmenoaika. Silmät menee väksiin kiinni (aloin jo pilkkimään)
        Kauniita unia. 😴

        öitä! 🙂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Nukkumaanmenoaika. Silmät menee väksiin kiinni (aloin jo pilkkimään)
        Kauniita unia. 😴

        öitä! 🙂

        Ovela tapa väistää 🤣

        Kauniita unia Valtiatar 🤗


    • Anonyymi

      11/14. Hahhahh - en tiedä paljoakaan autoista, kun ei ole ajokorttia, enkä ole koskaan itse omistanut autoa. Mutta muiden koslat ja autot ovat näemmä jääneet mieleen.

      T. Lidl-mies

      • Hieno tulos!

        Paljon kaikenlaista on näemmä jäänyt mieleen, vaikkei se suoraan sinun elämääsi koskekaan 😁


    • 12.

    • 13/14. Jahka rikastun, ostan Koenigseggin ja alan autolla pröystäileväksi setämieheksi, jos mahdun siihen sisään 😂 NOT.

      • Loistava tulos!

        Jos joskus jostain käsittämättömästä syystä voisin ostaa ja ostaisin Könärin, niin välittömästi teettäisin nimikkeen lotjan persuksisiin suomennettuna: Kuninkaan muna 🤣


    • Anonyymi

      Mulla 13 oikein.
      Terveisin mies 49vuotias

    • Anonyymi

      "Tämä testi taisi olla sinulle helppo. Olet selvästi autoihmisiä!
      Vastasit oikein 14 kysymykseen"

      No siis todellakin, ihan tajuttoman helppo. Pyysin 8 vuotiaani jälkeeni tekemään tuon ja tulos olis sama (ei tosin yllättänyt).

      • Mahtava tulos!

        Tajuttoman helppo vain henkilöille joita autot jostain syystä kiinnostavat ja logot jäävät mieleen. Joku toinen voi olla kiinnostunut eri tomaatilajeista ja tunnistaa niitä ulkonäöltä helposti sen sata lajia, mutta ei ensimmäistäkään autoa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Tajuttoman helppo vain henkilöille joita autot jostain syystä kiinnostavat ja logot jäävät mieleen. Joku toinen voi olla kiinnostunut eri tomaatilajeista ja tunnistaa niitä ulkonäöltä helposti sen sata lajia, mutta ei ensimmäistäkään autoa.

        En ole millään tavalla kiinnostunut autoista, että se siitä teoriasta. Helppohan tuo oli, jos nyt on edes joskus noita nähnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole millään tavalla kiinnostunut autoista, että se siitä teoriasta. Helppohan tuo oli, jos nyt on edes joskus noita nähnyt.

        Kuka nyt mihinkin kiinnittää huomiota. Jotakuta nuo merkit, ehkä logot ja visuaaliset ilmeetkin kiinnostavat muutenkin enemmän, toisia sitten jokin muu.


    • 13/14. Muutamassa haparoin, kun en saanut mielessäni hahmotettua koko logoa, mutta muutoin kohtuullisen helppo 🤗

      • Loistava tulos!

        Kävit siis läpi niitä avaimiasi ja katoit että joo tää oli se vuoden 2004 lousku, se oli Toyota 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kävit siis läpi niitä avaimiasi ja katoit että joo tää oli se vuoden 2004 lousku, se oli Toyota 🤣

        Omat avaimet ovat vuosimallia 2023 eikä ole Toyota 😄 Ei sillä, ettäkö Toyotassa mitään vikaa olisi, eikös se ole ihan pätevä auto 😊

        Mutta oli vuosimalli mikä tahansa, niin sinä et tule avaimista näkemään kuin korkeintaan vilauksen 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Omat avaimet ovat vuosimallia 2023 eikä ole Toyota 😄 Ei sillä, ettäkö Toyotassa mitään vikaa olisi, eikös se ole ihan pätevä auto 😊

        Mutta oli vuosimalli mikä tahansa, niin sinä et tule avaimista näkemään kuin korkeintaan vilauksen 🤣

        Ei, ihan kelpoisia pelejä ne on olleet. useimmat joilla olen ajellut ovat tehneet mitä pitikin, vieneet paikasta A paikkaan B luotettavasti. jos siis ylipäänsä käynnistyivät 😂

        Tulee olemaan kivaa kun pääsee tykittämään ihan bränikällä kotterolla tukka putkella ja sinä vingut apparin paikalla armoa. Siis autolle, et itsellesi 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei, ihan kelpoisia pelejä ne on olleet. useimmat joilla olen ajellut ovat tehneet mitä pitikin, vieneet paikasta A paikkaan B luotettavasti. jos siis ylipäänsä käynnistyivät 😂

        Tulee olemaan kivaa kun pääsee tykittämään ihan bränikällä kotterolla tukka putkella ja sinä vingut apparin paikalla armoa. Siis autolle, et itsellesi 🤣

        Ihan ongelmattomasti ainakin tuttavapiirin Toyotat ovat toimineet, mutta omaan käteen Toyotojen ajotuntuma on liian traktorimainen. Tietynlainen pehmeys puuttuu. Mutta kulkevat paikasta A paikkaan B kuten autojen kuuluukin 😊

        Ei mun kotterolla kauheasti tykitellä, valitettavasti, mutta ei sillä jalkoihin jää. Jos osaa ajaa 😁 Ja ensin täytyy sinne rattiin päästä. Asia, josta sinä näet vain kaukaisia haaveunia 😏


      • Aletheias kirjoitti:

        Ihan ongelmattomasti ainakin tuttavapiirin Toyotat ovat toimineet, mutta omaan käteen Toyotojen ajotuntuma on liian traktorimainen. Tietynlainen pehmeys puuttuu. Mutta kulkevat paikasta A paikkaan B kuten autojen kuuluukin 😊

        Ei mun kotterolla kauheasti tykitellä, valitettavasti, mutta ei sillä jalkoihin jää. Jos osaa ajaa 😁 Ja ensin täytyy sinne rattiin päästä. Asia, josta sinä näet vain kaukaisia haaveunia 😏

        Niin, toista se oli silloin persaukisilla amispojilla 90-luvuna alussa. Ei ne ihan lähteneet, mutta jonain päivänä kylläkin. Ja olivat kaukana traktorista silloin kiikkeriä ohjuksia olivat penteleet, mutta mikäs sen parempaa parikymppisille 😂

        Minähän tykitän vaikka ruohonleikkurilla, äkkiä sen mottorin luonteen oppii, niin kyllä lähtee ja läähättää. Ja kuten ehkä huomasit, edellä ei ollut konditionaalia 🤣

        ps. En näe unia 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, toista se oli silloin persaukisilla amispojilla 90-luvuna alussa. Ei ne ihan lähteneet, mutta jonain päivänä kylläkin. Ja olivat kaukana traktorista silloin kiikkeriä ohjuksia olivat penteleet, mutta mikäs sen parempaa parikymppisille 😂

        Minähän tykitän vaikka ruohonleikkurilla, äkkiä sen mottorin luonteen oppii, niin kyllä lähtee ja läähättää. Ja kuten ehkä huomasit, edellä ei ollut konditionaalia 🤣

        ps. En näe unia 😉

        Kiikkerä ohjus kuulostaa mielenkiintoiselta 😂 Ei ainakaan liene ollut tylsää kyytiä 😁

        No ruohonleikkurilla minä en kyllä tykitä, mutta muutoin kyllä, jos alla on oikeanlainen kone 😄 Puhun siis edelleen autoista 😏

        Koskaan ei ole liian myöhäistä rikastuttaa unimaailmaansa 😂


    • Jei, 13 oikein! Tosin arvasin jo etukäteen että tästä tulee hyvät pisteet, koska mua kiinnosti opetella eri automerkkejä logoineen jo lapsena.

      • Loistava tulos!

        Aaaa, olet siis valmentautunut VAIN tätä visaa varten pienestä pitäen 😂


    • Vaikka täydet pisteet jäivät haaveeksi, olet selvästi autoihmisiä!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen.

      Poikien ansiosta, minäkin muistan paremmin mikä on mikäkin merkki😂

      • Loistava tulos!

        Muksut tekevät taikojaan 😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe