Seinäjoen epätoivoinen yritys maksattaa aseman kulut valtiolla ja köyhillä maakunnan eläkeläisillä uuden sotekeskuksen nimellä näyttää menevän persiilleen. Hyvä juttu, ei tarvi nurmolaisten pelätä junan alle jäämistä kompuroidessaan raiteiden ylitte sokeriarvoja mittaamaan. Ja autollahan sinne ei pääsekään, ellet maksa 6 euroa seiparkille ja yrität sitten kompuroida kyynärsauvojen kanssa neljänteen kerrokseen tikinpoistoon. Eikä maksa kun 3 milliä ylimääräistä, ne rahat on pois Kauhajoen ja Evijärven palveluista... Vai suljetaanko ne notta eq tienaa fyrkkaa... Joutaahan nuo mennä yksityiselle kun ei rahat riitä...
Aallokko persiilleen
9
944
Vastaukset
- Anonyymi
Seinäjoen keskussairalan Y-talo on maailman kolmanneksi suurin rakennus huonemäärältään ja eikö siellä ole vielä 3000 huonestta tyhjillään joten miksei
Aallokkoa tehdä sinne. Olisi nimeen sopiva järvikin vieressä.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179005556
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos tulee tilanahtautta niin huoneita saadaan lisää rakentamalla voumalaitoksen pudotustunneli täyteen. Senkin vois Seinäjoki myydä jollekin rahastolle sanotaanko vaikka nyt 97 miljoonalla eurolla. Vielä jäis muutama satatuhatta terkkarin ylläpitoon, vois antaa terveysneuvontaa yli 102 vuotiaille ja ohjata marsunpuremasta kärsivät Pihlajalinnan vastaanotolle.
- Anonyymi
Nyt oli kyllä etelä-pohjalaista suuruden hullutta oikein kunnolla..y-talo maailman kolmanneksi suurin rakennus huonemäärältä? pitäisiköhän henkilön tutustua asioihin hieman. ensiksi talon huonemäärään? sitten vaikka sen jälkeen suomen muihin rakennuksiin? sitten vaikka vain pohjoismaiden? itse allekirjoittanut kiertää passi kourassa työn puolesta vähintään puolet vuodesta suomen ulkopuolella.
- Anonyymi
No voi joku tönö olla johonakin päin maailmaa isompi mutta se ei muuta tosiasiaa notta y talo on maailman komein. Ja siihen pitää äkkiä rakentaa lisää jotta siitä saaraan siitä se suurin. Mieluten yhdistää tunnelilla Aallokkoon. Vimpeliläiset ja Teuvalaiset joutaa mätänemään vanhoissa kökkösissä rakennuksissa jos ei kelepaa lähtiä maakuntakeskuksen huippukalliisiin tiloihin hoirattamaan ittiään. Se kolomen millin vuokrien lisäys hyvinvointialueen menoihin tarvitaan ehrottomasti, saaraan eqn sijoittajille fyrkkaa, Seinäjoelle komia vaikkakin tarkoitukseen sopimaton rakennus ja liskäsi johtajat voivat golffia pelates kehua toisiaan kuinka hienosti kaupunki kasvaa. Ja muorit nääntyy syrjäkylillä, kun ei hyvinvointialueella oo rahhoo, nääs.
- Anonyymi
Joka sana totta.
- Anonyymi
Samaa Sote keskusta Alavus alkaa rakentamaan 12 miljoonaa on hinta ainakin. Kaupungintalon osuutta eikä sos.toimen huonetilojen tarvita. Fasadi tyhjänä ja valtion laitos ja Kelan tilat. Tälläiset päättäjätkö valittiin. Juurakko jätti eriävän mielipiteen. Ainakin. Suuruudenhulluutta. Ähtärissä hyvät tilat sinne
- Anonyymi
Alavuden tupa tulee maksuun Aallokon neljän vuoden vuokrilla. Ja ne rahat eivät mene eqn rahastoihin amerikkalaisten ja wallenbergien taskuun, vaan jäävät hyödyttämään Alavuden seutua. Kumpi siinä nyt on parempi, kärrätä asiakkaita taksilla Seinäjoelle vai käydä maitokauppareissulla oman alueen terkkarissa?
- Anonyymi
"pois Evijärven palveluista" :) Mistä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391