Nettihuijaus

Anonyymi-ap

Helppo rikastua ja oikotie rikkauteen. Nämä ovat ryhmiä joita ”mukamas pitää joel takala sekä Pekka kanerva” molemmat on sama ihminen ja nimi vain muuttuu kun yrittää kusettaa rahaa. Telegram on alusta millä toimii. Hakee testiryhmiin ja lupaa hurjia summia kun olet aloitussumman laittanut niin aina tulee uusia maksuja että voi tilittää voitot. Kryptoista on kyse. Älkää menkö kusetukseen, itse menin. Rikosilmoitus tekeillä mutta tuskin rahoja saan takaisin. Periaate vain että tuollainen saadaan vastuuseen. Onko muita jotka uskoneet tuota?

19

2002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhteinen nimittäjä on ahneus byääää.

    • Anonyymi

      No niinhän siinä kävi itsellenikin

    • Anonyymi

      Mulle kävi sama juttu ja nyt se alkaa uhka mulle. Videos huoma kova ulkomaalien aksentit mutta kirjoita kunnolla suomenkielille. Miten sä pääsit tekemään rikos ilmoitus kun ei muita tietoja sitä kun se Telegramm Nimi?

    • Anonyymi

      Juu itse maksoin sen pienimmän aloitussumman 68€, sitten ois seuraava maksu ollut 299€, jota en enää maksanut. Hieman uhkaava sävy heijastui takaisin, ja kirjoitin sille aika nasevan vastauksen.

    • Anonyymi

      Mulle oli se pieni 76 ja siten ois pitäny 249 maksa ja siten sanoi hän voi anta mulle Vip aasiakus tarvi vain maksa 190

    • Anonyymi

      Kannattaa kaikkien tehdä rikosilmoitus, mulla on kuvakaappaukset joka keskustelusta, rahojen siirroista eli ihan kaikista. Eipä näitä ikinä saada kiinni mutta kannattaa silti yrittää. Toivottavasti edes moni lukee tämän ja ymmärtää ettei sijoita edes sitä pienintäkään summaa. Löytyyköhän vielä muita kanavia eri nimille kuin tuo joel takala ja Pekka kanerva. Senkin se vain kehui että on muka sen ”liikekumppani”

    • Anonyymi

      Jos meidä ois tarpeeksi monet niin ehkä on edes mahdollista että ne saa joku rangaistus mutta pitäs olla rohkea ja myöntää että uskoi semmoista paska se voi tuntu pahalle joille

    • Anonyymi

      Rikosilmotus tehty. Suosittelen myös muillekin vaikka ei olisikaan sijoittanut rahaa siihen huijaukseen. Niin ehkä pystytään yhdessä estämään tämänkaltaisen toiminnan. Sain myös vaadittua tältä joel takalalta kuvan henkkareista, joka oli siis väärennös, mutta hyvä sellainen. Mut ne on nyt toimitettu Poliisille.

      Olkaa vahvoja ja suojatkaa rahojanne tälläisiltä hujareilta ja tehkä rikoilmoitus.

    • Anonyymi

      No minä panin jonkun sähköpostin kyseiselle henkilölle. Mutta ei missään mitään kerrottu että pitäisimaksella jotain johonkin.siis ihan pelkkää hölynpölyä. Pelkkiä puijareita koko jengi.

    • Anonyymi

      Selvistä huijauksista ilmoitus poliisille, joka sitten tutkii asian tarkemmin.

    • Anonyymi

      Itse meinasin myös haksahtaa luultavasti tähän samaan. OäToimii Telegramissa nyt nimellä Hannes Karvonen. Käski sijoittamaan 76 euroa ja sillä saisi reilut 19 tonnia. Kun sanoin että en syötä pankkikorttitietojani kryptosivustolle ja linkitä hänen kryptolompakkoaan siihen maksuun niin hän laittoi "todisteeksi" kuvan henkilökortistaan telegramin kautta, että hän on aito ihminen jne. Henkilökortti kumminkin osottautui photoshopatuksi ja mm sotu ei ole oikea.

    • Anonyymi

      Joo tuli noin 6-7kk sitten vastaan ja kuulema et, kun lähetän 70€ muistaakseni saan 19 000. Noh lähetin sen 70€ sinne minne se pyys, mutta sitte et pystyn nostamaan pitää lähettää vielä 350€, vaikka siitä hän ei ole maininnut. Päätin et en ole lähettämäs vielä mitään 350€ ja estin hänet.

    • Anonyymi

      Samalla tavalla juuri tänään kun. Olisi pitänyt rahojen tilitys tilille 210€ maksu että saa rahat lunastettua mutta kun pankin ja pörssin yleinen käytäntö on ettei lunastus maksuja peritä erikseen vaan ne vähennetään kotiutettavasta voitosta. Tämä on ainakin yksi keino että huijarit paljastuu.. kyseinen henkilö on Yrjö Hukkanen vuosia kuulemma tehnyt grypto valuutan kanssa työtä mutta ei tiedä raha liikenteeseen liittyviä perus käytäntöjä. Viimein kieltäytyä maksamasta voittoja minulle kokonaan. Tiimiin kuulemma kuului monta henkilöä mutta eivät esittäytyneet ollenkaan. Vaikka rikos ilmoituksella ei varmaa paljon saavuteta ajattelin sen huomenna tehdä ei hänellä tainutkaan niin hyvin mennä kun antoi ymmärtää. mulla paljon terveys ongelmia ja sairas eläke ei aina riitä edes ruokaan ja lääkkeisiin. Rahoille olisi ollut käyttöä aika tärkeisiin asioihin liittyen terveys ongelmiin.

    • Anonyymi

      Kaikki vaikuttaa ihan samanlaisen huijarin tekeleelta tuskin toi Yrjö nimi on oikea. PaLjon ainakin kehuu itseään. Äsumis paikaksi kertoi dupai . Jos Suomen poliisišta oñ kiinni niin saa jatkaa toimintaansa ilman minkäänlaisia häiriöitä.. ainoastaan jos tulee Suomeen niin sitte otetaan kiinni ja joutuu selvittelemään tekosia.

    • Anonyymi

      Hei,
      Ovatko siis yrjö hukkanen, joel takala ja pekka kanerva sama henkilö vale nimillä. Olen itsekkin tekemässä rikosilmoitusta sille vaikuttaa hyvin epäilyttävältä tyypiltä. Harmittaa kun itse taloudellisen tilanteen vuoksi tyhmänä sorruin tuollaiseen….

    • Anonyymi

      Entä kuuluuko samaan ryhmään vai sama henkilö Veikko Rantanen??

    • Anonyymi

      Pekka Sipilä on kanssa yksi. Vastaa huijaus

    • Anonyymi

      Paysafecard yleinen huijaus Telegram-sivustolla. Ei käteismaksu kelpaa ??!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe