Uskotteko te?

Anonyymi-ap

Viinamiehen höpinöitä? Mä en ainakaan. Se on kai botti tai teini tai juoppo eikä sen takia koskaan seurustellut.

28

363

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset nyt vaan kokeile viinan juontia ja mene baariin juttelemaan naisille.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        😂👍

        xLiner


    • Eipä nuo juokaa viinaa mantrat vaikuta muhun mitenkään ja mulle on ihan sama, jos joku on kuningas alkoholin alamainen. Tylyä ehkä, muttei sitä juomista voi muut lopettaa, kuin juoja itse ja älytä, että elää voi ilmankin ja jopa parempaa elämää.

      • Elämän mielekkyys on omassa päässä.


    • Anonyymi

      Kyllä minä olen seurustellut ja seurustelen tälläkin hetkellä.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      En usko, mutta ihan oman empiirisen kokemukseni vuoksi. Baareista nyt yksinkertaisesti ei vain koskaan löydy mitään.

      • Minun kokemus oli taas päin vastoin. Aikanaan erottuani, nettideitiessä muutama vaivainen vastaus oman ikäsiltä tai vanhemmilta naisilta.

        Baareissa taas oikeastaan olisi käynyt flaksi joka kerta ja paljon itseäni nuorempienkin kanssa.
        Sitä parempi vienti mitä enemmän olin juonut.

        Tuota juomisen ja paremman flaksin yhdistelmän ajattelen toimivan siksi, että olen rennompi ja helpommin lähestyttävä juoneena.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Minun kokemus oli taas päin vastoin. Aikanaan erottuani, nettideitiessä muutama vaivainen vastaus oman ikäsiltä tai vanhemmilta naisilta.

        Baareissa taas oikeastaan olisi käynyt flaksi joka kerta ja paljon itseäni nuorempienkin kanssa.
        Sitä parempi vienti mitä enemmän olin juonut.

        Tuota juomisen ja paremman flaksin yhdistelmän ajattelen toimivan siksi, että olen rennompi ja helpommin lähestyttävä juoneena.

        Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. Baareista ei löydy mitään sellaista, johon kannattaisi tuhlata edes puolta minuttia ajastaan.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Minun kokemus oli taas päin vastoin. Aikanaan erottuani, nettideitiessä muutama vaivainen vastaus oman ikäsiltä tai vanhemmilta naisilta.

        Baareissa taas oikeastaan olisi käynyt flaksi joka kerta ja paljon itseäni nuorempienkin kanssa.
        Sitä parempi vienti mitä enemmän olin juonut.

        Tuota juomisen ja paremman flaksin yhdistelmän ajattelen toimivan siksi, että olen rennompi ja helpommin lähestyttävä juoneena.

        Ja siis toki sieltä aina saisi jotain skeidaa mukaansa, mutta kuka nyt mitäkin mukaansa haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. Baareista ei löydy mitään sellaista, johon kannattaisi tuhlata edes puolta minuttia ajastaan.

        "Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. "

        Olenko väittänyt toisin?


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        "Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. "

        Olenko väittänyt toisin?

        Mitä ilmeisimmin oletat niin, kun koit tarpeelliseski tuoda asiaa esille tavalla kuten toit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ilmeisimmin oletat niin, kun koit tarpeelliseski tuoda asiaa esille tavalla kuten toit.

        Toin ihan samalla tavalla kuin sinäkin.

        Siitähän se keskustelu yleensä syntyy. Ihmiset tuovat esille pmia kokemuksiaan, mielipiteitään, havaintojaan, arvioitaan jne.


    • Uskon. Toki ne jutut ovat hiukan provosoidusti kirjoitettu, mutta totta toinen puoli.

      Pitää olla poikkeuksellinen ihminen, jos iskee seuraa ruokakaupasta tai kuntosalilta.

      Baariin monet ihmiset tulevat pariutumaan ja alkoholi vähentää estoja.

    • Anonyymi

      Totta hän puhuu. Tai sanoo sen ääneen mitä kukaan ei kehtaa tunnustaa, mutta jonka kaikki tietää.

      • Anonyymi

        Viinamies kertoo vain raa'an totuuden elämästä. Kannattaa uskoa viinamiestä niin ei tarvitse olla ikuisesti yksin.

        t. viinamies


    • Trollausbrändin, kuten viinamies, tarkoitus ei ole olla uskottava vaan esillä.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Hahmoa ei ole rakennettu uskottavuus edellä.


    • Humala muuttaa hetkellisesti ihmisen persoonan. Itse olin humalassa iloinen ja maailmaa syleilevä. Sellainen avoimuus helpotti ihmisten välistä kanssakäymistä.

      Humalaisia on monenlaisia, kaikille ei ravintola sovi.

      • Minusta tulee puheliaampi. Muuten olen siis melko hiljainen. Tai riippuu, niin mun päivästäni toki aina ei halua olla edes äänessä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minusta tulee puheliaampi. Muuten olen siis melko hiljainen. Tai riippuu, niin mun päivästäni toki aina ei halua olla edes äänessä.

        Mun perusluonteeni taitaa olla hiljainen, eikä se siitä muutu, vaikka joisin pullon viiniä.

        Itsekontrolli on nykyään niin vahva, ettei alkoholilla ole enää sitä vapauttavaa vaikutusta.
        Tämä on johtanut siihen, että kiinnostus alkoholia kohtaan on lopahtanut.

        Juhannusaattona taas kokeillaan, yltääkö meno nuoruuden tasolle, jos itseään vähän viskillä kiihdyttää.


      • Gattino kirjoitti:

        Mun perusluonteeni taitaa olla hiljainen, eikä se siitä muutu, vaikka joisin pullon viiniä.

        Itsekontrolli on nykyään niin vahva, ettei alkoholilla ole enää sitä vapauttavaa vaikutusta.
        Tämä on johtanut siihen, että kiinnostus alkoholia kohtaan on lopahtanut.

        Juhannusaattona taas kokeillaan, yltääkö meno nuoruuden tasolle, jos itseään vähän viskillä kiihdyttää.

        Niin joo tosiaan olen kuullut, että jotkut jopa muuttuu hiljaisemmiksi.

        Hyvää tulevaa juhannusta 🥳 muistelet sitten niitä nuoruuden vuosia viskiä nauttien…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin joo tosiaan olen kuullut, että jotkut jopa muuttuu hiljaisemmiksi.

        Hyvää tulevaa juhannusta 🥳 muistelet sitten niitä nuoruuden vuosia viskiä nauttien…

        Kiitos ja hyvää jussia sullekin.

        Vaimo on lupautunut minulle kännikuskiksi juhannusaattona, joten minulla on hyvät mahdollisuudet saada myös uusia mukavia muistoja. Naisia en tietenkään saa jahdata samaan malliin kuin nuoruudessa. 😊


      • Gattino kirjoitti:

        Kiitos ja hyvää jussia sullekin.

        Vaimo on lupautunut minulle kännikuskiksi juhannusaattona, joten minulla on hyvät mahdollisuudet saada myös uusia mukavia muistoja. Naisia en tietenkään saa jahdata samaan malliin kuin nuoruudessa. 😊

        Kiitos🤗

        Sullahan on sitten mukava vaimo🥳 joo parempi vaan muistella niitä nuoruuden naisia, ettei tule kotona sanomisia😄


    • Anonyymi

      Joku vissyä litkivä hipsteri mensa-adonis on saanut VM:n herkän itsetunnon vaatimaan kompensaatiota ilman konfrontaatiota.
      Tää on mun villi spekulaatio.

    • Anonyymi

      Ei tarvii juoda itseään pöydän alle baarissa mutta juoda pitää jotta naisiin voi tutustua. Niin minä olen baarista löytänyt avovaimoni. Suomalaiset on vaan sellaisia että alkoholia juomalla tutustuu helpommin vastakkaiseen sukupuoleen. unohtakaa tinderit koska ette koskaan tapaa sieltä ketään.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Viinamies on fiksumies joka on nuoresta lähtien juonut viinaa porukoissa ja tavannut naisia. Muistan kyllä vieläkin sen ekan kerran kun join viinaa naapurin tytön kanssa. Hankittiin minttusuklaa viinapullo ja kaljaa ja juotiin niitä teltassa ja harrastettiin seksiä. Viinaa juomalla muutenkin nuorena tutustuin tyttöihin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Ole jo trolli, hiljaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      185
      1485
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1207
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1143
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1084
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      928
    7. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      922
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      100
      915
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      60
      886
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      875
    Aihe