Putler laittaa Siperian peräkamarin poikia Ukrainaan lihamyllyyn

Anonyymi-ap

Eipä ihme ettei miehitys etene, kun asevelvollisia ei kiinnosta sotiminen ulkomailla.

21

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukrainan maissipellot saavat iivanoista lannoitetta!

• Anonyymi

Köyhät ja Venäjän pikkukansat kärsivät eniten.

• Anonyymi

Näin se valitettavasti on.

• Anonyymi

Ryzzien sotahulluus on sitä parempaa hulluutta!

• Anonyymi

Mites Zelenskin nilkit? Teloitus tai lihamylly?

• Anonyymi

Hei Venäjäkiimavajakki. Nää "Zelenskin nilkit" puolustaa isänmaataan, päinvastoin kuin rysssät jotka kaatuvat hyökkäyssodassa ulkomailla Putlerin ideologian takia...

• Anonyymi

Sääliksi käy näitä Putinin imperialismin uhreja.

• Anonyymi

Se on juurikin näin

• Anonyymi

Minä säälin Biden suurudenhulluuden takia tapettavi,joiden maa tuhoutuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro muutkin harhasi, Venäjäkiimavajakki!

Rysssät on ainoita ketkä siellä käyvät hyökkäyssotaa, kuten sinäkin tiedät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bidenkö halusikin valloittaa Kiovan ja miehittää Ukrainan. Minä kun luulin, että se oli Putinin tavoite. Hyvä, kun korjasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bidenkö halusikin valloittaa Kiovan ja miehittää Ukrainan. Minä kun luulin, että se oli Putinin tavoite. Hyvä, kun korjasit.

Bide jo valloitti rahoittamalla kapinan ja Zelenskin valtaan,juoksupojan! Tosin cian rahoilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bide jo valloitti rahoittamalla kapinan ja Zelenskin valtaan,juoksupojan! Tosin cian rahoilla!

Putler rahoitti itä-Ukrainan kapinan ja koko tämän turhan sodan, joka johti Suomen Natoon. Putlerin emämoka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bide valloitti sen jo rahoittamalla kapinan aikoinaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putler rahoitti itä-Ukrainan kapinan ja koko tämän turhan sodan, joka johti Suomen Natoon. Putlerin emämoka!

Mene harhainen korjaa lääkityksesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene harhainen korjaa lääkityksesi!

Kerro muutkin valheeksi, Venäjäkiimavajakki!

• Anonyymi

Joka päivä Suomesakin tulee ukrainalaisia leskiä!

• Anonyymi

Venäjän poikia kaatuu ulkomailla sikana Putlerin sotahulluuden takia!

• Anonyymi

Ukraina aloitti etnisen puhdistuksen venäjänkielisistä omassa byrokratiassaan kieltäen heiltä koulutuksen ja oman kielen käytön. Erotti Janukovytsin parlamentissa presidentin virasta
        ja jopa valtakunnan syyttäjänsä joka oli tutkinut Hunter Bidenin liiketoimia ja aikonut nostaa syytteen Hunterin liiketoimien korruptiosta korruptiosta. Varapresidentti joe Biden kertoo miljardikaupastaan ukrainalaisten kanssa videollaan sekä saaneensa "meidän miehen Ukrainan uudeksi valtakunnansyyttäjäksi"( Joe bidenin maksoi miljardin ukrainalaisille lahjontaan ja korruptioon Hunterin pelastamiseksi )

• Anonyymi

Mitä olette tehneet sen eteen, että Venäjä ei olisi tällainen? Tilannehan on suoraan verrannollinen " koulukiusaamiseen". Ihmisiä ne ovat venäläisetkin, ja myös Venäjän johtajat.

• Anonyymi

Venäjä itse toimii kuin koulukiusaaja...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      110
      2363
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1455
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1228
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1165
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1138
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1065
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      972
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      959
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      958
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      928
    Aihe