Paras todiste ikinä koskaan milloinkaan että Maa on pallo...!

Anonyymi-ap

22

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun tarkemmin katsoo niin huomaa horisontin olevan hieman kaareva eikä suora kuten flättärit väittävät.

    • Anonyymi

      Tuo nyt ei ollut todiste mistään muusta, kun että tyypit hyppivät lentokoneesta, maapallon pallomaisuutta ei todellakaan enää tarvitse todistaa, sehän on ollut tunnettu ja todistettu jo vuosisatojen ajan.

      • Pallomainen maa on valheellistettua "tietoa", eli siis valhetta! Maan palloisuus on todistettu useissa seminaareissa täysin paikkaansa pitämättömäksi. Kaarevuus on optinen harha, eli optimaalinen vääristymä, kuten kaikki muukin silmänlume. Ihmisen silmä ei nää kaikkia asioita oikein. Siihen taikureidenkin temput perustuu. Oiotaan suoriks näkökeskuksen puutteet ja kas, temput näyttää taialta, vaikkei oo. Taikuritemppuja voi kuka tahansa opetella.... valon kaartuminen ja silmien hidas päivitysnopeus saa monen asian näyttämään joltain, mitä ne eivät ole. Esim sateenkaaren päällä ei voi seisoa, se on heijastus vain. Eikä pilven päällä maata. Se on vesihöyryä, mutta näyttää maasta käsin kuin kiinteältä lumelta, pumpulilta tai jopa kumpareilta. Optinen harja siis.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Pallomainen maa on valheellistettua "tietoa", eli siis valhetta! Maan palloisuus on todistettu useissa seminaareissa täysin paikkaansa pitämättömäksi. Kaarevuus on optinen harha, eli optimaalinen vääristymä, kuten kaikki muukin silmänlume. Ihmisen silmä ei nää kaikkia asioita oikein. Siihen taikureidenkin temput perustuu. Oiotaan suoriks näkökeskuksen puutteet ja kas, temput näyttää taialta, vaikkei oo. Taikuritemppuja voi kuka tahansa opetella.... valon kaartuminen ja silmien hidas päivitysnopeus saa monen asian näyttämään joltain, mitä ne eivät ole. Esim sateenkaaren päällä ei voi seisoa, se on heijastus vain. Eikä pilven päällä maata. Se on vesihöyryä, mutta näyttää maasta käsin kuin kiinteältä lumelta, pumpulilta tai jopa kumpareilta. Optinen harja siis.

        Mistä sitten tiedät että se on optinen harha kun sinulla ei ole ihmissilmää parempia havaintovälineitä?


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Pallomainen maa on valheellistettua "tietoa", eli siis valhetta! Maan palloisuus on todistettu useissa seminaareissa täysin paikkaansa pitämättömäksi. Kaarevuus on optinen harha, eli optimaalinen vääristymä, kuten kaikki muukin silmänlume. Ihmisen silmä ei nää kaikkia asioita oikein. Siihen taikureidenkin temput perustuu. Oiotaan suoriks näkökeskuksen puutteet ja kas, temput näyttää taialta, vaikkei oo. Taikuritemppuja voi kuka tahansa opetella.... valon kaartuminen ja silmien hidas päivitysnopeus saa monen asian näyttämään joltain, mitä ne eivät ole. Esim sateenkaaren päällä ei voi seisoa, se on heijastus vain. Eikä pilven päällä maata. Se on vesihöyryä, mutta näyttää maasta käsin kuin kiinteältä lumelta, pumpulilta tai jopa kumpareilta. Optinen harja siis.

        Kyllä te littu-uskovaiset jaksatte valehdella täysin selkeässä asiassa suut ja silmät täyteen. mitähän jos ottaisitte järjen käteen ja hyväksyisitte kaikki vastaansanomattomat todisteet Maapallosta, joita on esitettu jo vuosisatoja?
        Teiltä on satoja kertoja kysytty todestetta litteästä maasta, saatu typerää nillitystä, onko tosiaan noin vaikeaa esittää edes yksi pieni, tieteellisesti pätevä todiste litteästä maasta? Voin heti vastata tuohon: valhettahan ei voi todistaa!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Pallomainen maa on valheellistettua "tietoa", eli siis valhetta! Maan palloisuus on todistettu useissa seminaareissa täysin paikkaansa pitämättömäksi. Kaarevuus on optinen harha, eli optimaalinen vääristymä, kuten kaikki muukin silmänlume. Ihmisen silmä ei nää kaikkia asioita oikein. Siihen taikureidenkin temput perustuu. Oiotaan suoriks näkökeskuksen puutteet ja kas, temput näyttää taialta, vaikkei oo. Taikuritemppuja voi kuka tahansa opetella.... valon kaartuminen ja silmien hidas päivitysnopeus saa monen asian näyttämään joltain, mitä ne eivät ole. Esim sateenkaaren päällä ei voi seisoa, se on heijastus vain. Eikä pilven päällä maata. Se on vesihöyryä, mutta näyttää maasta käsin kuin kiinteältä lumelta, pumpulilta tai jopa kumpareilta. Optinen harja siis.

        Jos ottaisit selvää niin tietäisit että maapallo todistettiin faktaksi jo pari tuhatta vuotta.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Pallomainen maa on valheellistettua "tietoa", eli siis valhetta! Maan palloisuus on todistettu useissa seminaareissa täysin paikkaansa pitämättömäksi. Kaarevuus on optinen harha, eli optimaalinen vääristymä, kuten kaikki muukin silmänlume. Ihmisen silmä ei nää kaikkia asioita oikein. Siihen taikureidenkin temput perustuu. Oiotaan suoriks näkökeskuksen puutteet ja kas, temput näyttää taialta, vaikkei oo. Taikuritemppuja voi kuka tahansa opetella.... valon kaartuminen ja silmien hidas päivitysnopeus saa monen asian näyttämään joltain, mitä ne eivät ole. Esim sateenkaaren päällä ei voi seisoa, se on heijastus vain. Eikä pilven päällä maata. Se on vesihöyryä, mutta näyttää maasta käsin kuin kiinteältä lumelta, pumpulilta tai jopa kumpareilta. Optinen harja siis.

        Onko sinulla pääsy liffafysiikkaan minkä varassa kaikki oikeasti toimii?


    • Anonyymi

      Noo pitihän tuo nyt arvata jo etukäteen. Google esti kyseisen youtube videon katselemisen joten videon täytyy olla erittäin haitallista aineistoa sisältävää palloteoriaa. Kiitoksia Google kun olette kerrankin oikealla asialla.

      • Anonyymi

        Kyllä se minulla näkyy Operan selaimella.

        Felix Baumgartnerin hyppy maksoi miljoonia. Sillä pyrittiin osoittamaan Maapallon pyöreys. Näillä pojilla sama suoritus maksoi parin sadan euron kameran verran jolla tulee olemaan käyttöä vastekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se minulla näkyy Operan selaimella.

        Felix Baumgartnerin hyppy maksoi miljoonia. Sillä pyrittiin osoittamaan Maapallon pyöreys. Näillä pojilla sama suoritus maksoi parin sadan euron kameran verran jolla tulee olemaan käyttöä vastekin.

        Totta kai Maapallo on pyöreä, koska jo sen nimikin sen sanoo.
        Toki sitä nimitystä ei ole tosin kovin kauaa käytetty, olisiko 80 vuotta?

        Ensin meille kerrottiin oikein piirroksien kautta kuinka purjevene katoaa horisonttiin.
        Toki olimme sitten vakuuttuneita Maan pyöreydestä.
        Sitten tulivat jotkut pojat pilaamaan tämän väitteen huippukameroillaan.

        Aloittaja on hienosti tuonut nyt julki että Maa on pallo eikä lätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai Maapallo on pyöreä, koska jo sen nimikin sen sanoo.
        Toki sitä nimitystä ei ole tosin kovin kauaa käytetty, olisiko 80 vuotta?

        Ensin meille kerrottiin oikein piirroksien kautta kuinka purjevene katoaa horisonttiin.
        Toki olimme sitten vakuuttuneita Maan pyöreydestä.
        Sitten tulivat jotkut pojat pilaamaan tämän väitteen huippukameroillaan.

