Eikö Tanelinlammen vesiurheilupuiston henkilökuntaa koske liikennesäännöt?

Anonyymi-ap

Lampitiellä, nuorisotalon nurkalla, on moottoriajoneuvolla ajo kielletty-liikennemerkki,joka kieltää ajon nuorisotalon pihaan ja edelleen.em.vesipuistoon. Kuvittelisi henkilökunnan noudattavan liikennemerkkiä, edes esimerkin vuoksi. Juuri äsken valkoinen BMV ajoi vesipuiston pihaan liikennemerkistä ja -säännöistä piittaamatta!

14

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota rekkari ylähä.

• Anonyymi

Onhan siinä nuorisotalon pimeä kulma, jonka takaa voi lapsikin rynnätä...ajokielto sen vuoksi

• Anonyymi

Voi rynnätä vaikka jeesus sieltä kulman takaa tai vaikka joku vähä älyinen

• Anonyymi

Joo ei koske heitä

• Anonyymi

Oliko elmo taas asialla. ? Isäänsä tullu taulapää.

• Anonyymi

Se on muuten bmw.

• Anonyymi

Nuorisotalon nurkka on kuin giljotiini-siitä ajetaan surutta hullunlailla pihaan. Luulisi kaupungin liikennesuunnittelija-viranhaltijaa (virkavelvollisuuteen kuuluu mm.selonotto-ja toimintavelvollisuus) edes hiukan kiinnostavan riskialtis paikka, johon pitäisi laittaa puomi tmv., turvallinen, liikennejärjestely. Ehkä, virkavastuulla toimiva , vastuuviranhaltija herää ruusenunestaan, kun ensimmäinen lapsukainen joutuu kulman takaa kaahavan auton tmv. yliajamaksi.

• Anonyymi

Käytännössä missään kieltomerkit ei koske henkilökuntaa. Ne kieltomerkit on tasamaan taulapäitä varten, jotka eivät ymmärrä mistään mitään. Henkilökunta kyllä tietää alueen paikat, ja heillä on oikeus ajaa autolla siihen, jo välinehuollonkin kannalta, ja muista asiallisista syistä. Te tasamaan taulapäät sen sijaan jätätte koslanne parkkipaikalle, ettekä ajele kieltomerkkejä päin.

• Anonyymi

Höpöhöpö...

• Anonyymi

Voi itku kyllä nyt kiristää ota burana

• Anonyymi

Henkilökuntaan kuuluva( vas) ajaa ylinopeutta ja aiheuttaa vaaratilanteita. Hyvin kuvastaa puolueen välinpitämättömyyttä.

• Anonyymi

Kuules ny, suurinta osa ei kiinnosta politiikka pätkääkään. Täällä ajelee paljon ihmisiä ja suurin osa ei ole millään tapaa poliittisesti suuntautuneita. Et sä ny jokaasta näkemääs ihmistä voi leimata vasemmistolaiseksi tai oikeistolaiseksi. Suurin osa ei ole kumpaakaan. Miksi, siksi että ei kiinnosta, on muuta tekemistä ja ajateltavaa.

• Anonyymi

Lopettakaa nyt jo tällainen typerä haukkuminen. Omaa, eteläpohjalaista väkeä, naapureitanne ja todennäköisesti sukulaisianne haukutte. Täällä kaikki ovat enemmän tai vähemmän toisilleen sukua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe