Psykiatria! on sanoin kuvailemattoman valheellinen lohikäärmehyeena joka nauraa räkättää ilkkuen että kaikki "yhdet!"(ei ei ei - ei ne toiset! vaan ne yhdet, me yksinä ihmisinä ei olla ansaittu sitä pahuutta mitä täällä on jo tehty psykiatrian valheen vuoksi aivan liikaa! ) olisivat sairaita, eksyttäen ja eksyen ,ohjaten ihmiset olemaan kyykäärmeen siementä ja elää vaivassa!?!? Epärehellisten äpäräpoliitikkojen ja valepresidenttien keksimä! .
Kun se olisi ylikypsä anagrammilahna niin potilaiksi pyydettävät petturi jogurtti murhaaja huoraajat söisivät omia lääkkeitään, sen verran pahalta ja valheelliselta se haisee. Koira siinä silti on aina haudattuna. Ei ihme että vain "hyvät"!?!? ihmiset tajuavat pelastautua siltä ja poistua eripuraa aiheuttavalta luopumus kuoliolta -lääkeainekielten sekoituksesta!?!? Hyi teitä jotka ei tajua psykiatrian pahuutta ja valhetta! ,senkin zombit Suomen Valtion ja YK:n!!! Ainiin harmi YK:kaan ei tahdo pelastaa todellisuudessa ketään. Se vain väittää tekevänsä niin. no siinä on hyvä aihe, miksi Jehovan Todistajat?!?! Mutta miksi silti YK tarkoittaa yhdistää kansoja?! eihän YK voi yhdistää pahan tekemisellä jota väittää hyväksi esim. psykiatrialla?! Eihän?! Ei ole kerrottu mikä todellinen suoja on?!?! Kuka tuntee aivot muttei tee pahaa niin kuin Jehova?!
Sinä olet terve monessa monessa aiheessa!?!?
0
217
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230