Kansalainen on vasemmistolainen kun hän ei osaa yhtään mitään.

Syy mikä ajaa kansalaisen vasemmistolaisuuteen on kateus siitä että hän ei osaa yhtään mitään. Sen sijaan että opettelisi jonkun asian kunnolla hän keskittää energiansa muiden vihaamiseen. Sen sijaan että hän samaistuisi businessmieheen tai työnantajaan ryhtyäkseen itse vaikka sellaiseksi hän itsepäisesti ja katkerana asettuu heitä vastaan. Tämä on erittäin typerä aate.

30

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaisin epällä että, osalla vasemmistolaisia on hyvä omahyveettömys mielessä. Mutta ehkä hauskaa ajattelua.

• Anonyymi

Heillä on tällaisia naurettavia väitteitä että tosiasiallinen tasa-arvo toteutuu tulonsiirroilla ja muilla täysin epäansaituilla ja epäreiluilla eduilla. Ja ovat vieläpä täysin ylimielisiä ja epäkiitollisia siitä kaikesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Heillä on tällaisia naurettavia väitteitä että tosiasiallinen tasa-arvo toteutuu tulonsiirroilla ja muilla täysin epäansaituilla ja epäreiluilla eduilla. Ja ovat vieläpä täysin ylimielisiä ja epäkiitollisia siitä kaikesta.

Nyt kun uudelleen katson väitettäsi. Siihän voikin olla perää, ehkä provosoidusti esitty. Huomaan etten oo täysin esittämältäsi kantilta ajatellut. Vähintään hyvä pointti. Tälläiset ovat tervetulleita.

• Anonyymi
        mpaja kirjoitti:

Nyt kun uudelleen katson väitettäsi. Siihän voikin olla perää, ehkä provosoidusti esitty. Huomaan etten oo täysin esittämältäsi kantilta ajatellut. Vähintään hyvä pointti. Tälläiset ovat tervetulleita.

Tottakai, aina pitää vähän provosoida että saa huomiota. Riita ja väittely kiinnostaa ihmisiä eikä sitä pidä pelätä ja vältellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, aina pitää vähän provosoida että saa huomiota. Riita ja väittely kiinnostaa ihmisiä eikä sitä pidä pelätä ja vältellä.

Toimin välillä itsekin niin, ja hitsi vieköön, sellaisiahan olemme. Mikäpä siinä, normi meininkiä. Mutta itse aihe. Mitenkähän vasemmistolaiseen aiheeseen voi paremmin paneutua. Jos itse joskus väittäisin jotain, pitäisi olla hyvää materiaalia. Mitä on hyvä, faktat aika hyviä.

• Anonyymi
        mpaja kirjoitti:

Toimin välillä itsekin niin, ja hitsi vieköön, sellaisiahan olemme. Mikäpä siinä, normi meininkiä. Mutta itse aihe. Mitenkähän vasemmistolaiseen aiheeseen voi paremmin paneutua. Jos itse joskus väittäisin jotain, pitäisi olla hyvää materiaalia. Mitä on hyvä, faktat aika hyviä.

No ensinnäkin pitää vaan sisäistää se sama asia kuten valkoiset esi-isämme Mannerheimin johdolla, että se on vain läpeensä paha ja saatanallinen aate joka tärvelee ja vääristää totuuksia ja vääristää jopa kieltä keksimällä sanoille uusia merkityksiä. Toiseksi pitää ymmärtää että kaikki sen vivahteet, Marxismi, vasemmistolaisuus, sosialismi, kommunismi ovat kaikki itseasiassa yhtä ja samaa. Nämä on vain kehitetty että voitais väittää ja saivarrella että joku näistä ismeistä on jotain muuta kun joku toinen ismi.

• Anonyymi kirjoitti:

No ensinnäkin pitää vaan sisäistää se sama asia kuten valkoiset esi-isämme Mannerheimin johdolla, että se on vain läpeensä paha ja saatanallinen aate joka tärvelee ja vääristää totuuksia ja vääristää jopa kieltä keksimällä sanoille uusia merkityksiä. Toiseksi pitää ymmärtää että kaikki sen vivahteet, Marxismi, vasemmistolaisuus, sosialismi, kommunismi ovat kaikki itseasiassa yhtä ja samaa. Nämä on vain kehitetty että voitais väittää ja saivarrella että joku näistä ismeistä on jotain muuta kun joku toinen ismi.

Hmmm. Sulla on mahdollisuus ojentaa yhtä kuuntelevaa ihmistä. Ykkönen jäi vähän vaiheeseen. Myös kakkonen. Tälläkin kertaa susta kiinni, miten yksi kuunteleva ihminen oikaistaan. Tiedän paljon jotain, mutta yksityiskohtaisuudet ja todisteet hukassa. Ehkä en vaan osaa, tai sitten sinä et osaa todistelun näyttöä sanallistaa. Mua kiinnostaa sentään.

• Anonyymi
        mpaja kirjoitti:

Hmmm. Sulla on mahdollisuus ojentaa yhtä kuuntelevaa ihmistä. Ykkönen jäi vähän vaiheeseen. Myös kakkonen. Tälläkin kertaa susta kiinni, miten yksi kuunteleva ihminen oikaistaan. Tiedän paljon jotain, mutta yksityiskohtaisuudet ja todisteet hukassa. Ehkä en vaan osaa, tai sitten sinä et osaa todistelun näyttöä sanallistaa. Mua kiinnostaa sentään.

No ei se nyt oikeastaan kaipaa todisteita koska koko historia on täynnä niitä. Se kaipaa lähinnä päätköksen olla täysin anti-kommunisti. Se on täysin typerä aate joka pyrkii itseasiassa kieltämään kaiken yksityisomistuksen ja jopa yksityiset pienet nakkikioskit, koska hekin ovat ns. porvariainesta.

• Anonyymi

Osaa vasuri mies synnyttää.

• Anonyymi

Niijoo. Onkai sekin osaamista

• Anonyymi

Minä olen vasemmistolainen ja haluaisin osallistua näihin keskusteluihin, mutta se on mahdotonta, sillä en omista enkä osaa käyttää mitään älylaitetta, jolla lähettäisin kommenttini, enkä osaa edes kirjoittaa. Voi, voi, tähänkin keskusteluun minulla olisi monta mielenkiintoista argumenttia.

• Anonyymi

hehheh. Ei siihen tarvita mitään älylaitetta. Itselläni on PC jossa on Linux käyttöjärjestelmä. CIA:n mukaan se on valkoista ylivaltaa kun on Linux päätteellä.

• Anonyymi

Onneksi ei kuitenkaan ole mitään todellista hätää. kun aloittajan kaltaiset kyvykkäät yksilöt pystyvät aina tuottamaan jotain lisäarvoa. Esim. tänne keskusteluihin saamme alvariinsa henkistä lisäarvoa.

• Anonyymi

Kiitos kiitos. Myönnän että olen hyvä investointi.

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

jess. me voitetaan

• Anonyymi

no oikeasihan kyse on persusta, joka huomaa olevansa kyvyttömämpi ja turhempi kuin joku somali. Se ottaa persun luonnonpäälle kovasti ja vaatii itseään älykkäämmän ja kyvykkäämmän somalin karkottamista maasta.

• Anonyymi

Joo, mut se on just se pointti. Pitää olla tyhmempi ja turhempi kuin somali. Täähän on somalia ja vain meillä on oikeaus siihen.

• Anonyymi

Jos yksi kymmenestä on töissä niin se on huonoa maahanmuutto politiikkaa kun maahanmuutto ei tuota vaan vie köyhtyvän maan varat niin siitä on luovuttava?🤔🤨🙄

• Anonyymi

Meillä on töissä ollut yksi somali ja yksi persu. Somali on edelleen töissä, on ollut osaava ja ahkera luottotyöntekijä, jolla ei koskaan ole turha poissaoloja. Kielitaito välillä vähän takkuaa, mutta muuten ei keksi moittimista. Se persu oli meillä töissä yhden viikon. Soitti seuraavan viikon maanantaina baarista, että ei pääse nyt töihin. Eikä sitten enää tullutkaan. Ei jääty kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yksi kymmenestä on töissä niin se on huonoa maahanmuutto politiikkaa kun maahanmuutto ei tuota vaan vie köyhtyvän maan varat niin siitä on luovuttava?🤔🤨🙄

niinno, yksi kymmensä somalista tuottavassa työssä? parempi kuitenkin kuin persuilla, nehän tuottavat vaan vahinkoa, ovat haittaihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks kymmenestä on todellain töissä ja ne hehkuttaa sitä onnistumisena. Loput ei tule työllistymään koskaan, ja on parempi lähettää ne takas kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on töissä ollut yksi somali ja yksi persu. Somali on edelleen töissä, on ollut osaava ja ahkera luottotyöntekijä, jolla ei koskaan ole turha poissaoloja. Kielitaito välillä vähän takkuaa, mutta muuten ei keksi moittimista. Se persu oli meillä töissä yhden viikon. Soitti seuraavan viikon maanantaina baarista, että ei pääse nyt töihin. Eikä sitten enää tullutkaan. Ei jääty kaipaamaan.

Persu on luotu halltisemaan teitä ali-ihmisiä eikä palvelemaan teitä ali-ihmisiä.

• Anonyymi

No, minä nyt olen kannattanut vasemmistoa aina. Olen insinööri ja osaan tarvittaessa ihan mitä vaan. Minä osaan myös lukea ja kirjoittaa usealla eri kielellä. Perssetit eivät useinkaan osaa ilmaista itseään edes omalla äidinkielellään.

• Anonyymi

Kyllä niitä kaikenlaisia insnöörejä on kieltämättä
        ,mutta seassa menee vaikka kilon paskapussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä kaikenlaisia insnöörejä on kieltämättä
        ,mutta seassa menee vaikka kilon paskapussi.

Ahistaako, kun jäit pelkän peruskoulun varaan. Aina voi oppia uutta, kuten insinöörikin joutuu tekemään.

• Anonyymi

Niin just tyypillinen lammas ja orja joka kuvittelee olevansa kapinallinen kannattamalla vasemmistoa, ymmärtämättä mihin hänen korkeat verot itseasiassa käytetään.

• Anonyymi

Monella vappusatasella tai vapulla päätyy rääväsuuksi.

• Anonyymi

Joo, saat kympin jos äänestät mua.

• Anonyymi

Surullista mutta totta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe