Miksi se poika piti saada linnaan?

Anonyymi-ap

Kertokaa minulle! En käsitä miksi Taito jaTyyne joutui metsärahat antamaan, kun poikansa Paavo kerran laitettiin syylliseksi? Ei ole loogista! Ei ole minkään ajatuspolun kanssa järkevää! Eikä sekään ole selvää, että vanhemmat suostutteli suurella rahalla Paavon satimeen.
Kertokaa minulle! Miksi uhrin isälle ei tuomion lusimisenkaan jälkeen riittänyt, että sukumies oli sen kaiken takana? Miksi se poika piti saada linnaan?

99

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli sääskiniemeläistä, rutsasukujen ideoimaa hulluutta.

      • Anonyymi

        Enemmän uskon, että sattumat, kuten pojan lähtö Helsinkiin, monen tiedot Paavon sairaalloisesta kiinnostuksesta Hilkkaan ja tekijäepäilyt muuhunkin sukuun , kiireessä vain sovitettiin suunnitelmaan.


      • Anonyymi

        Ehkäpä ?


    • Anonyymi

      Minä selitä sinulle. Koska J tiesi, että A, P, O näkivät ja tiesivät asian. Hän halusi pitää O:n juoksupoikana, suojeli sukuaan, Paavo ja itseään, niin A tuli siinä pakosta vaaralliseksi ja saatava pois puhumasta ja todistamasta.

    • Anonyymi

      Utta kirjaa sekö nöytelmää odotellessa.
      Onneksi jesälimat alkaa ja Akavuden Sydönmaan väkiluku kaksinkertaistuu.
      Alhon tai sivukaupan voisi aukaista notta ei tartte kirkolle ajella kuten Paavo
      Volvolla ja Pösööllä.

      • Anonyymi

        Et taida olla käynyt Sääskiniemellä aikoihin? Ootko huomannut, että koulukin on purettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla käynyt Sääskiniemellä aikoihin? Ootko huomannut, että koulukin on purettu?

        Lähärin Ruåttiin 1969 jote on jääny kouluasia siihen vuoteen. Mutta Hilikasta osaan kaiken. Oon lukenut nämä moneen kertaan ja sukulaanen soittaa kylältä tietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähärin Ruåttiin 1969 jote on jääny kouluasia siihen vuoteen. Mutta Hilikasta osaan kaiken. Oon lukenut nämä moneen kertaan ja sukulaanen soittaa kylältä tietoja.

        jatka samaan tapaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatka samaan tapaan!

        ootko muuten siitä koulun viereisestä talosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähärin Ruåttiin 1969 jote on jääny kouluasia siihen vuoteen. Mutta Hilikasta osaan kaiken. Oon lukenut nämä moneen kertaan ja sukulaanen soittaa kylältä tietoja.

        Mutta tietääkö kukaan murhatapaa ? Miten tapettiin ? Kuristus, puukko vai miten..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tietääkö kukaan murhatapaa ? Miten tapettiin ? Kuristus, puukko vai miten..?

        Pölynimurilla oli takaa päin lyöty.


    • Anonyymi

      Ei ole nähty linnan juhlissa 😩

    • Anonyymi

      Hengitä välillä ja elä nykyaikaa 🤪

    • Anonyymi

      Sitroeeni, isoo kissa, nii kelläs se oli ? Kumma ku kukaa ei muka muista.

    • Anonyymi

      Minä vuonna poika oli linnan juhlissa?
      En tunnistanut vieraiden joukosta.
      Sauli oli kyllä hyvä juhlaisäntä.

      • Anonyymi

        Murhasuvun perikunta tietää


    • Anonyymi

      Jos poika olisi kuulusteluisa epäröinyt, perääntynyt ja antanut ristiin meneviä selvityksiä 6.6. yöstään, hänet olisi syytteeseen laitettu. Se oikea tappaja olisi pelastunut. Tosin hän juonitteli sukulaisensa satimeen ja pelastui silti.

    • Anonyymi

      Minä selvitän. Kun J tiesi, että A näki, mutta J ei luvanntu kassillista rahaa, niin J käski/haki E:ltä valealibin A:ta vastaan. Olisi itse päässyt rauhaan. Tämäkään ei onnistunut, joten P:tä alettiin valmentaan syylliseksi, mutta A:sta leivottiin yhä kiihtyvillä valheilla syyllistä. O pääsi selville siirtelyvaiheessa, mitä oli tapahtunut todella. O halusi rahaa tiedostaan. Rahaa ei ollut, joten J päätti kurittaa naapurin mettää kunnolla. Otti itselle, O:lle ja muutamalle nuorisoseuralaiselle suiden kiinnipitomaksut. T ja T suostuivat tähän, kun olivat saaneet rippeet oman mettänsä myyntirahoista, suostuen poikansa tekosyylliseksi laittamisesta. J lupasi takaisin rahaa myöhemmin. Tässä vaiheessa Vaasan hovi oli jo tuomiot koputtanut.

      • Anonyymi

        Yhtä epäuskottava, poukkoileva ja älytön selvityskaava, kun lähes kaikki Hilkka-kirjoittelut.
        Ei sääskiniemeäliset maajussit kykene noin monimutkaiseen ja useassa kerroksessa olevaan pohdintaan ja asioiden kuljetukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä epäuskottava, poukkoileva ja älytön selvityskaava, kun lähes kaikki Hilkka-kirjoittelut.
        Ei sääskiniemeäliset maajussit kykene noin monimutkaiseen ja useassa kerroksessa olevaan pohdintaan ja asioiden kuljetukseen.

        Kykeniväthän ne! Jos auliksen tilalla olisi ollut kuka tahansa muu, niin linnassa olisi istunut syyttömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä epäuskottava, poukkoileva ja älytön selvityskaava, kun lähes kaikki Hilkka-kirjoittelut.
        Ei sääskiniemeäliset maajussit kykene noin monimutkaiseen ja useassa kerroksessa olevaan pohdintaan ja asioiden kuljetukseen.

        mutta kuitenkin selvästi lähellä totuutta oleva tilanne


    • Anonyymi

      Syitä on monia.

      • Anonyymi

        Aina on syytä saada joku linnaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on syytä saada joku linnaan!

        En voi! En halua vahingoittaa Paavon ektoplastmaista jumaluussäteilyä. En himmentää hänen astraalista hyvyydenkehäänsä joka hitaasti liikkuu nuorisoseuran sisätiloissa.


    • Anonyymi

      Monestako A maksoi ruokkoja ? Niinpä...

    • Anonyymi

      Ei hyvä Jumala poistakaa nyt koko helvetin Alavusryhmä, sama sukurutsari kirjoitelee ja vastailee itselleen. Eikö todella tuppukylässä tapahdu mitään, ainoa asia mitä vatvotaan on jonkun Himo Hilkan murha ja Keskisen kesämyynti.

      • Anonyymi

        ai kun sinnuu kirpaisi syvältä. mie suatan tietää miksi tuo yksi kirjoitus sai pakokauhua sinnuu tuntemaan


    • Anonyymi

      Poika oli murhaajan havaitsema pelastus! Ei olisi lähtenyt Helsinkiin, niin murhaajan suku olisi repinyt esiin jonkun toisen.
      Poikaa ei saatu kiipeliin viidessä kuukaudessa, joten Paavo opetettiin puhumaan yhä enemmän murhasta muille. Se veti ja lopulta jopa ministeri pakotti KRP:n tutkimaan kunnolla.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet, tosi asiaa.


    • Anonyymi

      Mielipuolisia juttuja ja teorioita!

    • Anonyymi

      Mistä tuohon iltasatuun mitään logiikkaa saisi? Ei päätä ei häntää koko jutussa ja sä kyselet logiikan perään😀

    • Anonyymi

      On tämä erikoinen asia. Unohtuuko koskaan?

    • Anonyymi

      Tosiuskovaiset vain uskovat varmasti hovioikeuden päätökseen. Muilla alkaa olla jo tietoa.

      • Anonyymi

        Mitä tietoa? Tätäkö lässyä täältä?


    • Anonyymi

      Luulen että aloittaja on oikeassa, joku ei täsmää... Alavuden asemapäällikön osuus on selvittämättä. Kuka nouti samana yönä puunjalostustehtaalta kutterikuorman? Tätäkään ei ole selvitetty...

      • Anonyymi

        Esivanhempasi makasi veljesten kanssa. Syntyi sisar ja velipuolet joista tuli isoäitisi ja isoisäsi. Heidän kakarat menivät ristiin naimisiin ja syntyi äitisi ja isäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esivanhempasi makasi veljesten kanssa. Syntyi sisar ja velipuolet joista tuli isoäitisi ja isoisäsi. Heidän kakarat menivät ristiin naimisiin ja syntyi äitisi ja isäsi.

        just ja tämä tyyppi jauhaa täällä 8 vuotiaan juttujaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    • Anonyymi

      Ihan mies, onko sulla iso kulli

      • Anonyymi

        kortsut jää puoleen väliin


      • Anonyymi

        Hk sinisen kokoinen


      • Anonyymi

        Pieni katkarapunen, kirjoittanut itse täällä!


    • Anonyymi

      Asia muuttui heti Gordonin-solmuksi

    • Anonyymi

      Miksi kaikki suojeli tunnettua tekijää?

      • Anonyymi

        Se oli sellainen nuorisoseuraleikki "Minä tapan, kaadan mettäsi ja poikasi menee linnaan!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sellainen nuorisoseuraleikki "Minä tapan, kaadan mettäsi ja poikasi menee linnaan!"

        He heee sinä humoristi!


    • Anonyymi

      Jussilla oli muitakin päähänpinttymiä

    • Anonyymi

      Hilkan murhan tekijän, motiivin, tapahtuman paljastaa hokema "poika pitää saada linnaan!"

    • Anonyymi

      No, minä selitän. Kun A oli jo kokeiltu syylliseksi, eikä onnistunut, niin J keksi, että P tehdään syylliseksi ja T ja T saa siitä vielä maksaakin.

    • Anonyymi

      Kun asioita pimitettiin ja suojelu oli päällä niin Eikka päärti panna stopin jutulle ja rahaa siireltiin muutamiin taskuihin
      Hyvä päiväpalkka kolmesta vuodesta.

    • Anonyymi

      jottei oikea tekijä tulisi huomatuksi

    • Anonyymi

      Luulen, että Aulis kertoi 1971 Aroselle, ketä epäili tekijäksi ja Aronen menetti malttinsa, älynsä ja vähäisen poliisiroolinsa. Erikoisinta on, että Aulis tiesi jo kesäkuussa, kuka tappoi.

      • Anonyymi

        Sinappi, ketsuppi ja kurkku salaatti sopii purilaiseen.


      • Anonyymi

        Tiesi jo Myllymäen nurkilla aamuyöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesi jo Myllymäen nurkilla aamuyöstä.

        Linnassa on hyvä olla kun ei ole tehnyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnassa on hyvä olla kun ei ole tehnyt mitään.

        Väärä kun tuomitaan niin tuomio on lyhyt. Ja hyvät edut tuomitulle.


    • Anonyymi

      Jussi-Paavo-Taito kolmikon syyllisyyssopimukseen sisältyy jotakin pirullista

      • Anonyymi

        Paavo ja Taito taisivat olla vahvoilla neuvottelussa. Jussi "lakki kädessä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo ja Taito taisivat olla vahvoilla neuvottelussa. Jussi "lakki kädessä".

        Paavo ja Taito olivat vahvoilla loppuelämänsä. Ministerin suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo ja Taito olivat vahvoilla loppuelämänsä. Ministerin suosiossa.

        Matti ryyppäsi mettärahat.


    • Anonyymi

      Matin maksa oli rautaa.
      Linnassa oli myös Sydänmaan asemapäällikkö ja hänen kaksoisveli mutta he ovat rehellisiä sodan käyneitä miehiä ja vieläkin elossa Eivät liity tähän maalaisliiton konnakoplaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Sydänmaalla ei elä ainuttakaan satavuotiasta sotaveteraania


    • Anonyymi

      Aulis oli pitkä, komea, voimakas mies. Murhaaja oli kateellinen?

      • Anonyymi

        Tappaja oli tilallinen.


    • Anonyymi

      On aina mukavampaa saada syytön linnaan kuin mennä itse (sanonta Myllymäentien varrelta)

      • Anonyymi

        Linnassa on hyvä olla, kun kaikki tietää ettei ole tehnyt mitään. (Sanonta Niemistöntieltä)


    • Anonyymi

      Se oli jumalan tahto!!!

    • Anonyymi

      Aulis oli liian älykäs, voimakas, komea ja ei tainnut olla kiinnostunut Myllymäentien likoistakaan. Eikö siinä ollut syytä jo?

      • Anonyymi

        OIli! oli! Oli! Siinä tekijälle jo syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIli! oli! Oli! Siinä tekijälle jo syytä

        Niin tai ei tarvittu syytä. Piti yrittää tehdä murhaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai ei tarvittu syytä. Piti yrittää tehdä murhaaja

        vähäiset syyt riitti uhrin isälle!


    • Anonyymi

      Lääkkeet lääkkeet

      • Anonyymi

        Yritä nyt ihmeessä erikoislääkäriltämme saada resepti


    • Anonyymi

      Ei ollut poikaa linnassa tänä vuonna. Jukka-Poikaahan tarkoitit. On kova artisti 👍

    • Anonyymi

      Poika tiesi sellaista, jota ei ole vieläkään kerrottu, eikä luullakseni koskaan kerrotakaan. Sillä ei olisi enää mitään merkitystä kenellekään

    • Anonyymi

      Joku pyrki helpottamaan omaa pahaa mieltään

    • Anonyymi

      Näistä pelokkaista ja kaaoksen tpapaisista Hilkka-kirjoitukisen poistajien sähellyksestä voi päätellä, että murhaajasuku on nyt todella peloissaan ja huomaa monen jo tietävän tekijän.

    • Anonyymi

      Linnaan vaatimisessa takana olivat ihmiset, jotka halusivat vaihtelua elämäänsä

      • Anonyymi

        niin mukavampi laittaa toinen kuin mennä itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mukavampi laittaa toinen kuin mennä itse

        Kuka niin sanoo?


    • Anonyymi

      Pakottavat syyt. Tekijä tiesi, että häneenkin voidaan käydä uteliaaksi.

      • Anonyymi

        Tekijä tiesi että poika tiesi ja näki tapahtuman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijä tiesi että poika tiesi ja näki tapahtuman.

        Poikahan oli todistettavasti kotonaan koko illan ja yön. Nainen joka oli "muka nähnyt" hänet on myöhemmin naureskellut ja selitellyt juttujaan. Häntähän oli painostanut poliisi ja uhrin isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikahan oli todistettavasti kotonaan koko illan ja yön. Nainen joka oli "muka nähnyt" hänet on myöhemmin naureskellut ja selitellyt juttujaan. Häntähän oli painostanut poliisi ja uhrin isä.

        Minulle kerrottiin, että toisessa kuulemisessa se asia "keksittiin";


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kerrottiin, että toisessa kuulemisessa se asia "keksittiin";

        Murhasuku on suuri! Murhasuku voittaa jeesuksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhasuku on suuri! Murhasuku voittaa jeesuksen!

        juu ja jumala on heidän profeettansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ja jumala on heidän profeettansa!

        nyt heitit ylittämättömän ajatuksen murhasuvusta


    • Anonyymi

      Huomaathan, millaista pinttynyttä kehittymättömyyttä touhu on seinällä ja Alavudella porukassa? Siksi syy saada poika linnaan.

      • Anonyymi

        Oli siinä paljon omakohtaisempi , suurempikin syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siinä paljon omakohtaisempi , suurempikin syy

        vihjailet, mutta et uskalla sanoa... hhmmm raukkamaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vihjailet, mutta et uskalla sanoa... hhmmm raukkamaista

        Ei vain voi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vain voi sanoa.

        Liisa tietää yöllä liikkujat.


    • Anonyymi

      Vanhat kaunat, viha, kateus, ehkä suru, mutta ilkeys tietysti oli voimaa

      • Anonyymi

        Epäily pois itsestä?


    • Anonyymi

      Maatila järven länsirannalla on toiminnassa.Sääskiniemen yli 200 asukkaasta 14% on korkeakoulutettuja.
      Tuskin näitä löytyy murhasuvusta.

    • Anonyymi

      Ajatelkaa! Siellä oli 48 KRP:n tutkijaa ja Alavuden ja Seinäjoen äijät päällä, eikä mitään tapahtunut siis todellista edistymistä, viiteen kuukauteen!

    • Anonyymi

      Sisäinen ääni käski

    • Anonyymi

      Tärkeä aihe. Hyviä kirjoituksia.

    • Anonyymi

      Zelensky on ihana, komea ja tekisin lapsia kanssaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe