Vaikkakin tilanne on se että en ole nukkunut käytännössä yhtään!
Kahvia nokkaan niin jaksaa taas tämän päivän.
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Itsee sain uni rytmin ja yö valvomiset loppui. Laitoin kellon soimaan joka ikinen aamu kello 6. aamiainen, aamu pesut toki ja ulos ovesta.kun ei töitä ulkoilu.Kaupan kautta kotia mikro ateria mikroon aina kello 12. tiskit ulos yksin. lenkki kirjasto päivän lehdet. kotia .koti homia jne.ei tv. ei some.Kukaan ei soita puhelin kokoustilaan. roskat ulos erikseen ja taas typerä pieni lenkki. 3 nitä päivässä tulee. IIlta kun on katson vain CTV utiset. Olen kirjan lainanut kirjasto luen sitä siihen asti kun nukahdan 2 kk.meni on uni rytmi.ruoka rytmi.Käyn työtmänä asukastalo.enää en häpeä työtmyttäni.
- Anonyymi
Vaihdoin kahvin mustaan teehen koska join 3-4 mukia vahvaa kahvia päivässä maidon kera, olin kofeiinikoukussa, nyt on rauhallisempi olo. Ongelma on että valkea mukien sisus on tummentunut ja ei lähde tiskaamalla. Kalkinpoistaja on kahvinkeittimiä varten. Ei ole mitään bakteeriongelmia ja vatsavaivoja. Voiko asialle tehdä mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540