Nissan navara 2,5tdic 08.v. ilmastointi

Anonyymi-ap

Ilmastoinin kun laittaa päälle se on kuin painaisi jarrupoljinta ja koko ajan sitä välillä painelisi ,polttoaineen kulutus on 17Litraa 100km normali kulutus 10Litraa 100km .Rupeaako ilmastoinnin moottori jo olemaan ehtoo puolella ,kitinä kova ,musta savu, lataus valo palaa,jäähdytysneste merkkivalo =oireet kohta ovatko???ilmastoinnin lauhdutin vaihdettu ja aineet jäämme seuraamaan tilanteen kehittymistä.🥵🤔🥺

6

2143

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo ihan selvästi rupee ilmastoinnin moottori vetelemään viimeisiään.on tainnut huolto-ohjeen mukainen öljyn ja suodattimen vaihto jäädä tekemättä moottorista.

• Anonyymi

Ilmastoinnin moottorista vai auton öljyt vaidettu 15thkm välein ainakin sinä 2.v. jo olen ajanut eps öljyä 5-30 modil

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmastoinnin moottorista vai auton öljyt vaidettu 15thkm välein ainakin sinä 2.v. jo olen ajanut eps öljyä 5-30 modil

Ihan sama moottori sitä ilmastoinnin kompuraa pyörittää kun millä se autokin liikkuu.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­y­­­m­­f­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17899212z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jo pelkästä kulutuksesta tulee hiki. Sitten on pakko laittaa ilmastointi päälle ja kulutus nousee 17 litraan sadalla. Siitä vasta hiki tulee.

• Anonyymi

Ilmastointi päällä = 40 litraa disel 465km/h pääsee ja ilmastointi päällä 350 km/h pääsee vain 4litraa tankissa vain disel jäjellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68