        Aloittaja on hienosti tuonut nyt julki että Maa on pallo eikä lätty.

        Huippukameralla ei silti saa tänäänkään kuvaa Tallinnan laiturista, joka on kappaleena moninkertaisesti leveämpi kuin se kapean tv-tornin huippu jonka Tallinnasta saa joskus näkyviin.

        Jotenka et voi vedota ettei vain kameran tarkkuus riitä, varmasti riittäisi.

        Miksei siis Tallinnan laituria saa kuvattua sillä huippukameralla?

        Miksi myös huippukameralla laivasta katoaa ensin LEVEÄ alaosa, kapean maston näkyessä? Miksei zoomi riitä näyttämään leveää laivan alaosaa? Aallot ovat laivaa matalampia varsinkin Itämeressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai Maapallo on pyöreä, koska jo sen nimikin sen sanoo.
        Toki sitä nimitystä ei ole tosin kovin kauaa käytetty, olisiko 80 vuotta?

        Ensin meille kerrottiin oikein piirroksien kautta kuinka purjevene katoaa horisonttiin.
        Toki olimme sitten vakuuttuneita Maan pyöreydestä.
        Sitten tulivat jotkut pojat pilaamaan tämän väitteen huippukameroillaan.

        Aloittaja on hienosti tuonut nyt julki että Maa on pallo eikä lätty.

        Kyllä sitä on käytetty jo vuosisatoja, ei se Maapallo ole mikään tämän päivän keksintö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä on käytetty jo vuosisatoja, ei se Maapallo ole mikään tämän päivän keksintö.

        Elä sie puhu paskoja.
        Maapallo-nimeä ei ole käytetty kuin n. 80-90 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä sie puhu paskoja.
        Maapallo-nimeä ei ole käytetty kuin n. 80-90 vuotta.

        Älä ite puhu, kyllä sitä Maapalloa on käytetty niin kauan kun Maapallo on ollut tunnettu, eli vuosisatoja, ehkä vuosituhansiakin.


    • Anonyymi

      Melkein yhtä hyvin tehty kuin Walt Disneyn piirretyt filmit. Eihän tuo todista muuta kuin vain sen kuinka helposti höplästä vedettävä olet. Tuohon filmiin olisivat voineet laittaa neliskulmaisen maaneliön jolloin olisit alkanut uskomaan neliskulmaiseen maahan ja että se on kuin arpakuutio.
      maa on arpakuutio ja tässä on siitä todiste.
      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcSipj71wzMncLt2MsnVvvo0yKdFM5Fg1uDkq1Do0J1V2DXn-couGnAhjQpNGLERLbgqAf9ImKSop4bjgvm50cyQ68dwTwnQvdDtjtw9VxECQfxBCAUBA5KCgi1gBXvlbtc0XBc&usqp=CAc

    • Anonyymi

      Minusta oli tulossa lättäri kunnes näin tuon loistavan aloitusvideon joka kiistattomasti todistaa että Maa on nimensä mukaisesti pallo.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo nyt oli otettu sieltä Tallinnan satamasta, toki siellä rakennukset näkyvät!
        Yhtäkään kuvaa ei ole Helsingitä kuvattu, jossa näkyisi Tallinnan rantaa, valekuvia toki voi julkaista niin paljon kun omatunto myöten antaa.


      • Anonyymi

        Miksei näy se laituri, erotudkyky kamerassa selvästi riittäisi kun noi pöntön huput on pienempiä.


    • Anonyymi

      "On helpompi huijata ihmistä kuin saada ihminen tajuamaan että häntä on huijattu."

      100% totta. Varsinkin miehillä on niin suuret egot ja pienet munat että eivät kehtaa myöntää tulleensa kusetetuksi koko elämän ajan. Se häpeä on liikaa nieltäväksi.....

      • Anonyymi

        Pätee edenkin väkeen jotka muodostavat "maailmankuvaansa" Youtube videoista sen perusteella kuka heidän mielestään päristää partaa paremmin.

        Matkustakaa ja katsokaa asioita omin silmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe