Onko lääkkeen myynti loppumassa suomessa .Apteekki ilmoitti näin .
Onko jollain tietoa ?
Diasectral 200mg
Anonyymi-ap
3
696
Vastaukset
- Anonyymi
Fimean sivulla on vain mainittu ettei ole mitään saatavuushäiriöitä ja että on kaupan.
- Anonyymi
Minulle sanottiin apteekissa, että lääkettä ei enää saa, minun lääkkeet riittävät elokuun alkuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sanottiin apteekissa, että lääkettä ei enää saa, minun lääkkeet riittävät elokuun alkuun!
Minulle myös sanottiin apteekista että lääkettä ei ole tällä hetkellä saatavana tukustakaan.
Lääke riittää 2 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071213
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146916Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64883- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78611