Suomessa uusia hyttysiä

Anonyymi-ap

Niililäistä tautia nyt hyttysillä meillä täällä Suomessa. Naurattais jos ei tietäisi nämä varmaan Bill Gatesin labrasta missä hän kertoi tutkivansa hyttysia ja vapauttavansa ne ympäri maailmaa. Voidaan sitten olla varmoja että tauteja riittää, meilläkin. On se hienoa että yksi idiootti voi panna koko maailman polvilleen. Uutisia seuranneena ympäri maailman osasi tätä odottaa. En tiedä itkeäkö vai nauraa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009686404.html

18

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siihen tarvita mitään billejä tai balleja, kun ilmasto lämpenee, alkaa tulla kaiken maailman ötököitä tänne pohjolaankin.
      Ei ne labratkaan nyt sentään kaikkea saa aikaiseksi.
      Ja miksi keskittyä siihen, mistä joku juttu tulee, tai miksi, vaan kannattaisi keskittyä siihen, mitä sitten tehdään, kun jotain tulee.
      Elämä on yllätyksiä täynnä, vielä ei voi tietääkään, mitä kaikkea saattaa olla vielä edessä...

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt pelotellaan ihmisiä jollakin muulla tavalla.Kuten hyttysillä jotka kantaa jotakin ihme tautia.Eikö ole aika ottaa laput pois silmiltä ja nähdä totuus?Eikä kuunnella höpönläpö tarinoita mitä meille kaiken aikaa tarjoillaan.Minä en anna noille peloille yhtään valtaa.Enkä tuhlaa minun hyvää energiaa turhiin asioihin.
      Elämää ei ole tarkoitettu sellaiseksi missä täytyy koko ajan pelätä jotakin.
      Oma voima on paras voima missä minä itse aina olen ja pysyn!

      • Anonyymi

        Olen ihan samaa mieltä.
        Pelko se on, mikä on useimmiten taustalla, kun ihmiset alkavat vaahdota kaiken maailman teorioita, joista ei edes tiedä onko totta vai ei.
        Asioiden liika kaiveleminen ja ylenmääräinen lukeminen ei ole välttämättä hyväksi, jos ne aiheuttaa pelkoa ja liiallista epävarmuutta.
        Minulla on sama, että keskitän vähäisen energiani positiivisiin asioihin. Itsellä tulisi varmaan jotenkin ahdistava olo, jos miettisin jotain, mitä ei vielä ole, eikä voi edes tietää tulevaksi.


      • Anonyymi

        Tässä mistään pelosta ole kyse,! Kyse on siitä saako joku sikarikas äidin rakastamatta jäänyt idiootti tehdä maailmassa mitä haluaa, vaikuttaen jokaisen elämään! Sinun oma voimasi ei sinua tule auttamaan, valitettavasti. Mitä luulet kun annetaan kaiken vaan olla ja seurataan? Mitä tapahtuu sillä välin? Oi, sehän ei vaikuta sinuun? Et varmaan ole noin tyhmä ettet osaa ajatella asioita edemmäs? Luuletko olevasi jotenkin suojeltu kaikelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mistään pelosta ole kyse,! Kyse on siitä saako joku sikarikas äidin rakastamatta jäänyt idiootti tehdä maailmassa mitä haluaa, vaikuttaen jokaisen elämään! Sinun oma voimasi ei sinua tule auttamaan, valitettavasti. Mitä luulet kun annetaan kaiken vaan olla ja seurataan? Mitä tapahtuu sillä välin? Oi, sehän ei vaikuta sinuun? Et varmaan ole noin tyhmä ettet osaa ajatella asioita edemmäs? Luuletko olevasi jotenkin suojeltu kaikelta?

        En luule olevani suojeltu, vaan tiedän etten ole suojeltu yhtään miltään.
        Jos ei omat voimani riitä omaan elämiseeni, se on voivoi, sille ei sitten voi mitään.
        En ole myöskään rikas, mutta en ole myöskään kateellinen rikkaille, tai muillekaan ehkä paremmin pärjääville, en koe tarvetta syytellä ketään yhtään mistään.
        Miksi juuri joku Gates haluaisi maailman sekaisin? Tai joku muu ökyrikas?
        Siinäpä joillekin riittää miettimistä pitkäksi aikaa, jos ei ole elämässään muuta tekemistä.
        Onhan sitä paljon tavallisempiakin asioita, joihin voi aikaansa kuluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule olevani suojeltu, vaan tiedän etten ole suojeltu yhtään miltään.
        Jos ei omat voimani riitä omaan elämiseeni, se on voivoi, sille ei sitten voi mitään.
        En ole myöskään rikas, mutta en ole myöskään kateellinen rikkaille, tai muillekaan ehkä paremmin pärjääville, en koe tarvetta syytellä ketään yhtään mistään.
        Miksi juuri joku Gates haluaisi maailman sekaisin? Tai joku muu ökyrikas?
        Siinäpä joillekin riittää miettimistä pitkäksi aikaa, jos ei ole elämässään muuta tekemistä.
        Onhan sitä paljon tavallisempiakin asioita, joihin voi aikaansa kuluttaa.

        Koska Gates on häiriintynyt ihminen. Oletan ettet juurikaan katsele hänestä tehtyjä haastatteluja mitä hän niissä selittää ja tuskin tiedät hänen ja perheensä historiastastakaan. Gates on saanut luvat vapauttaa näitä muunneltuja moskiittojaan USAssa Floridassa ja olikohan Michiganissa? koska hänellä on rahaa. Hän voi tehdä mitä vain eikä lain koura häneen yllä koska korruptio kukkii. Nyt on pari päivää sitten todettu ensimmäinen malariatapaus Floridassa n. 20 vuoden jälkeen. Ei ole vaikeaa ymmärtää että hänen tuotoksensa ovat tämän aiheuttaneet. Muussa tapauksessa tuo Malaria olisi tullut jo aiemmin. Uskon myös että malarialääkettä valmistaa sellainen yritys josta Bill omistaa suurimman osan osakkeista ja nyt kun saadaan aihe myydä lääkettä tai pahimmassa tapauksessa pakkopiikittää tulevaisuudessa floridalaiset ja ehkä muutkin, niin tuleehan siitä kima summa rahaa herralle ja muut joko kuolee tai ottavat piikkiä. Eikä olekin hienoa?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Gates on häiriintynyt ihminen. Oletan ettet juurikaan katsele hänestä tehtyjä haastatteluja mitä hän niissä selittää ja tuskin tiedät hänen ja perheensä historiastastakaan. Gates on saanut luvat vapauttaa näitä muunneltuja moskiittojaan USAssa Floridassa ja olikohan Michiganissa? koska hänellä on rahaa. Hän voi tehdä mitä vain eikä lain koura häneen yllä koska korruptio kukkii. Nyt on pari päivää sitten todettu ensimmäinen malariatapaus Floridassa n. 20 vuoden jälkeen. Ei ole vaikeaa ymmärtää että hänen tuotoksensa ovat tämän aiheuttaneet. Muussa tapauksessa tuo Malaria olisi tullut jo aiemmin. Uskon myös että malarialääkettä valmistaa sellainen yritys josta Bill omistaa suurimman osan osakkeista ja nyt kun saadaan aihe myydä lääkettä tai pahimmassa tapauksessa pakkopiikittää tulevaisuudessa floridalaiset ja ehkä muutkin, niin tuleehan siitä kima summa rahaa herralle ja muut joko kuolee tai ottavat piikkiä. Eikä olekin hienoa?!?

        Oletat kyllä ihan oikein, en ole lukenut Gatesista, enkä heidän historiastaan.
        Voin sanoa, ettei voisi vähempää kiinnostaa.
        Ei moskiittoja tarvitse muunnella levittämään malariaa, katsos kun moskiitot osaavat lentää, vaikkapa maasta toiseen, tai siirtyä esim. matkatavaroiden mukana maasta toiseen.
        Silläkin tavalla voi tauteja levittävät moskiitot vaihtaa paikkaa, jopa maata.
        Ja täysin ilman Gatesia.
        Malarialääkkeitä, kiniinivalmisteita, valmistaa varmaan useampikin lääkefirma, ei ainoastaan yksi ( uskon niin ).

        Kuka levittää/päästää vapaaksi aivan kaikkeen uskovia ihmisiä, hekin kun leviävät, myös näille palstoille. Johtuuko korruptiosta? Tuskinpa.

        Odotellaan nyt tässä maailman ajassa, minkälaiset pörriäiset täällä alkanevat lennellä ja tauteja levitellä, ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu.
        Siihen asti voidaan miettiä, että nyt vielä elelemme suht hienoja aikoja. Joko pärjätään tai ei. Eikö olekin hienoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat kyllä ihan oikein, en ole lukenut Gatesista, enkä heidän historiastaan.
        Voin sanoa, ettei voisi vähempää kiinnostaa.
        Ei moskiittoja tarvitse muunnella levittämään malariaa, katsos kun moskiitot osaavat lentää, vaikkapa maasta toiseen, tai siirtyä esim. matkatavaroiden mukana maasta toiseen.
        Silläkin tavalla voi tauteja levittävät moskiitot vaihtaa paikkaa, jopa maata.
        Ja täysin ilman Gatesia.
        Malarialääkkeitä, kiniinivalmisteita, valmistaa varmaan useampikin lääkefirma, ei ainoastaan yksi ( uskon niin ).

        Kuka levittää/päästää vapaaksi aivan kaikkeen uskovia ihmisiä, hekin kun leviävät, myös näille palstoille. Johtuuko korruptiosta? Tuskinpa.

        Odotellaan nyt tässä maailman ajassa, minkälaiset pörriäiset täällä alkanevat lennellä ja tauteja levitellä, ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu.
        Siihen asti voidaan miettiä, että nyt vielä elelemme suht hienoja aikoja. Joko pärjätään tai ei. Eikö olekin hienoa?

        Minä ennakoin, jää sinä rauhassa odottamaan mitä tapahtuu. Olen todennut pitkän elämäni aikana monia kertoja että ne "odottelijat" tulevat valmiiseen pöytään, teettävät työt vain muilla. Eivät missään vaiheessa ole tutkineet tai selvittäneet mitään. Vapaamatkustajana on hyvä olla. Ei sitten tulevaisuus kiinnosta yhtään. Sinulla ei varmaan ole lapsiakaan vai oletko todella noin itsekäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ennakoin, jää sinä rauhassa odottamaan mitä tapahtuu. Olen todennut pitkän elämäni aikana monia kertoja että ne "odottelijat" tulevat valmiiseen pöytään, teettävät työt vain muilla. Eivät missään vaiheessa ole tutkineet tai selvittäneet mitään. Vapaamatkustajana on hyvä olla. Ei sitten tulevaisuus kiinnosta yhtään. Sinulla ei varmaan ole lapsiakaan vai oletko todella noin itsekäs?

        Jaa, tarjoaisitko sinä minulle sen valmiin pöydän? Kun ei ole sellaisesta kokemusta.
        Lähes kaikki elämässäni on tullut itse tehtyä ja yritettyä. Ehkä olisi ollut kiva olla vapaamatkustaja, olisi saattanut päästä helpommalla.
        Meillä taitaa olla vain erilaiset näkemykset ajatellen tuleviin asioihin liittyvää.
        Toiset tosiaan ennakoivat, kun taas toiset eivät.

        Lapsiasia ei taas tähän liity millään tavalla, eikä todellakaan sinulle kuulu, onko minulla yksi, seitsemän, tai ehkä ei yhtään lasta.
        Jos olet niin kapeakatseinen, että lapsettomuus joillain ihmisillä johtuisi itsekkyydestä, niin ei voi muuta todeta kuin voi voi, ikävää, valitettava asenne.
        Minua itseäni ei haittaa, mitä joku tai jotkut sanovat ihmisille lapsista tai lapsettomuudesta. Tuollainen asia saattaa vain joitain loukata pahastikin, kannattaisi miettiä sitäkin, voisi olla siinäkin aihetta ennakointiin.
        Asenteelliset " vammat " voivat vaikeuttaa arvostelijan itsensä elämää enemmän kuin arvostelun kohteena olevien elämää.

        Toivottavasti me ei tunneta toisiamme, tulevaisuus pysyy luultavasti paljon valoisampana ja kiinnostavampana, jos en törmää sinunlaisiin ihmisiin.
        Kaikkea hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat kyllä ihan oikein, en ole lukenut Gatesista, enkä heidän historiastaan.
        Voin sanoa, ettei voisi vähempää kiinnostaa.
        Ei moskiittoja tarvitse muunnella levittämään malariaa, katsos kun moskiitot osaavat lentää, vaikkapa maasta toiseen, tai siirtyä esim. matkatavaroiden mukana maasta toiseen.
        Silläkin tavalla voi tauteja levittävät moskiitot vaihtaa paikkaa, jopa maata.
        Ja täysin ilman Gatesia.
        Malarialääkkeitä, kiniinivalmisteita, valmistaa varmaan useampikin lääkefirma, ei ainoastaan yksi ( uskon niin ).

        Kuka levittää/päästää vapaaksi aivan kaikkeen uskovia ihmisiä, hekin kun leviävät, myös näille palstoille. Johtuuko korruptiosta? Tuskinpa.

        Odotellaan nyt tässä maailman ajassa, minkälaiset pörriäiset täällä alkanevat lennellä ja tauteja levitellä, ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu.
        Siihen asti voidaan miettiä, että nyt vielä elelemme suht hienoja aikoja. Joko pärjätään tai ei. Eikö olekin hienoa?

        Et lukenut niin, ei kiinnosta. Kiinnostaa kuitenkin olla täällä selittämässä. Etkä ole edes sama henkilö jolle vastasin aiemmin. Salaliittoteoriitikkotrolli olet!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, tarjoaisitko sinä minulle sen valmiin pöydän? Kun ei ole sellaisesta kokemusta.
        Lähes kaikki elämässäni on tullut itse tehtyä ja yritettyä. Ehkä olisi ollut kiva olla vapaamatkustaja, olisi saattanut päästä helpommalla.
        Meillä taitaa olla vain erilaiset näkemykset ajatellen tuleviin asioihin liittyvää.
        Toiset tosiaan ennakoivat, kun taas toiset eivät.

        Lapsiasia ei taas tähän liity millään tavalla, eikä todellakaan sinulle kuulu, onko minulla yksi, seitsemän, tai ehkä ei yhtään lasta.
        Jos olet niin kapeakatseinen, että lapsettomuus joillain ihmisillä johtuisi itsekkyydestä, niin ei voi muuta todeta kuin voi voi, ikävää, valitettava asenne.
        Minua itseäni ei haittaa, mitä joku tai jotkut sanovat ihmisille lapsista tai lapsettomuudesta. Tuollainen asia saattaa vain joitain loukata pahastikin, kannattaisi miettiä sitäkin, voisi olla siinäkin aihetta ennakointiin.
        Asenteelliset " vammat " voivat vaikeuttaa arvostelijan itsensä elämää enemmän kuin arvostelun kohteena olevien elämää.

        Toivottavasti me ei tunneta toisiamme, tulevaisuus pysyy luultavasti paljon valoisampana ja kiinnostavampana, jos en törmää sinunlaisiin ihmisiin.
        Kaikkea hyvää.

        En ole kapeakatseinen, päinvastoin! Otan huomioon asiassa mahd. monen näkökannan. Minulle on sama onko lapsia vai ei ja jos ei, syy ei kuulu todellakaan minulle. Mutta jos on vanhempi, elämää ei voi elää lasten kanssa ilman että tietää mitä huominen tuo tullessaan. Sinun asenteesi että katsotaan sitten kun tilanne on kohdalla, tarkoittaa ehkä sinulle ettei mitään hätää, mutta lapsille ei. Hyvä, onnellinen lapsuus on sitä että on rutiinit ja vanhemmat tietävät mitä on tulossa, kertovat siitä lapsille ettei kaikki tule kuin puskista. Meillä näin on onnistuttu tekemään vaikeuksista huolimatta. Vaati vai omaa panostani, joskus paljonkin. Valmis pöytä tarkoittaa sitä ettet näe vaivaa kaivaa tietoa. Ehkä et kykene siihen, en tiedä. Ehkä tarvitset apua jos jaksat asiaan perehtyä? Pahoittelen jos loukkasin. Anteeksi! Koita ottaa myös minunkin kantani huomioon.


    • Anonyymi

      Enpä ihmettele yhtään jos syksyn aikana ilmestyy kuin puskista taas uusi pandemia.Ei näköjään riittänyt ”edellinen”synnyttämään kauhua ja pelkoa ihmisten kesken.Kun jotakin ”uutta” ehkä pian pukkaa taas jonkun taholta.

      • Anonyymi

        Kyllä tuota " vanhaa pandemiaa" lämmitetään syksyllä, kun pitää saada tilatut piikit pistettyä.
        Uusi tulee 5 - 10 vuoden kuluttua.


    • Anonyymi

      En ole kuullut että Bill Gates olisi käynyt vierailemassa Porin Areena keskusteluissa.

    • Anonyymi

      Toivotaan, ettei tulekaan, niin tuo yksi, joka pelkää muunneltuja moskiittoja, saa olla rauhassa. Ettei vaan se Bill toisi niitä tullessaan tänne meille...

      • Anonyymi

        Ilku miten paljon haluat, ei haittaa minua. Tulet itse huomaamaan miten olit sitä porukkaa joka sai Suomen kyykkyyn ja monet kuolemaan turhan takia, sinun ja kaltaistesi takia. Pala helvetissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilku miten paljon haluat, ei haittaa minua. Tulet itse huomaamaan miten olit sitä porukkaa joka sai Suomen kyykkyyn ja monet kuolemaan turhan takia, sinun ja kaltaistesi takia. Pala helvetissä!

        Ei ole tarkoitus ilkkua, anteeksi siitä.
        Kerronpa senkin, etten todellakaan ole laittamassa ketään kyykkyyn, päinvastoin, kyllä tässä on vuosien varrella itseäni kyykytetty eri tahoilta enemmän kuin riittävästi.

        Sitä en tiedä missä palan, polttohautausta olen kyllä miettinyt jo jonkin aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe