Tältä palstalta puuttuu vahva usko, se on korvattu selittelyillä!

Anonyymi-ap

Lahkolaiset eli palstalaiset vain omaksuvat uskonnon, joka on heille mukava ja viehättää heitä ja joka ei välttämättä vaadi heiltä mitään.
Sitä voisi nimittää uskonnoksi a la carte (ruokalistan mukaan).
Siinä on kristillisyyden keskeinen heikkous maailmassa nykyään: IHMISILLÄ EI OLE VAHVAA USKOA.

26

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen laittanut tänne useita Raamatunkohtia, mutta ethän sinä ex-jthatesi kanssa niitä lue. Sinuahan pelottaa, jos vaikka uskontosi mädännäisyys paljastuisi siellä.

      • Anonyymi

        Niin varmaan, mutta kun ollaan ihan oikeasti kristittyjä, yhtäkään Raamatun jättää ei saa kumota.
        Lahkot tekee juuri näin, uskotaan, mutta samalla kumotaan satoja jakeita...missä, mm. Kolminaisuusopilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan, mutta kun ollaan ihan oikeasti kristittyjä, yhtäkään Raamatun jättää ei saa kumota.
        Lahkot tekee juuri näin, uskotaan, mutta samalla kumotaan satoja jakeita...missä, mm. Kolminaisuusopilla

        Minä en kuulu mihinkään lahkoon, enkä tule koskaan kuulumaankaan.
        Meillä kokoontu perheeni tai ainakin minä ja vaimoni.
        Ei tarvitse kuulla minkään lahkon omia selityksiä. Raamattu riittää ja rukous.
        Ei tarvitse esim. kuunnella juttua:" ei ei ei. Me emme karta emme."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuulu mihinkään lahkoon, enkä tule koskaan kuulumaankaan.
        Meillä kokoontu perheeni tai ainakin minä ja vaimoni.
        Ei tarvitse kuulla minkään lahkon omia selityksiä. Raamattu riittää ja rukous.
        Ei tarvitse esim. kuunnella juttua:" ei ei ei. Me emme karta emme."

        Totta haastat, välttämättä ei tarvitse olla missään seurakunnassa tai kirkossa.
        Kyllä kuuluu karttaa raamatunvastaisia uskoa, siinä JT toimii oikein, se koskee myös sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta haastat, välttämättä ei tarvitse olla missään seurakunnassa tai kirkossa.
        Kyllä kuuluu karttaa raamatunvastaisia uskoa, siinä JT toimii oikein, se koskee myös sinua!

        Siksi tottelen Joh.9-11 sanoja ja kartan JT:n oppeja. En kaikkia heidän oppejaan, mutta kuitenkin monia.
        JT:t ovat niitä joista kirjoitetaan Gal.1: 6-9.
        En sano heille edes päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi tottelen Joh.9-11 sanoja ja kartan JT:n oppeja. En kaikkia heidän oppejaan, mutta kuitenkin monia.
        JT:t ovat niitä joista kirjoitetaan Gal.1: 6-9.
        En sano heille edes päivää.

        Lahkot mitätöi, kun ollaan oikein tarkkoja, lähes 5000 raamatun jaetta raamatunvastaisuudellaan.
        Ajattelet noin, koska sinulla on jäänyt Raamattu lukematta alusta loppuun!!!


    • Anonyymi

      Totta on että pettymys sovituksen ja armon ehdoista niiden helppoudesta tai vaikeudesta on omalla tavallaan ikuinen kiistan aihe.

      Mutta aika on heittää kiviä ja aika on koota kivet....

      Eli kohta on Imaami Mahdin aika ja hän murtaa ristin ja sen vaivalloisuuden. Joka tapauksessa.

      Jesajan kirjan lopussa kuvataan Kirkkaudessa ja kunniassa kylpevää Kuninkaallista Jerusalemia ja sen loistoa. Mielestäni se kuvaa juutalaisuuden ja islamin sekä hindulaisuuden tuomaa oikeaa uskoa ja oikean uskon vaikutusta.

      Mutta pakanat saavat jäädä yhä pimeyteensä eikä kristitytkään ole kovin voittoisia. Lopussa kun Kalki avatar tulee käydään Kali yogan viimeinen taistelu.

      Siinä Buddhalaisten , hindujen ja islamin joukko kukistaa kristittyjen viimeisen linnoituksen eli Afrikan. Kristityt siellä kääntyy Buddhalaisuuteen ja alkaa uusi siunattu ja loistoisa aikakausi.

      ELI MYÖS USKONNOILLA ON EVOLUUTIO JA PARHAAT USKONNOT VOITTAVAT HEIKOMMAT.

      • Anonyymi

        Soopaa selittelet


    • Miksi pitäisi olla vahvaa uskoa. Kuinka monta tuhatta vuotta pitää hakata päätä pölkkyyn.

      • Anonyymi

        Vahva usko vaaditaan paratiisiin menijöitä.
        Eikö jatko-aika kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva usko vaaditaan paratiisiin menijöitä.
        Eikö jatko-aika kiinnosta?

        Jos kiinnostaa ja se on uskomisesta kiinni, kannattaa ruveta pastafariksi.


    • Tuotat äärettömistä mahdollisista ajatuksista erään. Pelko, kerronko kuinka paljon ihmiskäyttäytymisessä on siitä kyse.

    • Anonyymi

      valitettavasti totuus on se, että kaikki tekevät juuri noin. Niin sinäkin, koska ei ole olemassa muuta, kuin ihmisetn luoma uskonto, jota kaikki tulkitsevat mielensä mukaan. Nyt esim. KD sortaa köyhiä lahtari hallituksessa raamatun opein.

      • Anonyymi

        Raamattu ei voi tulkita mielensä mukaan, lahkoille se on ollut jokapv 1600 vuoden ajan!!!


    • makek88

      Niin mikä palsta?! Miksi Suomi 24 edes tehtiin?! Kehittyneiltä tosi luopuneilta kristityiltä jää puuttumaan sanaa?!

      • Anonyymi

        Tehtiin loiseläjille


    • Anonyymi

      Vahva usko on varmasti JT, kaikki halukkaat mukaan!

      • Anonyymi

        Usko on vapaasti valittavissa, samoin JT, ei ole pakkopullaa!


    • Anonyymi

      Sen saa hankittua JT seurassa!

    • Anonyymi

      Jos viitsii avata Raamatun, ei tarvitse selitellä yhtikäs mitään!

    • Peräilmaa ei tarvitse selitellä, Sitä joko pääsee tai ei pääse.

    • Anonyymi

      Miksi, koska tallustellaan vain toisten perässä!

    • Anonyymi

      Fagerviikit osaa selibaatit muita paremmin.

    • Anonyymi

      Selittely on helpompaa, kuin lukea Raamattua!

    • Anonyymi

      Kaikilta osin lahko-oppiin, Raamattu sivuutettu lähes kokonaan

    • Anonyymi

      Juuri näin...seseseseseslililiseliseli

      JT käyttää ajan sanan levittämiseen paikasta toiseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe