Olin kyllä turhan julma

Anonyymi-ap

Mutta totuus se kuitenkin oli.

45

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ettes häpee ny mee polovilles ja karu

    • Anonyymi

      Kun sanoit, ettet välitä. Ok.

    • Anonyymi

      Harmi kun en tunnistanut tai nähnyt. Ohi meni että kolisi.

    • Anonyymi

      Anteeksianto ja pyytäminen kuuluvat sivistykseen, Joskus saattaa tarkoittamatta pahoittaa toisen mielen, mutta rakastavaiset osaavat sen käytännöllisesti käsitellä.

      https://youtu.be/izGGipfwlWA
      .

    • Anonyymi

      Julmuus tekee ainakin sitten unohtamisesta helpompaa, jos ei muuta.

      • Anonyymi

        Kukaan ei unohda julmuutta, vihaa sitä miestä lopun ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei unohda julmuutta, vihaa sitä miestä lopun ikänsä.

        Tarkoitin, että se, että toinen käyttäytyy julmasti tekee helpommaksi unohtaa ne kauniit tunteet häntä kohtaan ja päästää irti kaipuusta. Se kenties julmuudella oli tarkoituksenakin, auttaa toista siirtymään eteenpäin ja päästämään irti kenties nopeammin kuin se muuten olisi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että se, että toinen käyttäytyy julmasti tekee helpommaksi unohtaa ne kauniit tunteet häntä kohtaan ja päästää irti kaipuusta. Se kenties julmuudella oli tarkoituksenakin, auttaa toista siirtymään eteenpäin ja päästämään irti kenties nopeammin kuin se muuten olisi tapahtunut.

        Vinksahtanutta. Täyspäiselle riittää ihan kun sanoo, ettei ole kiinnostunut. Julmuudesta taas on haittaa, pilaat sillä jonkun naisen mielenterveyden. Se nainen masentuu ja alkaa pelkäämään miehiä. Se on sun vastuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinksahtanutta. Täyspäiselle riittää ihan kun sanoo, ettei ole kiinnostunut. Julmuudesta taas on haittaa, pilaat sillä jonkun naisen mielenterveyden. Se nainen masentuu ja alkaa pelkäämään miehiä. Se on sun vastuulla.

        Olen nainen, joka on saanut osakseen "julmuutta". Mutta en tiedä oliko hän julma tahallaan vai tahattomasti, yritän vain nähdä tilanteen miehen kannalta ja miettiä mahdollisia syitä käytöksensä takana. Ei hän ole julma mies kuitenkaan, sen tiedän. Enhän minä muuten häneen olisi rakastunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, joka on saanut osakseen "julmuutta". Mutta en tiedä oliko hän julma tahallaan vai tahattomasti, yritän vain nähdä tilanteen miehen kannalta ja miettiä mahdollisia syitä käytöksensä takana. Ei hän ole julma mies kuitenkaan, sen tiedän. Enhän minä muuten häneen olisi rakastunutkaan.

        Olet sinä kyllä melkomoinen heppu kun pohdit toisen ihmisen suulla omaa käytöstäsi, vaikka totuus on ettei nämä sinun anonyymeille rageilut kiinnosta ketään. Saa olla aika yksinkertainen jos ei tätä(kään) fantasiointia osaa oikolukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinksahtanutta. Täyspäiselle riittää ihan kun sanoo, ettei ole kiinnostunut. Julmuudesta taas on haittaa, pilaat sillä jonkun naisen mielenterveyden. Se nainen masentuu ja alkaa pelkäämään miehiä. Se on sun vastuulla.

        Tällaisia tuloksiako sinä mies haet kun vingut täällä naisten vyötäröistä yms?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että se, että toinen käyttäytyy julmasti tekee helpommaksi unohtaa ne kauniit tunteet häntä kohtaan ja päästää irti kaipuusta. Se kenties julmuudella oli tarkoituksenakin, auttaa toista siirtymään eteenpäin ja päästämään irti kenties nopeammin kuin se muuten olisi tapahtunut.

        Ei ollut kykyä loukata toista. Ei ollut kanttia sanoa totuutta.
        Nyt sitten ollaan parisuhteessa.
        Toinen ihmettelee miksi olen niin hiljainen.


    • Anonyymi

      Totuus ja rakkaus kuuluvat yhteen. Totuus ilman rakkautta ei toimi eikä rakkaus ilman totuutta

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Naiivia ja lapsellista minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiivia ja lapsellista minusta.

        Näin täysin sivullisena kysyisin: Miksi?


    • Anonyymi

      Mikäs se oli? En ole ollut palstalla juurikaan tänään. Oli kivaa tekemistä hyvässä seurassa.

    • Anonyymi

      Mielikuvilla on eroja ja siksi julmuuskin voi näyttää entistä raaemmalta toisen silmin. Et saa anteeksi.

    • Anonyymi

      Miksi olit julma jollekin? Oletko sairas päästäsi?

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaisi nämä ätmin matineat niin paljon ellei ole jotain kyseenalaista agendaa esim väittää tätä tajunnanvirran tuattajaa joksikin muuksi kirjoittajaksi. Sanojen valinnasta ja tietystä teatraalisuudesta voi päätellä jotain


    • Anonyymi

      Totuus vapauttaa ätminkin tai sitten ei riippuen mitä materiaalia koneelta löytyy

      • Anonyymi

        Juu sieltä löytyy tuhat ja sata kitinää suomikaksneloselle ainakin. Koskettava aloitus missä nää muutki jupisee puutaheinää


    • Anonyymi

      Miksi koet että sinulla on oikeus olla julma tätä tiettyä ihmistä kohtaan?
      Onko tarkoituksesi että hän tappaisisi tunteensa sinua kohtaan ?
      Totuuksien laukominen ei oikeuta julmaan käytökseen.
      Ja onko se edes sinun tehtäväsi? Ei. Sinulla ei ole oikeutta loukata toisia ihmisiä .

      • Anonyymi

        Naisen tunteet loppuu siihen paikkaan kun mies sanoo suoraan, ettei ole kiinnostunut. Mitä julmuutta siihen tarvitaan, taas joku hakee tekosyytä sairaalle touhulleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen tunteet loppuu siihen paikkaan kun mies sanoo suoraan, ettei ole kiinnostunut. Mitä julmuutta siihen tarvitaan, taas joku hakee tekosyytä sairaalle touhulleen

        On eri asia sanoa asiat suoraan kun käyttäytyä julmasti toista kohtaan. Ei ne tunteet sillä tavoin toimi että kun mies sanoo suoraan niin naisen tunteet loppuu. Kyllä nainen asian ymmärtää mutta on hänellä silti oikeus prosessoida asiat/tunteet mielessään.
        Se riippuu ihan ihmisestä miten kokee asiat.
        Itsehän aloittaja kertoi olevansa julma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia sanoa asiat suoraan kun käyttäytyä julmasti toista kohtaan. Ei ne tunteet sillä tavoin toimi että kun mies sanoo suoraan niin naisen tunteet loppuu. Kyllä nainen asian ymmärtää mutta on hänellä silti oikeus prosessoida asiat/tunteet mielessään.
        Se riippuu ihan ihmisestä miten kokee asiat.
        Itsehän aloittaja kertoi olevansa julma.

        Sitähän juuri sanoin, että normaali puhe riittää. Julmuus on pään sairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän juuri sanoin, että normaali puhe riittää. Julmuus on pään sairautta.

        Näin se on. Tällä palstalla ei normaalia ajatusta yleensä näe.


    • Anonyymi

      Et ollut. Täällä ne omii joku muu aina. Oikea kohde ei näe tai ymmärrä.

    • Anonyymi

      Paska tyyppi löytää aina syyn paskaan käytökseen.

    • Anonyymi

      Totuutta on niin monta kuin on ihmistäkin, ihmiselämä opettaa sen monin eri tavoin. Ihminen voi joskus olla julma tahattomastikin, syitä sellaiselle on myös monia.

      • Anonyymi

        Kuten esim. Mielisairaus ja siihen kuuluvat harhat ja luulot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten esim. Mielisairaus ja siihen kuuluvat harhat ja luulot!

        Kyllä kyllä, tutut kirjoittelee tutuille ja sitä rataa😉


    • Anonyymi

      Niin kun kerroit, ettet ole kiinnostunut. Mitäs julmaa siinä oli. Ei minusta mitään. Vedätys, kiusaaminen ja haukkuminen on julmaa. Mutta hei, jos se on itseäsi auttanut, niin mikäs siinä. Ei mua haittaa sekään. Olen tyytyväinen elämääni ja valintoihini.

      • Anonyymi

        Ei siinä olekaan mitään julmaa, jos asiallisesti sanoo ettei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä olekaan mitään julmaa, jos asiallisesti sanoo ettei kiinnosta.

        No ei minustakaan. Sehän on vain positiivista kaikkien kannalta pidemmällä tähtäimellä.


    • Anonyymi

      Joskus tulee käytyä vähän liian kovilla kierroksilla ja silloin arvostelukyvyn ei ole aivan kohdillaan. Kieltämättä se oli melkoinen pala nieltäväksi mutta keskustelemalla meni, ja palasin taas päiväjärjestykseen kaikkine siihen kuuluvine rutiineineen. Et tule ikinä näkemään minua enää siinä tilassa. Siitä pidän huolen turruttamalla itseni taas sillä mitä minulle on katsottu parhaaksi.

      • Anonyymi

        Olet ainoa ihminen maailmassa, jonka haluaisin nähtä sama missä tilassa. Olet hyvä sellaisena kuin olet.

        En tiedä tuntuuko minusta pahemmalta itseni takia vain sinun takiasi. Kun puhuit ajan kulumisesta, halusin sanoa sinulle, että minä olen kärsivällinen. Voin odottaa sinua. Mutta en sanonut mitään, joska tajusin, että en voi vaatia sinua odottamaan. Haluan sinulle vain kaikkea hyvää. Haluan, että olet onnellinen ja rakastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainoa ihminen maailmassa, jonka haluaisin nähtä sama missä tilassa. Olet hyvä sellaisena kuin olet.

        En tiedä tuntuuko minusta pahemmalta itseni takia vain sinun takiasi. Kun puhuit ajan kulumisesta, halusin sanoa sinulle, että minä olen kärsivällinen. Voin odottaa sinua. Mutta en sanonut mitään, joska tajusin, että en voi vaatia sinua odottamaan. Haluan sinulle vain kaikkea hyvää. Haluan, että olet onnellinen ja rakastettu.

        (Näkyy, että kyynelten läpi kirjoitin aamulla. Niin monta kirjoitusvirhettä niin pienessä tekstinpätkässä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Näkyy, että kyynelten läpi kirjoitin aamulla. Niin monta kirjoitusvirhettä niin pienessä tekstinpätkässä.)

        Tavataan tänään klo 16 kaupan pihalla ko pääset töistä.. tiiän et oot siellä nyt. Jos oot oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataan tänään klo 16 kaupan pihalla ko pääset töistä.. tiiän et oot siellä nyt. Jos oot oikea.

        K:ssa ei T:ssä.. jos ymmärrät. Vai ootko tänään k:ssa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainoa ihminen maailmassa, jonka haluaisin nähtä sama missä tilassa. Olet hyvä sellaisena kuin olet.

        En tiedä tuntuuko minusta pahemmalta itseni takia vain sinun takiasi. Kun puhuit ajan kulumisesta, halusin sanoa sinulle, että minä olen kärsivällinen. Voin odottaa sinua. Mutta en sanonut mitään, joska tajusin, että en voi vaatia sinua odottamaan. Haluan sinulle vain kaikkea hyvää. Haluan, että olet onnellinen ja rakastettu.

        Tätä just tarkoitin. En ymmärrä sua yhtään..
        Kysyin monta kertaa että mitä musta haluat, että pitääkö sut jättää rauhaan. Mutta et ikinä vastannut niihin. Sinä olet tunnustanut sitä rakkautta vähän väliä. Uskon että sulla on vaikeampaa kuin mulla. Oli hyvä kun näytit mitä olet. En toki vieläkään ymmärrä miksi sulla oli niin vaikea päästä musta eroon.. oot tosi sievästi musta kirjoittanutkin tänne. Miksi pitää leikkiä toisen kanssa.. sanoit jossain että olet tukahduttanut tunteet ja kieltänyt ne etkä haluaisi valehdella enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä just tarkoitin. En ymmärrä sua yhtään..
        Kysyin monta kertaa että mitä musta haluat, että pitääkö sut jättää rauhaan. Mutta et ikinä vastannut niihin. Sinä olet tunnustanut sitä rakkautta vähän väliä. Uskon että sulla on vaikeampaa kuin mulla. Oli hyvä kun näytit mitä olet. En toki vieläkään ymmärrä miksi sulla oli niin vaikea päästä musta eroon.. oot tosi sievästi musta kirjoittanutkin tänne. Miksi pitää leikkiä toisen kanssa.. sanoit jossain että olet tukahduttanut tunteet ja kieltänyt ne etkä haluaisi valehdella enää.

        En tiedä kuka olet.


    • Anonyymi

      Ootte te kyllä aivopieruja todennäköisesti senkin sun julman totuuden on ominut joku ihan ventovieras ihminen.

    • Anonyymi

      Otakko 5€:lla pesemättömän poskees?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe