Uskotteko te?

Anonyymi-ap

Viinamiehen höpinöitä? Mä en ainakaan. Se on kai botti tai teini tai juoppo eikä sen takia koskaan seurustellut.

28

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset nyt vaan kokeile viinan juontia ja mene baariin juttelemaan naisille.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        😂👍

        xLiner


    • Eipä nuo juokaa viinaa mantrat vaikuta muhun mitenkään ja mulle on ihan sama, jos joku on kuningas alkoholin alamainen. Tylyä ehkä, muttei sitä juomista voi muut lopettaa, kuin juoja itse ja älytä, että elää voi ilmankin ja jopa parempaa elämää.

      • Elämän mielekkyys on omassa päässä.


    • Anonyymi

      Kyllä minä olen seurustellut ja seurustelen tälläkin hetkellä.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      En usko, mutta ihan oman empiirisen kokemukseni vuoksi. Baareista nyt yksinkertaisesti ei vain koskaan löydy mitään.

      • Minun kokemus oli taas päin vastoin. Aikanaan erottuani, nettideitiessä muutama vaivainen vastaus oman ikäsiltä tai vanhemmilta naisilta.

        Baareissa taas oikeastaan olisi käynyt flaksi joka kerta ja paljon itseäni nuorempienkin kanssa.
        Sitä parempi vienti mitä enemmän olin juonut.

        Tuota juomisen ja paremman flaksin yhdistelmän ajattelen toimivan siksi, että olen rennompi ja helpommin lähestyttävä juoneena.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Minun kokemus oli taas päin vastoin. Aikanaan erottuani, nettideitiessä muutama vaivainen vastaus oman ikäsiltä tai vanhemmilta naisilta.

        Baareissa taas oikeastaan olisi käynyt flaksi joka kerta ja paljon itseäni nuorempienkin kanssa.
        Sitä parempi vienti mitä enemmän olin juonut.

        Tuota juomisen ja paremman flaksin yhdistelmän ajattelen toimivan siksi, että olen rennompi ja helpommin lähestyttävä juoneena.

        Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. Baareista ei löydy mitään sellaista, johon kannattaisi tuhlata edes puolta minuttia ajastaan.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Minun kokemus oli taas päin vastoin. Aikanaan erottuani, nettideitiessä muutama vaivainen vastaus oman ikäsiltä tai vanhemmilta naisilta.

        Baareissa taas oikeastaan olisi käynyt flaksi joka kerta ja paljon itseäni nuorempienkin kanssa.
        Sitä parempi vienti mitä enemmän olin juonut.

        Tuota juomisen ja paremman flaksin yhdistelmän ajattelen toimivan siksi, että olen rennompi ja helpommin lähestyttävä juoneena.

        Ja siis toki sieltä aina saisi jotain skeidaa mukaansa, mutta kuka nyt mitäkin mukaansa haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. Baareista ei löydy mitään sellaista, johon kannattaisi tuhlata edes puolta minuttia ajastaan.

        "Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. "

        Olenko väittänyt toisin?


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        "Sinun kokemuksesi ei muuta minun kokemustani mihinkään. "

        Olenko väittänyt toisin?

        Mitä ilmeisimmin oletat niin, kun koit tarpeelliseski tuoda asiaa esille tavalla kuten toit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ilmeisimmin oletat niin, kun koit tarpeelliseski tuoda asiaa esille tavalla kuten toit.

        Toin ihan samalla tavalla kuin sinäkin.

        Siitähän se keskustelu yleensä syntyy. Ihmiset tuovat esille pmia kokemuksiaan, mielipiteitään, havaintojaan, arvioitaan jne.


    • Uskon. Toki ne jutut ovat hiukan provosoidusti kirjoitettu, mutta totta toinen puoli.

      Pitää olla poikkeuksellinen ihminen, jos iskee seuraa ruokakaupasta tai kuntosalilta.

      Baariin monet ihmiset tulevat pariutumaan ja alkoholi vähentää estoja.

    • Anonyymi

      Totta hän puhuu. Tai sanoo sen ääneen mitä kukaan ei kehtaa tunnustaa, mutta jonka kaikki tietää.

      • Anonyymi

        Viinamies kertoo vain raa'an totuuden elämästä. Kannattaa uskoa viinamiestä niin ei tarvitse olla ikuisesti yksin.

        t. viinamies


    • Trollausbrändin, kuten viinamies, tarkoitus ei ole olla uskottava vaan esillä.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Hahmoa ei ole rakennettu uskottavuus edellä.


    • Humala muuttaa hetkellisesti ihmisen persoonan. Itse olin humalassa iloinen ja maailmaa syleilevä. Sellainen avoimuus helpotti ihmisten välistä kanssakäymistä.

      Humalaisia on monenlaisia, kaikille ei ravintola sovi.

      • Minusta tulee puheliaampi. Muuten olen siis melko hiljainen. Tai riippuu, niin mun päivästäni toki aina ei halua olla edes äänessä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minusta tulee puheliaampi. Muuten olen siis melko hiljainen. Tai riippuu, niin mun päivästäni toki aina ei halua olla edes äänessä.

        Mun perusluonteeni taitaa olla hiljainen, eikä se siitä muutu, vaikka joisin pullon viiniä.

        Itsekontrolli on nykyään niin vahva, ettei alkoholilla ole enää sitä vapauttavaa vaikutusta.
        Tämä on johtanut siihen, että kiinnostus alkoholia kohtaan on lopahtanut.

        Juhannusaattona taas kokeillaan, yltääkö meno nuoruuden tasolle, jos itseään vähän viskillä kiihdyttää.


      • Gattino kirjoitti:

        Mun perusluonteeni taitaa olla hiljainen, eikä se siitä muutu, vaikka joisin pullon viiniä.

        Itsekontrolli on nykyään niin vahva, ettei alkoholilla ole enää sitä vapauttavaa vaikutusta.
        Tämä on johtanut siihen, että kiinnostus alkoholia kohtaan on lopahtanut.

        Juhannusaattona taas kokeillaan, yltääkö meno nuoruuden tasolle, jos itseään vähän viskillä kiihdyttää.

        Niin joo tosiaan olen kuullut, että jotkut jopa muuttuu hiljaisemmiksi.

        Hyvää tulevaa juhannusta 🥳 muistelet sitten niitä nuoruuden vuosia viskiä nauttien…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin joo tosiaan olen kuullut, että jotkut jopa muuttuu hiljaisemmiksi.

        Hyvää tulevaa juhannusta 🥳 muistelet sitten niitä nuoruuden vuosia viskiä nauttien…

        Kiitos ja hyvää jussia sullekin.

        Vaimo on lupautunut minulle kännikuskiksi juhannusaattona, joten minulla on hyvät mahdollisuudet saada myös uusia mukavia muistoja. Naisia en tietenkään saa jahdata samaan malliin kuin nuoruudessa. 😊


      • Gattino kirjoitti:

        Kiitos ja hyvää jussia sullekin.

        Vaimo on lupautunut minulle kännikuskiksi juhannusaattona, joten minulla on hyvät mahdollisuudet saada myös uusia mukavia muistoja. Naisia en tietenkään saa jahdata samaan malliin kuin nuoruudessa. 😊

        Kiitos🤗

        Sullahan on sitten mukava vaimo🥳 joo parempi vaan muistella niitä nuoruuden naisia, ettei tule kotona sanomisia😄


    • Anonyymi

      Joku vissyä litkivä hipsteri mensa-adonis on saanut VM:n herkän itsetunnon vaatimaan kompensaatiota ilman konfrontaatiota.
      Tää on mun villi spekulaatio.

    • Anonyymi

      Ei tarvii juoda itseään pöydän alle baarissa mutta juoda pitää jotta naisiin voi tutustua. Niin minä olen baarista löytänyt avovaimoni. Suomalaiset on vaan sellaisia että alkoholia juomalla tutustuu helpommin vastakkaiseen sukupuoleen. unohtakaa tinderit koska ette koskaan tapaa sieltä ketään.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Viinamies on fiksumies joka on nuoresta lähtien juonut viinaa porukoissa ja tavannut naisia. Muistan kyllä vieläkin sen ekan kerran kun join viinaa naapurin tytön kanssa. Hankittiin minttusuklaa viinapullo ja kaljaa ja juotiin niitä teltassa ja harrastettiin seksiä. Viinaa juomalla muutenkin nuorena tutustuin tyttöihin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Ole jo trolli, hiljaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe