̶̶M̶̶i̶̶l̶̶l̶̶a̶̶i̶̶n̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶n̶̶ ̶̶V̶̶e̶̶n̶̶ä̶̶j̶̶ä̶̶n̶̶ ̶̶t̶̶u̶̶l̶̶e̶̶v̶̶a̶̶i̶̶s̶̶u̶̶u̶̶s̶̶?̶̶
̶̶E̶̶r̶̶i̶̶k̶̶o̶̶i̶̶s̶̶e̶̶t̶̶ ̶̶k̶̶o̶̶k̶̶e̶̶e̶̶t̶̶ ̶̶J̶̶y̶̶s̶̶k̶̶ä̶̶l̶̶ä̶̶s̶̶s̶̶ä̶̶!̶̶̶̶
E̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶l̶̶e̶̶!̶̶
4788 merkkiä jäljellä
4
334
Vastaukset 4
Maailmankaikkeudessa ei ole moraalia! Se on vallanpitäjien levittämä tauti!
Natsi- Saksan julmuudet. Japanin julmuudet Kiinassa. Ruandan kansanmurha.
Saksalla on pyyhkinyt hyvin. Japanilla on pyyhkinyt hyvin. Ruanda on hetkessä noussut Afrikan tähdeksi.
Tiibettiläiset julmat soturit laskivat aseensa ja rupesivat harjoittamaan laupeutta. Etelä- Afrikka muuttui tasa- arvoiseksi yhteiskunnaksi.
Venäjän tulevaisuus on ruusuinen!
Moraalia levittävät tahot - uskonnot, järjestöt ja valtiot ovat aina itse moraalittomia!
Elämä on näytelmä ja leikki, eikä maailmankaikkeus tuomitse edes oikein käyttäytyviä!Suurajoen filmistä vuodelta 1958 selviää, miksi on erikoiskokeita. Jyväskylä, Lahti, Helsinki, Turku, Jyväskylä. Reitti oli laajempi. Suomalaiset olivat moottorihullua kansaa jo silloin:
https://www.youtube.com/watch?v=qnHhdAezzycUnohtakaa kaikki itsestänne tänä iltana! Ottaako se maailmankaikkeus sitten kopin? Lähde pää tyhjänä aamulla polkemaan kohti Vaasaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609