Anonyymit, nimettömät profeetat eivä ole Herrasta!

Anonyymi-ap

Täällä vilisee kuin vilkkilän kissoja, jotka mainostavat itseään "profeetta".

Unohtajaa tällainen satuteatteri.

Jumalan profeetat eivät ole luusereita ja pelkureita, jotka piilottelevat itseään nimettömänä.

Piste.

Jos jollakin (profeetalla) ei ole rohkeutta tulla esille nimellään, sellaiselle voivat nauraa ... hm ....

25

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edelleen.
      Koettele sanoma, pidä se mikä hyvää on ja hylkää se väärä.
      Sinä olet niin eksyksissä ja eksyttelet muitakin putoamaan omaan kuoppaasi.

      Sinä olet aina ollut vastustamassa ja pilkkaamassa Pyhää henkeä, sinulla on paljon syntiä päälläsi ja paljon maksettavaa, älä tee tuomiostasi enää suurempaa.

      Autuaita ovat hiljaiset, sillä he perivät maan.
      Sinä taas joudut tekemään tilin jokaisesta sanastasi ja siinä siittää sinulle maksettavaa.

      T.profeetta

      • Anonyymi

        siinä *riittää* sinulle maksettavaa.
        Ja muista, sinut itsesi nostetaan vielä kepin nokkaan varoittavaksi esimerkiksi.

        T.profeetta


      • Anonyymi

        Väitteesi on valhetta. KUn vastustaa vääriä profeetooja ja profetioita. EI PILKKAA PYHÄÄ HENKEÄ:

        Jumala ei sellaisesta tuomitse... Mutta? Väärä profeetta ei sitä siedä, ja uhkailee tuomioilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteesi on valhetta. KUn vastustaa vääriä profeetooja ja profetioita. EI PILKKAA PYHÄÄ HENKEÄ:

        Jumala ei sellaisesta tuomitse... Mutta? Väärä profeetta ei sitä siedä, ja uhkailee tuomioilla!

        Ole hiljaa.
        Sinä keksit omia höpöjäsi ja sääntöjäsi jatkuvasti ja niiden mukaan toimit.
        Se että sinä et tunnista etkä osaa koetella, sinä todellakin vastustat totuutta, profeettaa ja pyhää henkeä.

        Sinulla on omat luulosi ja odotuksesi, mutta yksikään profeetta ei toimi sinun odotustesi mukaan, siksi sinä et heitä tunnistakaan.

        Sinäkin esiinnyt kristittynä palstalla anonyymina ja kirjoittelet opetuksiasi.
        Väärä opettaja olet, opetat omiasi ja sellaiset kovin tuomitaan ja tiedät sen kyllä.

        T.profeetta


    • Anonyymi

      1. Aik. 16:22

      'Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni'.

      Ps. 105:15

      "Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni"

    • Anonyymi

      2. Samuelin kirja 1

      1 Saulin kuoleman jälkeen, kun Daavid, voitettuaan amalekilaiset, oli palannut takaisin ja ollut Siklagissa pari päivää,

      2 tuli kolmantena päivänä eräs mies leiristä Saulin luota, vaatteet reväistyinä ja multaa pään päällä. Ja tullessaan Daavidin luo hän heittäytyi maahan ja osoitti kunnioitusta.

      3 Daavid kysyi häneltä: "Mistä tulet?" Hän vastasi hänelle: "Minä olen päässyt pakoon Israelin leiristä".

      4 Niin Daavid sanoi hänelle: "Miten on asiat? Kerro minulle." Hän vastasi: "Väki on paennut taistelusta, paljon väkeä on kaatunut ja kuollut; myöskin Saul ja hänen poikansa Joonatan ovat kuolleet".

      5 Daavid kysyi nuorelta mieheltä, joka kertoi tämän hänelle: "Mistä tiedät, että Saul ja hänen poikansa Joonatan ovat kuolleet?"

      6 Nuori mies, joka oli kertonut hänelle tämän, vastasi: "Minä tulin sattumalta Gilboan vuorelle, ja katso, Saul nojasi keihääseensä, ja sotavaunut ja ratsumiehet ahdistivat häntä.

      7 Hän kääntyi taakseen ja nähdessään minut hän huusi minua; minä vastasin: 'Tässä olen'.

      8 Niin hän kysyi minulta: 'Kuka olet?' Minä vastasin hänelle: 'Olen amalekilainen'.

      9 Sitten hän sanoi minulle: 'Astu luokseni ja surmaa minut, sillä minä olen kangistumassa, vaikka olenkin vielä täysin hengissä'.

      10 Niin minä astuin hänen luoksensa ja surmasin hänet, sillä minä käsitin, ettei hän sortumisensa jälkeen jäisi henkiin. Ja minä otin kruunun, joka oli hänen päässänsä, ja rannerenkaan, joka oli hänen käsivarressaan, ja toin ne tänne herralleni."

      11 Niin Daavid tarttui vaatteisiinsa ja repäisi ne; samoin tekivät kaikki miehet, jotka olivat hänen kanssansa.

      12 Ja he pitivät valittajaisia ja itkivät ja paastosivat iltaan asti Saulin ja hänen poikansa Joonatanin tähden ja Herran kansan tähden ja Israelin heimon tähden, koska he olivat kaatuneet miekkaan.

      13 Ja Daavid kysyi nuorelta mieheltä, joka oli hänelle kertonut tämän: "Mistä sinä olet?" Hän vastasi: "Minä olen täällä muukalaisena elävän amalekilaisen miehen poika".

      14 Daavid sanoi hänelle: "Kuinka et peljännyt ojentaa kättäsi tuhotaksesi Herran voidellun?"

      15 Ja Daavid kutsui yhden palvelijoistaan ja sanoi: "Käy tänne, lyö hänet kuoliaaksi". Ja hän iski hänet kuoliaaksi.

      16 Mutta Daavid sanoi hänelle: "Sinun veresi tulkoon oman pääsi päälle, sillä oma suusi on todistanut sinua vastaan, kun sanoit: 'Minä olen surmannut Herran voidellun'".

      17 Ja Daavid viritti tämän itkuvirren Saulista ja hänen pojastaan Joonatanista

      18 ja käski opettaa sen, "Jousilaulun", Juudan pojille: katso, se on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa":

      19 "Sinun kaunistuksesi, Israel, on surmattuna kukkuloillasi. Kuinka ovatkaan sankarit kaatuneet!

      20 Älkää ilmoittako sitä Gatissa, älkää julistako voitonsanomaa Askelonin kaduilla, etteivät filistealaisten tyttäret iloitsisi, etteivät ympärileikkaamattomain tyttäret riemuitsisi.

      21 Te Gilboan vuoret, älköön teille kastetta tulko, älköön sadetta, älköön peltoja, joista anteja uhrataan. Sillä siellä on poisviskattuna sankarien kilpi, Saulin kilpi, öljyllä voitelematonna.

      22 Kaatuneitten verta, sankarien ytimiä ei Joonatanin jousi väistänyt, eikä tyhjänä palannut Saulin miekka.

      23 Saul ja Joonatan, rakkaat ja armaat, olivat elämässä ja kuolemassa erottamattomat, olivat nopeammat kuin kotkat, leijonia väkevämmät.

      24 Te Israelin tyttäret, itkekää Saulia, häntä, joka puetti teidät purppuraan ja koristeihin, joka kiinnitti pukuunne kultahelyjä.

      25 Kuinka ovat sankarit taistelussa kaatuneet! Joonatan on surmattuna kukkuloillasi.

      26 Minä suren sinua, veljeni Joonatan; sinä olit minulle ylen rakas. Rakkautesi oli minulle ihmeellisempi kuin naisen rakkaus.

      27 Kuinka ovatkaan sankarit kaatuneet, kuinka ovat hukkuneet taisteluaseet!"

    • Anonyymi

      Matt. 5:22

      Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

      Matteus 18

      21 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"

      22 Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.

      • Anonyymi

        Tähän listaan tulee lisätä:
        Luuk. 17:3

        Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.

        Sana JOS tarkoittaa että anteeksianto on vastikeellinen.
        Tarvitaan katumus, että saa anteeksi.
        Parannuksen teko, että saa armon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän listaan tulee lisätä:
        Luuk. 17:3

        Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.

        Sana JOS tarkoittaa että anteeksianto on vastikeellinen.
        Tarvitaan katumus, että saa anteeksi.
        Parannuksen teko, että saa armon.

        Koko evankeliumin pointti on ollut, että ihmiset tekevät parannuksen.
        Kääntykää väärältä tieltä oikealle tielle.
        Tehkää parannus.
        Tie on näytetty.

        T.profeetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko evankeliumin pointti on ollut, että ihmiset tekevät parannuksen.
        Kääntykää väärältä tieltä oikealle tielle.
        Tehkää parannus.
        Tie on näytetty.

        T.profeetta

        Tit. 3:10

        Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

        ------

        Matteus 18

        15 Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.

        16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.

        17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.

        ---------

        Matt. 10:14

        Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.

        ------------

        Sak. 4:6

        Ja hän lausui ja sanoi minulle näin: "Tämä on Herran sana Serubbaabelille, näin kuuluva: Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.

        --------------

        Matt. 23:15

        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!


    • Anonyymi

      Jeremia 36

      1 Juudan kuninkaan Joojakimin, Joosian pojan, neljäntenä hallitusvuotena tuli tämä sana Jeremialle Herralta; se kuului:

      2 "Ota kirjakäärö ja kirjoita siihen kaikki ne sanat, jotka minä olen puhunut sinulle Israelista ja Juudasta ja kaikista pakanakansoista siitä päivästä asti, jolloin minä aloin sinulle puhua, Joosian päivistä, aina tähän päivään saakka.

      3 Ehkäpä Juudan heimo, kuultuaan kaiken sen onnettomuuden, jonka minä aion heille tuottaa, kääntyy, kukin pahalta tieltään, ja niin minä annan anteeksi heidän pahat tekonsa ja syntinsä."

      4 Silloin Jeremia kutsui Baarukin, Neerian pojan, ja Baaruk kirjoitti kirjakääröön Jeremian suusta kaikki ne sanat, jotka Herra oli hänelle puhunut.

      5 Sitten Jeremia käski Baarukia sanoen: "Minä olen estetty, en voi mennä Herran temppeliin.

      6 Mene sinä ja lue kirjakääröstä, jonka olet kirjoittanut suoraan minun suustani, Herran sanat kansan kuullen Herran temppelissä paastopäivänä; myöskin koko Juudan kuullen, kaikkien, jotka tulevat kaupungeistansa, on sinun ne luettava.

      7 Ehkäpä he rukouksessa lankeavat alas Herran eteen ja kääntyvät kukin pahalta tieltään. Sillä suuri on viha ja kiivastus, jolla Herra on uhannut tätä kansaa."

      8 Ja Baaruk, Neerian poika, teki kaikki, niinkuin profeetta Jeremia oli käskenyt hänen tehdä, ja luki kirjasta Herran sanat Herran temppelissä.

      9 Mutta Juudan kuninkaan Joojakimin, Joosian pojan, viidentenä hallitusvuotena, yhdeksännessä kuussa, oli kaikki Jerusalemin kansa ja kaikki se kansa, joka oli tullut Juudan kaupungeista Jerusalemiin, kutsuttu pitämään paastoa Herran edessä.

      10 Silloin Baaruk luki kirjasta Jeremian sanat Herran temppelissä, kirjuri Gemarjan, Saafanin pojan, kammiossa, ylemmässä esipihassa, Herran temppelin uuden portin ovella, kaiken kansan kuullen.

      11 Kun Miika, Gemarjan, Saafanin pojan, poika, oli kuullut kaikki Herran sanat kirjasta,

      12 niin hän meni alas kuninkaan linnaan, kirjurin kammioon, ja katso, siellä istuivat kaikki päämiehet: kirjuri Elisama ja Delaja, Semajan poika, ja Elnatan, Akborin poika, ja Gemarja, Saafanin poika, ja Sidkia, Hananjan poika, ja kaikki muut päämiehet.

      13 Heille Miika ilmoitti kaikki sanat, jotka hän oli kuullut Baarukin lukevan kirjasta kansan kuullen.

      14 Silloin kaikki päämiehet lähettivät Baarukin tykö Jehudin, joka oli Netanjan poika, joka Selemjan poika, joka Kuusin poika, ja käskivät sanoa: "Ota käteesi kirjakäärö, josta luit kansan kuullen, ja tule tänne". Ja Baaruk, Neerian poika, otti kirjakäärön käteensä ja meni heidän tykönsä.

      15 Ja he sanoivat hänelle: "Istu ja lue meidän kuultemme", ja Baaruk luki heidän kuultensa.

      • Anonyymi

        16 Mutta kun he olivat kuulleet kaikki sanat, katsoivat he toisiinsa peljästyneinä ja sanoivat Baarukille: "Meidän täytyy ilmoittaa kuninkaalle kaikki nämä sanat".

        17 Ja he kysyivät Baarukilta sanoen: "Ilmoita meille, kuinka sinä kirjoitit kaikki nämä sanat hänen suustansa".

        18 Baaruk vastasi heille: "Hän saneli minulle suustansa kaikki nämä sanat, ja minä kirjoitin ne musteella kirjaan".

        19 Silloin päämiehet sanoivat Baarukille: "Mene ja piiloudu, sinä ja Jeremia, älköönkä kukaan saako tietää, missä te olette".

        20 Niin he menivät kuninkaan tykö esipihaan, mutta kirjakäärön he jättivät talteen kirjuri Elisaman kammioon. Ja he ilmoittivat kuninkaalle kaikki.

        21 Silloin kuningas lähetti Jehudin hakemaan kirjakääröä, ja hän haki sen kirjuri Elisaman kammiosta. Sitten Jehudi luki sen kuninkaan kuullen ja kaikkien päämiesten kuullen, jotka seisoivat kuninkaan edessä.

        22 Mutta kuningas istui talvihuoneessa-oli yhdeksäs kuukausi-ja hänen edessään oli palamassa hiilipannu.

        23 Ja aina kun Jehudi oli lukenut kolme tai neljä palstaa, leikkasi kuningas ne pois kirjurinveitsellä ja viskasi tuleen, joka oli hiilipannussa, kunnes koko kirjakäärö oli palanut loppuun tulessa, joka oli hiilipannussa.

        24 Mutta ei kuningas eikä kukaan hänen palvelijoistaan, jotka kuulivat kaikki nämä sanat, peljästynyt eikä reväissyt vaatteitansa.

        25 Ja vaikka Elnatan ja Delaja ja Gemarja pyysivät hartaasti kuningasta, ettei hän polttaisi kirjakääröä, ei hän heitä kuullut.

        26 Ja kuningas käski Jerahmeelin, kuninkaan pojan, ja Serajan, Asrielin pojan, ja Selemjan, Abdeelin pojan, ottaa kiinni kirjuri Baarukin ja profeetta Jeremian; mutta Herra kätki heidät.

        27 Mutta sen jälkeen kuin kuningas oli polttanut kirjakäärön ynnä sanat, jotka Baaruk oli kirjoittanut Jeremian suusta, tuli Jeremialle tämä Herran sana:

        28 "Ota taas itsellesi toinen kirjakäärö ja kirjoita siihen kaikki entiset sanat, jotka olivat edellisessäkin kirjakäärössä, jonka Juudan kuningas Joojakim poltti.

        29 Ja sano Juudan kuninkaasta Joojakimista: Näin sanoo Herra: Sinä olet polttanut tämän kirjakäärön sanoen: 'Miksi olet kirjoittanut siihen näin: Baabelin kuningas on tuleva ja hävittävä tämän maan ja lopettava siitä ihmiset ja eläimet?'

        30 Sentähden sanoo Herra Juudan kuninkaasta Joojakimista näin: Hänellä ei ole oleva jälkeläistä, joka istuisi Daavidin valtaistuimella; ja hänen ruumiinsa viskataan pois, virumaan päivän helteessä ja yön kylmässä.

        31 Ja minä rankaisen häntä ja hänen jälkeläisiänsä ja hänen palvelijoitansa heidän pahojen tekojensa tähden. Ja minä annan tulla heille ja Jerusalemin asukkaille ja Juudan miehille kaiken sen onnettomuuden, jolla minä olen heitä uhannut, vaikka he eivät ole kuulleet."

        32 Sitten Jeremia otti toisen kirjakäärön ja antoi sen kirjuri Baarukille, Neerian pojalle; ja tämä kirjoitti siihen Jeremian suusta kaikki sen kirjan sanat, jonka Juudan kuningas Joojakim oli tulessa polttanut. Ja niihin lisättiin vielä paljon samankaltaisia sanoja.


    • Anonyymi

      Sakarja 13

      1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.

      2 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä hävitän epäjumalain nimet maasta, eikä niitä enää muisteta. Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois.

      3 Ja jos joku vielä ennustaa, sanovat hänen isänsä ja äitinsä, hänen vanhempansa, hänelle: "Sinä et saa elää, koska olet puhunut valhetta Herran nimeen". Ja hänen isänsä ja äitinsä, hänen vanhempansa, lävistävät hänet hänen ennustamisensa tähden.

      4 Sinä päivänä häpeävät profeetat itsekukin näkyään, kun he ennustavat, eivätkä he valhetellakseen pue yllensä karvaista vaippaa.

      5 Hän sanoo: "En ole profeetta, vaan peltomies, sillä eräs mies on ostanut minut orjaksi jo nuoruudessani".

      6 Ja jos häneltä kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa hän: "Ne lyötiin minun ystäväini huoneessa".

      7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.

      8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

      9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

    • Anonyymi

      1. Korinttolaiskirje 13

      1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

      2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

      3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.

      4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,

      5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

      6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;

      7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

      8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.

      9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.

      10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.

      11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.

      12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

      13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

    • Anonyymi

      Ns. "profeetta" on ihan omalla asiallaan ei Jumalan. Älköön kukaan pelätkö!

    • Anonyymi

      Näitä vilisee kuin vilkkilän kissoja, jotke kehuu:Olen profeetta!
      Mutta ellei Jumala ITSE todista jostakusta, että TÄMÄ on Jumalan profeetta, niin jokainen omatekoinen ja its itsensä nostanut saa huudella hamaan viimeiseen hetkeen saakka!

      Ei tehoa!

      • Anonyymi

        Kovin sinä kiemurtelet, mutta tuomittuna pysyt.
        Sinä et pysty selittelemään itseäsi vapaaksi.

        Aikoinaan leskivaimokin kohteli Eliaa hyvin, vaikka hän pyysi vettä ja kaltiaista, eikä esitellyt itseään "nimeni on Elia, olen jumalan profeetta".
        Jotkut ovat vieraanvaraisuutta osoittaessaan saaneet vieraikseen enkeleitäkin.

        Ei sinulla ole edes sitä pientä asiaa mennyt perille, mitä kompastuskivi tarkoittaa.
        Kuningas käveli kansansa joukossa, Salomokin paimensi lampaita, enkelit koettelevat ihmisiä, profeetat kulkivat kansan joukossa.

        Sitten täällä vaaditaan nimellä tulemaan esiin, tule itse vai oletko jo niin paljon kirjoitellut anonyymina syytöksiäsi jokaiselle, ettet kehtaa?
        Sitten nähdään oletko oikea kristitty ja opettaja ja syyttäjä, joka ei häpeä toimintaansa.
        Niinkuin te vaaditte, niin teiltä vaaditaan.
        Millä mittaatte, sillä mitataan teille takaisin.

        T.profeetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin sinä kiemurtelet, mutta tuomittuna pysyt.
        Sinä et pysty selittelemään itseäsi vapaaksi.

        Aikoinaan leskivaimokin kohteli Eliaa hyvin, vaikka hän pyysi vettä ja kaltiaista, eikä esitellyt itseään "nimeni on Elia, olen jumalan profeetta".
        Jotkut ovat vieraanvaraisuutta osoittaessaan saaneet vieraikseen enkeleitäkin.

        Ei sinulla ole edes sitä pientä asiaa mennyt perille, mitä kompastuskivi tarkoittaa.
        Kuningas käveli kansansa joukossa, Salomokin paimensi lampaita, enkelit koettelevat ihmisiä, profeetat kulkivat kansan joukossa.

        Sitten täällä vaaditaan nimellä tulemaan esiin, tule itse vai oletko jo niin paljon kirjoitellut anonyymina syytöksiäsi jokaiselle, ettet kehtaa?
        Sitten nähdään oletko oikea kristitty ja opettaja ja syyttäjä, joka ei häpeä toimintaansa.
        Niinkuin te vaaditte, niin teiltä vaaditaan.
        Millä mittaatte, sillä mitataan teille takaisin.

        T.profeetta.

        Anonyymi
        2023-06-21 21:55:49
        UUSI

        Kovin sinä kiemurtelet, mutta tuomittuna pysyt.
        Sinä et pysty selittelemään itseäsi vapaaksi.
        --------------------------------------------------------------

        Sinun kirjoittamillasi tuomioilla on 0 % valtaa ja vaikutusta.
        Kenenkään ihmisen väitteet, että joku on "tuomittu" eivät ole faktaa.

        Vain Jumala on ainoa suvereeni tuomiovallan käyttäjä. Eikä Hän toimi millään nettisivuilla.

        Jonka Poika tekee vapaaksi, se on todellisesti vapaa! - Joh 8:36
        Amen. Kiitetty olkoon Herra.

        Ei pidä eksyä tuomatin tehtäviin. Jeesu sanoi, mitä Matteus 7:1-2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2023-06-21 21:55:49
        UUSI

        Kovin sinä kiemurtelet, mutta tuomittuna pysyt.
        Sinä et pysty selittelemään itseäsi vapaaksi.
        --------------------------------------------------------------

        Sinun kirjoittamillasi tuomioilla on 0 % valtaa ja vaikutusta.
        Kenenkään ihmisen väitteet, että joku on "tuomittu" eivät ole faktaa.

        Vain Jumala on ainoa suvereeni tuomiovallan käyttäjä. Eikä Hän toimi millään nettisivuilla.

        Jonka Poika tekee vapaaksi, se on todellisesti vapaa! - Joh 8:36
        Amen. Kiitetty olkoon Herra.

        Ei pidä eksyä tuomatin tehtäviin. Jeesu sanoi, mitä Matteus 7:1-2

        Totuus on totuus ja minulla on tuomiovalta.

        Sinä et tunne jumalaa, koska jatkuvasti vastustat ja olet asettunut totuutta vastaan.

        Sinun uhrisi ei kelpaa, sinun on tehtävä parannus.

        T.profeetta


    • Anonyymi

      Hyvä. Jos joku tahtoo vihassaan vainota jotakuta, ja tekee sitä nettiplastalla, se ei aina menestys! Asiattomien viestien poisto.....

    • Anonyymi

      1. Samuelin kirja 3


      1 Ja poikanen Samuel palveli Herraa Eelin johdolla; mutta Herran sana oli harvinainen siihen aikaan, eivätkä näyt olleet tavallisia.

      2 Siihen aikaan tapahtui kerran, kun Eeli, jonka silmiä alkoi hämärtää, niin ettei hän voinut nähdä, makasi sijallansa

      3 eikä Jumalan lamppu ollut vielä sammunut ja Samuel makasi Herran temppelissä, jossa Jumalan arkki oli,

      4 että Herra kutsui Samuelia. Hän vastasi: "Tässä olen".

      5 Ja hän riensi Eelin tykö ja sanoi: "Tässä olen, sinä kutsuit minua". Mutta hän vastasi: "En minä kutsunut; pane jälleen maata". Ja hän meni ja pani maata.

      6 Mutta Herra kutsui taas Samuelia; ja Samuel nousi ja meni Eelin tykö ja sanoi: "Tässä olen, sinä kutsuit minua". Mutta tämä vastasi: "En minä kutsunut, poikani; pane jälleen maata".

      7 Mutta Samuel ei silloin vielä tuntenut Herraa, eikä Herran sana ollut vielä ilmestynyt hänelle.

      8 Ja Herra kutsui Samuelia vielä kolmannen kerran; niin hän nousi ja meni Eelin tykö ja sanoi: "Tässä olen, sinä kutsuit minua". Silloin Eeli ymmärsi, että Herra oli kutsunut poikasta.

      9 Ja Eeli sanoi Samuelille: "Mene ja pane maata; ja jos sinua vielä kutsutaan, niin sano: 'Puhu, Herra; palvelijasi kuulee'". Samuel meni ja pani maata sijallensa.

      10 Niin Herra tuli ja seisoi ja huusi niinkuin edellisilläkin kerroilla: "Samuel, Samuel!" Samuel vastasi: "Puhu, palvelijasi kuulee".

      11 Ja Herra sanoi Samuelille: "Katso, minä teen Israelissa sellaisen teon, että joka sen kuulee, sen molemmat korvat soivat.

      12 Sinä päivänä minä annan toteutua Eelille kaiken, mitä olen hänen sukuansa vastaan puhunut, alusta loppuun asti.

      13 Minä ilmoitan hänelle, että minä tuomitsen hänen sukunsa ikuisiksi ajoiksi sen rikoksen tähden, kun hän tiesi poikiensa pilkkaavan Jumalaa eikä pitänyt heitä kurissa.

      14 Sentähden minä olen vannonut Eelin suvusta: 'Totisesti, Eelin suvun rikosta ei koskaan soviteta, ei teurasuhrilla eikä ruokauhrilla'."

      15 Ja Samuel makasi aamuun asti ja avasi sitten Herran huoneen ovet. Eikä Samuel uskaltanut kertoa Eelille sitä ilmestystä.

      16 Mutta Eeli kutsui Samuelin ja sanoi: "Samuel, poikani!" Hän vastasi: "Tässä olen".

      17 Hän sanoi: "Mikä oli asia, josta hän sinulle puhui? Älä salaa sitä minulta. Jumala rangaiskoon sinua nyt ja vasta, jos salaat minulta mitään siitä, mitä hän sinulle puhui."

      18 Niin Samuel kertoi hänelle kaiken eikä salannut häneltä mitään. Mutta hän sanoi: "Hän on Herra; hän tehköön, minkä hyväksi näkee".

      19 Ja Samuel kasvoi, ja Herra oli hänen kanssansa eikä antanut yhdenkään sanoistansa varista maahan.

      20 Ja koko Israel Daanista Beersebaan asti tiesi, että Samuelille oli uskottu Herran profeetan tehtävä.

      21 Ja Herra ilmestyi edelleenkin Siilossa; sillä Herra ilmestyi Samuelille Siilossa Herran sanan kautta. Ja Samuelin sana tuli koko Israelille.

    • Anonyymi

      Totta on!

      Nettipalstae EI OLE oikea paikka kylvää vihakirjoituksia, maalittaa nimeltä jotakuta vihansa kohdetta!
      Eräässä toisessa ketjussa olleet asiattomat viestit katosivat...

      Siitä) Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

      Kannattaa noudattaa sääntöjä - muuten voi viestit kadota avaruuden mustaan aukkoon..

    • Anonyymi

      Suomi24 ylläpito noudattaa omia sääntöjään.

      Minttu, käyttäjätuki (Asiakaspalvelu, Online Technology Group Oy)
      18. heinäk. 2023 Hlo 9.51 UTC+3


      Hei!

      Kiitos ilmoituksesta.

      Säännöissä on kielletty tekijänoikeuksin suojatun materiaalin esittäminen ja suora tekstin kopioiminen muista julkaisuista. Kyseiset sääntöjen vastaiset viestit on poistettu.

      Ystävällisin terveisin
      Minttu
      Käyttäjätuki

      -----------------------------------

      Poistettu 7 sääntöjen vastaista viestiä....

    • Anonyymi

      Anonyymi 2023-06-20 20:55:20

      Yritys nostaa kepin nokkaan toinen -- kaatuu ennemmin tai myöhemmin.
      Jumala ei suosi vihakirjoittajia. Eikä ylläpitokaan niitä pid' kepin nokassa....

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3389
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1992
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1901
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1395
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe