Kärpäsen aivot ovat pikkuriikkiset, mutta se kykenee niiden avulla lentämään, suunnistamaan, laskeutumaan erilaisille pinnoille, löytämään ruokaa ja lisääntymään (parittelu ym.).
Jumala on saanut niin pieneen pakettiin niin paljon käytännöllistä tietoa!
Evoluutio ei moiseen pysty! :)
Mihin kärpäsen aivot pystyvät?
6
345
Vastaukset
- Anonyymi
Toki jos sulle ois annettu ees kärpäsen verran, niin ehkä ymmärtäisit maailmasta jotain :)
- Anonyymi
Aloittaja teki myös täysin typerän aloituksen että olivatko ihmiset tosiaan samannäköisiä aikoinaan.
Nolaa itsensä jatkuvasti, olisi käynyt edes koulunsa kunnolla. - Anonyymi
Mikä erottaa kärpäsen ja ateistin?
– Kärpäsellä on kaksi kertaa isommat aivot!- Anonyymi
Ateistit ajattelevat loogisesti, ymmärtävät tieteitä ja useimmiten ovat korkeammin koulutettuja sekä sivistyneempiä kuin uskovaiset.
Tutkimukset myös kertovat että ateistit ovat keskimääräisesti älykkäämpiä kuin uskovaiset.
Mihin luokkaan se sitten pistää teidät?
- Anonyymi
Puhumattakaan Jumalan liki NEROKKAIMMASTA luomuksesta Onchocerca volvulus-sukkulamadosta, joka on aivoton ja sokea, mutta pystyy elämään ihmisen sisuksissa 20 vuotta ja tekemään ihmisen SOKEAKSI! Miten sokea eläin voi tuhota ihmisen näön ellei itse JUMALA, joka on suunnitellut ihmisen silmän ole suunnitellut myös sukkulamatoa ihmistä sokeuttamaan?
- Anonyymi
Erinomainen esimerkki siitä, että miten täydellisesti kaikki on suunniteltu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623