Oletko Lutherilainen saatanan kaltainen vai Kristuksen kaltainen jos synnissä herkkuttelet ?

Onko nuhteeton sitten Jeesuksen kaltainen josta Pyhä Raamattu puhuu ,, sinä syntinen. Kerro ??? Milloin Jeesus tuli syntinen.
Sellaisia kuin Hän tässä sanotaan >>
1. Joh. 4:17

Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

Ja kerro millainen on Täydellinen jonka Jumala on tehnyt uskova? Millainen sellainen täydellinen syntisyys on?

Fil. 3:15

Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.

Kol. 1:28

Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa.

Mitkä synnit sulla on jäljellä millä teet syntiä kun Hän otti päällensä kaikki sun synnit Ristillä? Oletko varastanut Häneltä syntejä pysyäkseen syntisenä? Niin monet uskovat todistaa minulle että he pysyvät synnissä loppuun asti ? Synti mistä hehkuvat ja herkkuttelevat suuressa valearmossa ???

Kerro miksi Hän on synninpoistaja Ja Vapauttaja jos Hän ei saa toimia sellaisena Suomen Sionissa ja maailmassa missä on uskovia ??>>>
>> Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
>>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
Hepr. 9:28
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
Hepr. 10:4
Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
Room. 11:26
POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

ONKO SEURAKUNNAT HUKKANEET POISTAJA..

SEN YMMÄRRÄN ETTÄ PRIDEKIRKKOT OVAT HUKANNEET POISTAJA JA VAPAUTTAJA , MUTTA ETTÄ SEURAKUNNAT ,, EN VOI KÄSITTÄÄ..

0

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
        Ikävä
        68
        3179
      2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
        Ikävä
        75
        3067
      3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
        Ikävä
        68
        2922
      4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
        Ikävä
        66
        2601
      5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
        Ikävä
        44
        2122
      6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
        Ikävä
        60
        1677
      7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
        Ikävä
        18
        1649
      8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
        Ikävä
        25
        1637
      9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
        Ikävä
        35
        1635
      10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
        Ikävä
        59