- Olemme tehneet useita rikosilmoituksia meihin kohdistuneesta väkivallasta, miksei ilmoituksiimme vastata?
- Jaa enpäs osaa sanoa kun en tunne tapausta.
- Kukahan täällä tuntee tapauksen, kenen kanssa voisi keskustella asiasta.
- Jaa enpäs nyt suoralta kädeltä osaa sanoa, onko tapaus kovinkin tuore?
- Miten sen nyt ottaa, viiden vuoden aikana on jätetty ilmoituksia muutama kymmenen, viimeisimmästä ei ole aikaa kauankaan.
- Oletteko ottaneet yhteyttä tutkinnanjohtajaan?
- No enpäs ole kun näitä ei tutkita, rikosilmoituksia ei kuitata vastaanotetuksi, kysyttäessä kukaan ei tiedä asiasta mitään vaikka laitoksesta on tehty ilmoitus poliisihallintoon ja oikeusministeriöön, sekä eduskunnan oikeusasiamiehelle.
Voisitteko kertoa keneltä voisi mahdollisesti kysyä, että kuka ilmoituksista vastaa?
- No enpäs osaa nyt sanoa, mutta voitte soittaa poliisin valtakunnalliseen numeroon ja kysyä sieltä asianumerolla että kuka vastaa asiasta.
-Olen nyt kuitenkin täällä samassa talossa missä asia olisi pitänyt tutkia, ja talossa on myös henkilö joka ei vastaa ilmoituksiin, joten miksi pitäisi soittaa valtakunnalliseen numeroon?
- Niin, sellainen meillä on ollut käytäntö että kaikki tapaukset kulkee keskuksen ohjauksen kautta.
- Kuulkaapas nyt, olemme rikoksen uhreja ja tiedämme tekijän, ja hän tunnustaa tekonsa, tehkääpäs nyt jonkunlainen raportti asiata niin päästään eteenpäin.
- No nythän on niin, että tänä päivänä pelkkä rikoksen tunnustaminen ei riitä, asiasta pitää tehdä tutkintapyyntö läänin poliisipiiriin, ja tutkinnanjohtaja päättää otetaanko asiaa tutkintaan.
Luulenpa että hallituksen kaavailema poliisien määrän lisääminen ei riitä poistamaan ongelmia, ensin olisi syytä tutkia onko tässä järjestelmässä minkäänlaista järkeä, ja perustaa nykyisen järjestelmän tilalle toimiva korruptoitumaton lainvalvontajärjestelmä.
Lounais-Suomen poliisipiiri Pori.
Poliisista päivää
Anonyymi-ap
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904983T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802