Juhannuksena ovat naisen pikkuhousut onnelliset.
Pääsevät moneen tilanteeseen juhannus yönä.....
Onnelliset housut juhannuksena
11
371
Vastaukset
- Anonyymi
Tuokin kai riippunee naisesta
- Anonyymi
S-koon pikkupöksyt on onnellisimmat, eivät päädy plösön naisen jalkoihin, vaan siron naisen jalkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-koon pikkupöksyt on onnellisimmat, eivät päädy plösön naisen jalkoihin, vaan siron naisen jalkoihin.
no voi sillä s-koon naisellakin olla kuukautiset juhannuksena ja silloin ei välttämättä naurata. Kuukautiset ei katso naisen kehon kokoa. s-kokoisellakin tulee menkat ja menkat ei katso juhlapyhyiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no voi sillä s-koon naisellakin olla kuukautiset juhannuksena ja silloin ei välttämättä naurata. Kuukautiset ei katso naisen kehon kokoa. s-kokoisellakin tulee menkat ja menkat ei katso juhlapyhyiä.
Käyttääkö nainen punaisia alushousuja menkan aikoihin ja kotona on stellofaanit pöksyissä?
- Anonyymi
Kumallisia olettamia. Jäin oikein tuossa kerran miettimään, kun juhannuksella on tuollainen maine juhlana. Mä en taida olla koskaan juhannuksena pannut, edes parisuhteessa. En saa päähäni yhtään sellaista juhannusta ja mähän en siis edes juo alkoholia, eli en ole ollut liian humalassa muistaakseni.
- Anonyymi
Eiks perinteisessä vanhan ajan juhannuksessa ole tapana, et tanssilavalle mennään, käki kukkuu ja povitaskusta otetaan taskulämmintä viinaa rohkaisuryypyinä, että uskalletaan lähestyä naista ja hiukset on sliipattu ja näyttävät nuolluilta.
Mennen partavedessä on suorastaan uitu ja ennen tanssilavalle lähtöä on oltu juhannus saunassa ja vihdottu tuimasti +100 asteen lämmössä ja ollaan punaisia, kuin keitetyt ravut ja tietenkin on käyty järvessä uimassa ja laiturilta hypätty pää edellä järveen, mikä ei ole suositeltavaa.
Sitten, kun se nainen on onnistuttu lavatansseissa saamaan, niin kyyditetään nainen aittaan ja alkaa armoton paneminen.
Välillä ryypätään ja sitten taas pannaan, ainakin suomi filmeistä olen tällaista nähnyt.
Minä en juhannus juttuja harrasta, pelaan koko juhannuksen pelikonsolilla ja tietokoneella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks perinteisessä vanhan ajan juhannuksessa ole tapana, et tanssilavalle mennään, käki kukkuu ja povitaskusta otetaan taskulämmintä viinaa rohkaisuryypyinä, että uskalletaan lähestyä naista ja hiukset on sliipattu ja näyttävät nuolluilta.
Mennen partavedessä on suorastaan uitu ja ennen tanssilavalle lähtöä on oltu juhannus saunassa ja vihdottu tuimasti 100 asteen lämmössä ja ollaan punaisia, kuin keitetyt ravut ja tietenkin on käyty järvessä uimassa ja laiturilta hypätty pää edellä järveen, mikä ei ole suositeltavaa.
Sitten, kun se nainen on onnistuttu lavatansseissa saamaan, niin kyyditetään nainen aittaan ja alkaa armoton paneminen.
Välillä ryypätään ja sitten taas pannaan, ainakin suomi filmeistä olen tällaista nähnyt.
Minä en juhannus juttuja harrasta, pelaan koko juhannuksen pelikonsolilla ja tietokoneella.No ehkä se teillä päin ja sun seurassasi on noin, Mä en ikinä viettäisi juhannustani noin etovalla tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks perinteisessä vanhan ajan juhannuksessa ole tapana, et tanssilavalle mennään, käki kukkuu ja povitaskusta otetaan taskulämmintä viinaa rohkaisuryypyinä, että uskalletaan lähestyä naista ja hiukset on sliipattu ja näyttävät nuolluilta.
Mennen partavedessä on suorastaan uitu ja ennen tanssilavalle lähtöä on oltu juhannus saunassa ja vihdottu tuimasti 100 asteen lämmössä ja ollaan punaisia, kuin keitetyt ravut ja tietenkin on käyty järvessä uimassa ja laiturilta hypätty pää edellä järveen, mikä ei ole suositeltavaa.
Sitten, kun se nainen on onnistuttu lavatansseissa saamaan, niin kyyditetään nainen aittaan ja alkaa armoton paneminen.
Välillä ryypätään ja sitten taas pannaan, ainakin suomi filmeistä olen tällaista nähnyt.
Minä en juhannus juttuja harrasta, pelaan koko juhannuksen pelikonsolilla ja tietokoneella.P.S. Tuo olikin uusi tieto, että suomifilmeissä näytetään panemista. Eipä tule sellaisia katseltua.
P.P.S. Mä en tee juhannuksena kuitenkaan töitä, eli pelit jäävät mun osaltani juhannuksena pelaamatta.
Tunteita ja empatiaa tuntemaan kykenevät vaatteet eivät ole uusi juttu:
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/ddba37c29ec7cbf50a7a66660b6345f5.jpg- Anonyymi
Jaa no sitten pölyyntyy kaapissa. Meitin muija ei kesämekon alla pidä koskaan pikkareita. xD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483