Uusimmassa Pirkkalainen lehdessä kirjoitetaan tänään, että sen kuntakorttelissa sijaitsevan 16-kerroksisen talon 60 omistusasunnosta hieman yli 20 on vielä myymättä.
Mutta kuitenkin.
Etuoveen tehty haku kertoo, että myynnissä olisi vielä 34 asuntoa. Pääosin pieniä yksiöitä.
Kaunisteleeko Lujatalon myyntipäällikkö asioita?
7
1219
Vastaukset
- Anonyymi
Kaavoitus sallisi tontille vielä kaksi kerrostaloa, mutta niiden rakentamista viivästytetään, kun tällä hetkellä ei ole kysyntää.
Soukonlahteenkin on perustyöt jo tehty, mutta yhtään taloa ei ole vielä nousemassa. - Anonyymi
Oikotien mukaan vielä 31 kämppää myytävänä talossa. Etuovessa myytävien asuntojen lukumäärä on 34. Mistä johtuu heitto?
- Anonyymi
Edelleen 34 luukkua myymättä. Hai ostakee nyt siitä asunto itsellenne.
- Anonyymi
Edelleen 32 luukkua myymättä. Jostain syystä parin asunnon hintaa tiputettu kymppitonnilla.
- Anonyymi
Vielä olis 30 asuntoa myymättä tässä kylän korkeimmassa talossa.
- Anonyymi
Tilannekatsaus:
27 asuntoo vielä myymättä. Halvin luukku maksaa 174 tonnia (44,5 neliötä) , kalleimman kämpän hinta 517 tonnia (99,5 m2)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772