Niin surullista ja järkyttävää

Anonyymi-ap

18

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko siellä ollenkaan valvojia? Vai onko seurakunta ruvennut säästämään?

Itse en päästäisi lastani leirille.

• Anonyymi

Kai siellä jotain valvontaa on ollut ja turvallisuussuunnitelmakin. Asiaa kuulemma selvitellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai siellä jotain valvontaa on ollut ja turvallisuussuunnitelmakin. Asiaa kuulemma selvitellään.

Kun ei vain olisi tuijotettu luuria ja pojat jääny vähemmälle huomiolle 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei vain olisi tuijotettu luuria ja pojat jääny vähemmälle huomiolle 😭

Sekin vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin vielä.

Noilla seurakunnan lapsileireillä on usein valvojat alaikäisiä. Tuskin niillä mitään elvytystaitoja on. Veikkaan että valvojien aika on mennyt puhelimia räplätessä. Alaikäisiä ei pitäisi ottaa noin vastuullisiin hommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimmevuoden konfirmoidut ovat yleensä isosina eli ns, valvijina, näillä leireillä 16v - 17v.

Ts, ovat hauskaa pitämässä, viina virtaa ja peitot heiluu. Kun seurakunnalta saa ruuat, juomat, Jne ilmaiseksi mikäs siinä, hauskaa pitää olla vaikka väkisin.

Siksitoiseksi kaikki sen tietää, ettei varmasti kenellekkään tullut yllätyksenä. On ihan julkinen salaisuus ja puheenaihe, kun riparilta pois tulevat. Vanhemmat vain eivät piittaa/välitä, kun vain kersalla hauskaa on ja rahalle on saatu vastinetta koko rahan edestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimmevuoden konfirmoidut ovat yleensä isosina eli ns, valvijina, näillä leireillä 16v - 17v.

Ts, ovat hauskaa pitämässä, viina virtaa ja peitot heiluu. Kun seurakunnalta saa ruuat, juomat, Jne ilmaiseksi mikäs siinä, hauskaa pitää olla vaikka väkisin.

Siksitoiseksi kaikki sen tietää, ettei varmasti kenellekkään tullut yllätyksenä. On ihan julkinen salaisuus ja puheenaihe, kun riparilta pois tulevat. Vanhemmat vain eivät piittaa/välitä, kun vain kersalla hauskaa on ja rahalle on saatu vastinetta koko rahan edestä.

Tämä leiri oli 1.-3-luokkalaisten lasten leiri eli siellä ei ole mitään isosia, eikä kyse ollut rippileiristä. Riparillekaan ei isoseksi pääse seuraavana kesänä oman konfirmaation jälkeen, sillä isoset koulutetaan ja koulutus kestää kaksi vuotta. Isoset ovat siis vähintään kaksi vuotta riparilaisia vanhempia. Näin ainakin Seinäjoella, oletettavasti myös muissa seurakunnissa.

Aika outo käsitys sulla muutenkin on ripareista. Läheltä olen seurannut, kun oma lapsi on ollut oman riparinsa lisäksi viidellä leirillä isosena. Hauskaa siellä pidetään, mutta viina ei virtaa - peiton heilutteluun en osaa sanoa mitään.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­N­y­m­­­f­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17901370s

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Etelä-Pohjanmaalla on paljon aikuisiakin, jotka eivät osaa uida.

• Anonyymi

Ensi kommentit poliisilta kuin Rasmuksen katoamisesta,kai tässä on välinpitämättömyys ehkä poliisijohto voi miettiä omaa asemaansa no ketään ei voi syyllistää koska se ei tuo ketään takaisin

• Anonyymi

poika oli 8-vuotias

• Anonyymi

toisaalta ymmärtää täällä etelä-pohjanmaalla uimaopetus ei ole se tärkein juttu lapsille valtettavasti ei mene kymmen kärkeen. vaikkakin se kuuluu perusoppeihin

• Anonyymi

Surullinen jo jokainen tapaus, jossa lapsi mehentyy.

• Anonyymi

Seurakunnan riparileireillä on ns, isosena edellisen konfinmaatioituja nuoria n.16v-17v. Ts, hauskaa menevät pitämään muiden kanssa.Ilmaiseksi pääsee, ruuan, uimista, saunomista, katon päänsä päälle ja ehtoolla viina virtaa.

Siinähän sitä hauskaa ja vielä peitot ehtoolla heiluu :DDDD

Vanhempien pitäisi kyllä tämä tietää, kun EI ole mikään salaisuus. Näitä riparilaiset puhuvat ihan julkisesti. Mutta, vanhemmat haluavat, että omakin kersa pääsee tälläiseen "hauskaan"mukaan on sitten mistä keskustella muiden vanhempien kanssa ja naureskella, kuinka siellä oli hauskaa, vaikka oli rippikoulu.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Tietääkseni tämä ei ollut rippileiri vaan poikaleiri 7-9-vuotiaille.

• Anonyymi

8v on kyllä alle 15v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe