Kannatti/kannattaako aina hankia krapula ? Onko se Juhannusjuhlan mahtava Juhlan tuote ?

Kun palvotaan ja juhlitaan Johannesta ????????

Mitä arvelette??? Mitä Maria ja marianpalvonta sano tästä? Itkeekö Mariakin Taivaassa kun hänet on unohdettu näin Juhannuksessa ? Puhumatta Jeesus Kristus ????????? Mitä ajatuksia Hänellä on tinnettu Juoppokansasta jolla on tällainen kirous että on oikein Juomarikultuuri omaksunut . Niitä maista kärjessä josta maailmassa tunnetaan Suomalainen yhtä hyvin kuin sikaileva Ruotsalainen !! Kait joku perua siit henkivallasta joka on kuskattu Venäjälle missä on ylpeä vodka saatavilla ja missä vodka virtaa. Joopa joo , että tälleen Juhanuksella Suomessa.
Onneksi pääsin Jumalan Voimasta viinanhimosta -80 luvulla jonka jälkeen uskoon tulin !!

Vai pitäiskö Suomen Sion itkeä ja Rukoilla SUomen puolesta ja syntinen uskonnoton kansan puolesta , johon Uuskarismaattinen henki myös mukaan vie uskovia. ??? Joo kyllä se on itkun aihe , kun ei Taivas ja tehkä parannusta kelpaa !!!!

36

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös se ole ihan sama, mitä kukin juhlii. Ensin Johannes- liitetty juhannukseen tarinana on yhtä pakanallinen, kuin joulu jeesustellen, seimeä vahtien. Minulle juhannus on juhannus, kertoen, että aurinko tavallaan saavutti pesänsä ja siitä illat jatkuvat. Näin pakanuus ei tartu uskonnollisella hapatuksena, sekä sen mukana tuomana yleisuskonnon hapatteena.

• Anonyymi

jatkan tästä auringonpesästä, vanhankansan ilmaisu.

Mutta, miksi olemme laittomuudessa, tekemässä kultaista vasikkaa Jumalasta.
        Piirrämme kun jahvettilaiset, kuvaa Jumalasta ja sitten sanotaan, että kumarra, olemme Jehovantodistajia. No, koskahan ovat sen Jehovansa nähneet, että voivat jotain ikäänkuin todistaa. Kyse on väärästä todistuksesta, valitettavasti.

Kuka voi todistaa sen Jumalan? Tai kuka voi jättää ateistisesti todistuksen, että näin sitä ei ole?
        Ei kukaan. me emme ole Luoja, joka Loi tuon mittaamattoman taivaan, tai sen kaikkein pienimmän rahdun, mitä tiedemaailma yrittää ymmärryksellään vahdata tekniikkansa avulla.
        Ja kaikki on tätä Jumalaa - joka pitää kaiken kasassa, esiripun takana. Voi meitä tyhmyyksien viljelijöitä, kun alamme luotuina puhumaan Elämästä ja siitä kirkkaudesta, johon ymmärrys ei yllä.

Ja tämä Jumala -Luoja kaikessa mittaamattomuudessa, kumartui tänne meihinpäin. Eli alentui, kun tätä sanaa kuvainnollisesti käytän, tomu ylläni, johon on puhallettu Elämänhenki.

Nyt tulen näkemään Jumalan Pojan siinä, että siitä kirkkaudesta näytetään riittävä rahtu tuonpuoleisuuteen. Kuka on nähnyt Sanan kautta Hänet, on nähnyt Isän.
        Siitäkö tehtäisiin taas sitten kirkkokunnissa kuvaa esiripun tuolle puolen, että katsokaa.
        Tämän ja tämän piispan ja tuon uskonnollisen mielen ajatus on se jumala, jota pitää kumartaa.

Voi tokkiinsa meitä joka olemme tomu. Tomu, joka pullistelee mielen alueella.

Kun tätä Poikaa, joka nimetään meille, kun kumartuu itse Luoja kaikessa kirkkaudessa tämänpuoleisuuteen, niin mikä repäisee esiripun kaikkein Pyhimpään?

Golgatan - meidän rakentaman ristin - ristillä oleva sijaisuhri. Eli kuvakieli ymmärrykseen käsittämään - mistä ja minkä kautta esirippu on repäisty.
        Tässä ei auta sen ja sen kirkkokunnan esipaimenen jutut, johon vanhurskaatkin lankeavat kumartamaan ihmistä, ei helluntailaisuudessa – eikä palstan luterilaisuudessa.
        Älkäämme eksykö.
        Muistakaa, että Ilmestysmaja rakennettiin, taivaallinen esikuva Ylhäältä puhumaan asiaa.
        Ensimmäinen ja toinen temppeli kivestä, paloivat, KIVI - palaa ja tuhoutuu. Kertoo tähän lopun aikaan varoittavan sanoman, koska meidän pitäisi olla eläviä kiviä, johon on laskettu Pyhä Henki, kolmannen kerran aikaan. Helvetin tulessa palaa tämäkin temppeli, jos se kumartuu ihmisä kumartamaan ja suutaan soittamaan pakanajumalille, Egypti monijumalaisuuden perään kultaista vasikkaa kunnioittamaan niitä alttareilla.

Tuli polttaa ja se on Helvetin tuli ja tuomio lähtee Jumalan huoneesta.
        Kivet palavat tomuksi ja tuhkaksi. Siksi on aiheellista tehdä parannusta tuhkassa, ripotella sitä pään päälle, että tajuaa, etten ole mitään, ilman Jumalan henkeä.
        Jeesus on Luoja, - ja sijaisen täytetty työ on avain kaikkeinpyhimpään ja Ylimmäisenä pappina Hän rakentaa sen tulevan maan.

Sijaisuhri - sydämessä kirkastaa isän rakkauden meitä kohtaan. Ja siitä aletaan tuntemaan se PYHÄ - ja ojentautumaan kohti ELÄMÄÄ ilman kirkkoisien harha- hapate mussutuksia sydämessä. Murhaaja kirkkoisän, hänen opitko on meidän elämäntie, siltä se näyttää, yleisuskonto? Eivät he ole repineet esirippua kaikkeen pyhimpään, siksi kannattaa jättää se tie kulkematta, ettei eksy matkalla.

• Ei se nyt ihan sama Rakas. Jos Jeesus tippuu pois palvonnan takia.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ei se nyt ihan sama Rakas. Jos Jeesus tippuu pois palvonnan takia.

Ei ihmisen tarvitse joka sekunti jeesustella.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmisen tarvitse joka sekunti jeesustella.

Tarvi Elää Jeesuksessa joka sekunti. Muutenon menossa helvettiin. Joko Jeesuksessa tai saatanassa.. Näin se menee !!

• Anonyymi

Helluntailaiset palvovat kastettaan.
      Se on heidän sisäänheitto tuotteensa Helluntaikirkon jäseneksi.

• Niin rakas ! Sen havainto olen myös tehnyt että kun ylpeä pastori upottaa sielu vesimassojen alle. NIIN KANSA HURRA HALLELUUJA.

• Anonyymi

Marian tai helluntaikasteen palvonta ei kovin tervettä. Eikä myöskään uudelleenkastaminen.
      Kaatajat helluntailiikkeessä on piste iin päälle glossolioineen.

• Aivan näin rakas !!

• Anonyymi

Viinan juominen on tyhmää oli ihminen uskossa tai ei. Parempi on viettää Juhannusta ja muitakin juhlia selvin päin.

• Anonyymi

Toisille se on tyhmää. Toisille elämäntapa. En minäkään hauku sinun elämäntapaasi.

• Näin se on Rakas !!

• Anonyymi kirjoitti:

Toisille se on tyhmää. Toisille elämäntapa. En minäkään hauku sinun elämäntapaasi.

Jumala vaan haukkuu juoppojen luvattu maa ja sen menoa helvettiin.. >>> Rakas !!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Jumala vaan haukkuu juoppojen luvattu maa ja sen menoa helvettiin.. >>> Rakas !!!!

No ei Raamatussa Lue mitään tuollaista. Olet totaalisen väärässä! Jumala ei haukkumalla kiusaa ihmispoloa. Vain SINÄ toimit niin!

“...Ei Jumala ole pahan kiusattavissa, eikä hän kiusaa ketään.” (Jaak 1:13, FinRK)

Ja kehtaatkin sanoa itseäsi synnittömäksi kuin Jeesus!

• Anonyymi

"Onneksi pääsin Jumalan Voimasta viinanhimosta -80 luvulla jonka jälkeen uskoon tulin !!"

Pääsit eroon viinanhimosta, koska päätit päästä siitä eroon. Jumalilla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa.

