Lampitiellä, nuorisotalon nurkalla, on moottoriajoneuvolla ajo kielletty-liikennemerkki,joka kieltää ajon nuorisotalon pihaan ja edelleen.em.vesipuistoon. Kuvittelisi henkilökunnan noudattavan liikennemerkkiä, edes esimerkin vuoksi. Juuri äsken valkoinen BMV ajoi vesipuiston pihaan liikennemerkistä ja -säännöistä piittaamatta!
Eikö Tanelinlammen vesiurheilupuiston henkilökuntaa koske liikennesäännöt?
14
439
Vastaukset
- Anonyymi
Ota rekkari ylähä.
- Anonyymi
Onhan siinä nuorisotalon pimeä kulma, jonka takaa voi lapsikin rynnätä...ajokielto sen vuoksi
- Anonyymi
Voi rynnätä vaikka jeesus sieltä kulman takaa tai vaikka joku vähä älyinen
- Anonyymi
Joo ei koske heitä
- Anonyymi
Oliko elmo taas asialla. ? Isäänsä tullu taulapää.
- Anonyymi
Se on muuten bmw.
- Anonyymi
Nuorisotalon nurkka on kuin giljotiini-siitä ajetaan surutta hullunlailla pihaan. Luulisi kaupungin liikennesuunnittelija-viranhaltijaa (virkavelvollisuuteen kuuluu mm.selonotto-ja toimintavelvollisuus) edes hiukan kiinnostavan riskialtis paikka, johon pitäisi laittaa puomi tmv., turvallinen, liikennejärjestely. Ehkä, virkavastuulla toimiva , vastuuviranhaltija herää ruusenunestaan, kun ensimmäinen lapsukainen joutuu kulman takaa kaahavan auton tmv. yliajamaksi.
- Anonyymi
Käytännössä missään kieltomerkit ei koske henkilökuntaa. Ne kieltomerkit on tasamaan taulapäitä varten, jotka eivät ymmärrä mistään mitään. Henkilökunta kyllä tietää alueen paikat, ja heillä on oikeus ajaa autolla siihen, jo välinehuollonkin kannalta, ja muista asiallisista syistä. Te tasamaan taulapäät sen sijaan jätätte koslanne parkkipaikalle, ettekä ajele kieltomerkkejä päin.
- Anonyymi
Höpöhöpö...
- Anonyymi
Voi itku kyllä nyt kiristää ota burana
- Anonyymi
Henkilökuntaan kuuluva( vas) ajaa ylinopeutta ja aiheuttaa vaaratilanteita. Hyvin kuvastaa puolueen välinpitämättömyyttä.
- Anonyymi
Kuules ny, suurinta osa ei kiinnosta politiikka pätkääkään. Täällä ajelee paljon ihmisiä ja suurin osa ei ole millään tapaa poliittisesti suuntautuneita. Et sä ny jokaasta näkemääs ihmistä voi leimata vasemmistolaiseksi tai oikeistolaiseksi. Suurin osa ei ole kumpaakaan. Miksi, siksi että ei kiinnosta, on muuta tekemistä ja ajateltavaa.
- Anonyymi
Lopettakaa nyt jo tällainen typerä haukkuminen. Omaa, eteläpohjalaista väkeä, naapureitanne ja todennäköisesti sukulaisianne haukutte. Täällä kaikki ovat enemmän tai vähemmän toisilleen sukua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391