Onnelliset housut juhannuksena

Anonyymi-ap

Juhannuksena ovat naisen pikkuhousut onnelliset.
Pääsevät moneen tilanteeseen juhannus yönä.....

13

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuokin kai riippunee naisesta

• Anonyymi

S-koon pikkupöksyt on onnellisimmat, eivät päädy plösön naisen jalkoihin, vaan siron naisen jalkoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-koon pikkupöksyt on onnellisimmat, eivät päädy plösön naisen jalkoihin, vaan siron naisen jalkoihin.

no voi sillä s-koon naisellakin olla kuukautiset juhannuksena ja silloin ei välttämättä naurata. Kuukautiset ei katso naisen kehon kokoa. s-kokoisellakin tulee menkat ja menkat ei katso juhlapyhyiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no voi sillä s-koon naisellakin olla kuukautiset juhannuksena ja silloin ei välttämättä naurata. Kuukautiset ei katso naisen kehon kokoa. s-kokoisellakin tulee menkat ja menkat ei katso juhlapyhyiä.

Käyttääkö nainen punaisia alushousuja menkan aikoihin ja kotona on stellofaanit pöksyissä?

• Mihinkä nekään pääsee... Ei kannata meikä papan enää sellaisesta haaveilla.

• Anonyymi

Ankeuttajalla ei ole kysyntää.

• Anonyymi

Kumallisia olettamia. Jäin oikein tuossa kerran miettimään, kun juhannuksella on tuollainen maine juhlana. Mä en taida olla koskaan juhannuksena pannut, edes parisuhteessa. En saa päähäni yhtään sellaista juhannusta ja mähän en siis edes juo alkoholia, eli en ole ollut liian humalassa muistaakseni.

• Anonyymi

Eiks perinteisessä vanhan ajan juhannuksessa ole tapana, et tanssilavalle mennään, käki kukkuu ja povitaskusta otetaan taskulämmintä viinaa rohkaisuryypyinä, että uskalletaan lähestyä naista ja hiukset on sliipattu ja näyttävät nuolluilta.
        Mennen partavedessä on suorastaan uitu ja ennen tanssilavalle lähtöä on oltu juhannus saunassa ja vihdottu tuimasti +100 asteen lämmössä ja ollaan punaisia, kuin keitetyt ravut ja tietenkin on käyty järvessä uimassa ja laiturilta hypätty pää edellä järveen, mikä ei ole suositeltavaa.
        Sitten, kun se nainen on onnistuttu lavatansseissa saamaan, niin kyyditetään nainen aittaan ja alkaa armoton paneminen.
        Välillä ryypätään ja sitten taas pannaan, ainakin suomi filmeistä olen tällaista nähnyt.
        Minä en juhannus juttuja harrasta, pelaan koko juhannuksen pelikonsolilla ja tietokoneella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks perinteisessä vanhan ajan juhannuksessa ole tapana, et tanssilavalle mennään, käki kukkuu ja povitaskusta otetaan taskulämmintä viinaa rohkaisuryypyinä, että uskalletaan lähestyä naista ja hiukset on sliipattu ja näyttävät nuolluilta.
        Mennen partavedessä on suorastaan uitu ja ennen tanssilavalle lähtöä on oltu juhannus saunassa ja vihdottu tuimasti 100 asteen lämmössä ja ollaan punaisia, kuin keitetyt ravut ja tietenkin on käyty järvessä uimassa ja laiturilta hypätty pää edellä järveen, mikä ei ole suositeltavaa.
        Sitten, kun se nainen on onnistuttu lavatansseissa saamaan, niin kyyditetään nainen aittaan ja alkaa armoton paneminen.
        Välillä ryypätään ja sitten taas pannaan, ainakin suomi filmeistä olen tällaista nähnyt.
        Minä en juhannus juttuja harrasta, pelaan koko juhannuksen pelikonsolilla ja tietokoneella.

No ehkä se teillä päin ja sun seurassasi on noin, Mä en ikinä viettäisi juhannustani noin etovalla tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennen partavedessä on suorastaan uitu ja ennen tanssilavalle lähtöä on oltu juhannus saunassa ja vihdottu tuimasti 100 asteen lämmössä ja ollaan punaisia, kuin keitetyt ravut ja tietenkin on käyty järvessä uimassa ja laiturilta hypätty pää edellä järveen, mikä ei ole suositeltavaa.

P.S. Tuo olikin uusi tieto, että suomifilmeissä näytetään panemista. Eipä tule sellaisia katseltua.

P.P.S. Mä en tee juhannuksena kuitenkaan töitä, eli pelit jäävät mun osaltani juhannuksena pelaamatta.

• Anonyymi

Jaa no sitten pölyyntyy kaapissa. Meitin muija ei kesämekon alla pidä koskaan pikkareita. xD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1688
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      14
      1490
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1376
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1373
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      301
      1299
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      18
      1219
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      955
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      948
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      835
    Aihe