En nyt sinulle osoittanut tämän viestin kokonaan ja mitä mä nyt kirjoitan rakkaat siskot ja veljet !! Vaikka tiedän että olette monet harrastaneet itseä kieltämistä ja jonkinlaista oma kuolema itelle ! HYVÄ !!!
Katsos omassa elämässä olen huomannut itsestä ja muiden elämästä ja tuttavien elämässä. Miten vaikea on antautua ja kuolla pois elämästä ja palvella vain toisia Jeesuksen ja Jumalan takia , niinkuin Kirjoitettu on.
Miten moniavioliittoa olis säästynyt jos ihminen ei olis ollut niin itsekäs ja omahyvä. Tä on kohtutonta en ota tätä sinulta . Taistelen sinua vastaan Jumalan Voimassa . Kun Jumala sano antaudu ja käännä toinen poski tilalle . Mies antaudu ja käännä toinen poski tilalle . Anna Jumala taistella. Anna vaimosi ajaa sinua yli pansarivaunun kanssa . Älä sano mutt . mutt mä olen perhen pää. Anna Jumala tehdä sinusta Perheen pää. Äläedes yritä millään aluella.
Ihminen alkaa purna ja sano että tämä ei ole kohtullista minulle >> minä hyvä ihminen . Ei minua saa herätä kun mulla on raskas työviikko edessä ja jopa iltatyöt. Minun täytyy saada nukkua . Menkää pois lapset mun edestä vaikka olette miten sairaita tai yöllä itkuisia ja tarvi vettä. Tällaisia ollaan jos emme ole antautuneet Jumalalle palvelemaan Häntä. Kyllä meidän pitää antautua ja palvella. Miten on? Jos me emme omia lapsia pysty palvella ja antautua keskellä yöllä? Niin miten sitten kun narkomaani soittaa ja pyytää , tule Lars hakemaan minua. Olen vilunen ja ulkona on -30 . Minulla ei ole muille soitta. JOO kuole Savis. -. Antaudu ja mene vaikka olis mitään vastoinsanomista sydämissä nousee että on kohtutonta ja tämä ei saa tapahtua minulle / sinulle. Miten voimme palvella vihollinen joka on juuri haukkunut sua pystyyyn ja mennyt ovesta ulos vihaisena ja huutaen että olet sinä paska niin etä kaikki naapurit kuulee.?? Jos emme voi palvella hyvät lähimmäiset ??? Miten voit autta sellainen kun hän pyytää? Jos et kuole itselle ja kieltä itseäsi kokonaan ?? Siis tee kaikki vain Jeesukselle ja unohda itseä.
No ihan pikkuinen olen saanut armon antautua ja lisä odotan !! Vaikein on varmaan siunata ja rukoilla kiduttajien puolesta kekitysleirissä, tai vainoissa missä vihollinen on Herätyksissätappanut meidän lähiomaisia , ystäviä ja lapsia.
Silti rukoilen teille Oikea Herätystä !!
Ja tulinen Synnintunto< joka vain Herra voi sammuta Ristin Voimalla..
Vastaa
7 minMuokattu
Silti rukoilen teille Oikea Herätystä !! Antautumista siihen. Itselle kuolemista . Kieltä itseä !!!!
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17914157A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125