Minulla on krapula melkein joka aamupäivä, join olutta tai en. Ihan tavallinen ruoka aiheuttaa minulle krapulan. Kun suoli tyhjenee kunnolla, krapulakin rupeaa helpottamaan. En saisi krapulaa ruoasta, jos söisin hyvin tiukkaa välttelyruokavaliota, jossa sallitut ruoka-aineet lasketaan kahden käden ja kahden halan lisäkkeillä. Mutta satun tykkäämään esim marjoista ja hedelmistä, joitaen saisi lainkaan syödä. Lääkkeetkään eivät sovi suolistolleni, joten kun on särkyjä, juon paljon olutta, mikä auttaa.

• Anonyymi

Se, että sinulle tulee krapula, ei tarkoita sitä, että kaikille muille tulisi.

• Anonyymi

ilmeisesti aloittajalla itsellään kokemusta krapulasta , eihän sellaisesta raittiit ihmiset tiedä mitään , eivätkä siis sellaisia edes pohdi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilmeisesti aloittajalla itsellään kokemusta krapulasta , eihän sellaisesta raittiit ihmiset tiedä mitään , eivätkä siis sellaisia edes pohdi.

Niinhän hän tulossa aloituksessa kertoi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän hän tulossa aloituksessa kertoi.

Joo , tunnen perkelen krapula , joka viinapitu antoi mulle , kunnes täytin 30 v. Senjälkeen en ole tarvinnut kärsiä sellaista. Kannattaa hankiutua viisaisten seura niin ei tarvi kärsiä..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Joo , tunnen perkelen krapula , joka viinapitu antoi mulle , kunnes täytin 30 v. Senjälkeen en ole tarvinnut kärsiä sellaista. Kannattaa hankiutua viisaisten seura niin ei tarvi kärsiä..

Eli sinun seuraasi tulee välttää !

Siis viisaaksi sinua ei voi millään sanoa !

Touhusi ja kirjoittelusi on niin järjetöntä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kirjoituksista päätellen kärsii krapulaansa vieläkin . . .
        ja lisäksi ottanut "sen ensimmäisen kiven" , jolla heittelee toisia,

"Kuinka näet roskan veljesi silmässä , mutta et huomaa , että OMASSA silmässäsi on
        HIRSI." Matt: 7: 3

"hirsi" , hokee 30 vuotta sitten omaa potemaansa krapulaa , ja syytää "veljiä" !

• Anonyymi kirjoitti:

Joo !! Rakas , jos ei mun sanoja menee Pyhä Raamatun mukaan ei kannattaa liittyä. Silloin en ole se viisas jonka Pyhä Raamattu kehottaa sinua liittyä ja hankiutua Viisaisten seuraan mutta haureus ja krapula vie juomarit helvettiin >>

Hoos. 4:11

Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen.

• Anonyymi kirjoitti:

kirjoituksista päätellen kärsii krapulaansa vieläkin . . .
        ja lisäksi ottanut "sen ensimmäisen kiven" , jolla heittelee toisia,

"Kuinka näet roskan veljesi silmässä , mutta et huomaa , että OMASSA silmässäsi on
        HIRSI." Matt: 7: 3

"hirsi" , hokee 30 vuotta sitten omaa potemaansa krapulaa , ja syytää "veljiä" !

Niin sinä päättelet ja toivot sun saatannallisen sydän avulla . Oj Voi sanon minä...

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Minulle ei tule krapulaa oluen juonnista.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Joo !! Rakas , jos ei mun sanoja menee Pyhä Raamatun mukaan ei kannattaa liittyä. Silloin en ole se viisas jonka Pyhä Raamattu kehottaa sinua liittyä ja hankiutua Viisaisten seuraan mutta haureus ja krapula vie juomarit helvettiin >>

No ethän sinä ole se viisas. Sehän on jo nähty.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

"Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen."

Niin, joiltakin vie. Olen pahoillani, että sinä kuulun niihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei tule krapulaa oluen juonnista.

No se sano vaan sen , että edessäpäin se krapula vaani sua ja kun sä rikot sen muurin , kun tarpeksi paljon juot , niin saat maista maksu Viinanjuonista. Tai oluen juonista,

• Anonyymi kirjoitti:

No ethän sinä ole se viisas. Sehän on jo nähty.

No monesti on viisaudesta mielipiteitä yhtä paljon kuin kirjoittajia . Mutta , Hän ON viisas joka on kirjoittanut Pyhä Raamattun !!! Seuratkaamme siis Hän !!!

• Anonyymi kirjoitti:

"Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen."

Niin, joiltakin vie. Olen pahoillani, että sinä kuulun niihin.

Jos vastaan tuohon olen järjetön. Siis en vasta..

• Anonyymi

Alkoholisti yleensä kokee krapulapäissään tuskaa ja tunnontuskia ja katumusta toimistaan ja sitten yrittää tehdä parannusta.

Mutta Savis on kymmeniä vuosia jo toiminut väärin monen monia kohtaan, antamalla vääriä todistuksia lähimmäisistä, eli syytellyt suurinta osaa valheisiin perustuen.

Savis ei ole kuitenkaan katunut, eikä tuntenut tunnontuskia, eikä varsinkaan edes yrittänyt tehdä parannusta vääristä toimistaan.

Joten ennemmin minä olisin alkoholistin seurassa, kuin Saviksen, alkoholisti sentään tajuaa omat väärät toimensa, toisin kuin Savis !

Savis on ulkokultaisten ja omavanhurskaiden fariseusten kaltainen, hän näkee vikoja ja syntejä muissa, mutta on omille synneilleen umpisokea !

Joh. 9:40 Ja muutamat fariseukset, jotka olivat siinä häntä lähellä, kuulivat tämän ja sanoivat hänelle: "Olemmeko mekin sokeat?"

Joh. 9:41 Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".

Savis on kartuttanut Jumalan vihaa päällensä jo kymmeniä vuosia väärillä toimillaan ja tuolla katumattomuudellaan, siitä Sana sanoo seuraavaa Savikselle:

Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,

6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
      7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
      8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
      9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa teke

• Näin kirjoittaa Rakas satanistiuskova joka on antautunut uuskarismahengen alle ja kulkee synnissä ja moitti minua vuos toinen perään että sanon te parannusta synneistä ja etsi Synninpoista ja Vapauttaja.
        Oikein itkien olen tämän sanonut murhellisena .
        Mutta parannusta saatanasta hän ei te vaan syyttele minua ja hyökkää minua kohtaan kuin raivoava eläin. Tämäkin hän sano että ei hän ole tehnyt ja syyttä minua että nyt olen toiminut väärin monen monia kohtaan, antamalla vääriä todistuksia lähimmäisistä jahänestä, eli syytellyt suurinta osaa valheisiin perustuen.
        Mutta te niinkuin Pyhä Raamattu kehottaa >> Tuomitkaa Oikein !!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Näin kirjoittaa Rakas satanistiuskova joka on antautunut uuskarismahengen alle ja kulkee synnissä ja moitti minua vuos toinen perään että sanon te parannusta synneistä ja etsi Synninpoista ja Vapauttaja.
        Mutta parannusta saatanasta hän ei te vaan syyttele minua ja hyökkää minua kohtaan kuin raivoava eläin. Tämäkin hän sano että ei hän ole tehnyt ja syyttä minua että nyt olen toiminut väärin monen monia kohtaan, antamalla vääriä todistuksia lähimmäisistä jahänestä, eli syytellyt suurinta osaa valheisiin perustuen.

Olet niin tekopyhä, ettet kykene näkemään malkaa omassa silmässäsi.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Näin kirjoittaa Rakas satanistiuskova joka on antautunut uuskarismahengen alle ja kulkee synnissä ja moitti minua vuos toinen perään että sanon te parannusta synneistä ja etsi Synninpoista ja Vapauttaja.

Savis !

Sinä yhä vain kartutat lisää Jumalan vihaa päällesi näillä loppumattomilla ja jatkuvilla valheillasi ja väärillä todistuksillasi ja katumattomuudellasi !

Voi voi voi...

• Anonyymi kirjoitti:

Olet niin tekopyhä, ettet kykene näkemään malkaa omassa silmässäsi.

No sitäkin täytyy mun kysyä Jumalalta !! Keneltä sinä kysyt ? Oletko tekopyhä ja mikä vastaus sait ???

• Anonyymi kirjoitti:

Savis !

Sinä yhä vain kartutat lisää Jumalan vihaa päällesi näillä loppumattomilla ja jatkuvilla valheillasi ja väärillä todistuksillasi ja katumattomuudellasi !

Voi voi voi...

Onko se todella valhe ? Rakas satanisti uskova , ettei saa tehdä syntiä ja tulis tehdä parannusta , vaikka ehkä olet vielä siinä missä Paavalioli kun lausui että

Room. 7
        19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;

Se siinä sinua kismittää ja pane sut vihaiseksi ettet pysty tekemään paranusta !! Joopa joo !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe