Hei
Kysyisin näiden kahden yhteisvaikutuksesta/turvallisuudesta. Jos olen ottanut yhden Panadol Extendin (665 mg) aamulla n. klo 7:00 ja illalla n. klo 21:30 juonut yhden 33 cl lonkeron (5,5 %), niin onko minulle tullut tai tulossa maksavaurio?😢 En tehnyt tätä tarkoituksella, unohdin ottaneeni Panadolin tänään. Juon harvoin.
Panadol Extend 665 mg + alkoholi (5,5%, 33 cl)
Anonyymi-ap
2
1465
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tullut, eikä ole tulossa. Panadolin vaikutus on loppunut jo paljon ennen kuin joit lonkeron.
- Anonyymi
Panadol extendin vaikutus loppuu 8 tunnin päästä. Panadol on ihan OK alkoholin kanssa jos
a) et ole juoppo, eli alkoholin käyttösi ei ole jatkuvaa
ja
b) Panadolin käyttösi ei ole ollut jatkuvaa
ja
c) et ota kourallista Panadolia ja juo heti perään itseäsi ympärikänniin
Suuri osa noista maksapotilaista on juoppoja, jotka vetävät kovia päiväannoksia parasetamolia siihen juoppoutensa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337