Olen ensi kertaa pitkästä aikaa ylpeä kotikaupungistani Seinäjoesta. Provinssin Marko Kivelä päätöksellään poistaa tapahtumastaan kansanedustaja, joka ei tajua sitä, että nykyään jokaisella Seinäjokelaisella pojalla voi olla pimppi, oli oikea. Mielestäni me, seinäjokelaiset miehet voisimme jokainen omalta osaltamme muuttaa paikkakuntamme kulttuuria kulkemalla ylpeästi kaduilla ja kertoa vastaantulijoille, että meilläkin on, tai ainakin voisi olla pimppi. Tehdään yhdessä Seinäjoesta Suomen Miespimppi-pääkaupunki.
Ylpeä Seinäjokilainen
32
664
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä toinen, mukavaa että olet nähnyt järjen valon.
- Anonyymi
Otahan rasse lisää olutta kun muuhun ei järki riitä. Persujen ainot tavoitteet maahanmuutto ja pride vastustus. Mitä muuta olette saaneet aikaan, ei mitään ja kokomusryhmäkin jo miettii miten päästä apinalaumasta eroon
- Anonyymi
Minä liityn huomenna suoraselkäisiin perussuomalaisiin.
- Anonyymi
Selkä voi olla suorassa mutta ajatukset vinossa
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009693140.html
- Anonyymi
Provinssi pomo on idiootti ja pirullinen ihminen. Pimppi on naarailla. Uroksilla on kyrpä. Ei liene vaikea rasti? Välimaaston ihmiset on elettävä asian kanssa vai pakotetaanko joku korjattavaksi vaivaan jota ei voi edes korjata. Kyllä perussuomalaiset on 100% oikeassa tässäkin asiassa. Juha Mäenpää on mies paikallaan ja on mies ,uros naaraan vastakohta. Seta hemmot on sekaisin taas arkisista asioista.
- Anonyymi
Nyt voikin sitten boikotoida rytmikorjaamoa myös...
- Anonyymi
Provinssin nykyinen nokkamies (vai onko hän sittenkin nainen?) On ollut ehdolla viherhippi hörhöjen listoilla kunnallisvaaleissa.
Se kertoo kaiken oleellisen tästä keissistä.- Anonyymi
Viime kädessä Seinäjoen kaupunginhallitus päättää Provinssin avustuksista, lainoista ja takauksista. Se nokkamies lähtee ainakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime kädessä Seinäjoen kaupunginhallitus päättää Provinssin avustuksista, lainoista ja takauksista. Se nokkamies lähtee ainakin?
Seinäjoen kaupunginhallitusta ei kiinnosta Mäenpään uli-uli
- Anonyymi
Maailman verenhimoisimmalle aatteelle, kommunismille, ei ole tilaa pohjanmaalla. Sille ei ole ollut koskaan tilaa ja hyvä niin.
- Anonyymi
Venäjämielisyydelle näköjään on tilaa. Peräkamaripoikien pride-vastustus on kuin suoraan mv-lehdestä kopioitua vihatekstiä erilaisuutta kohtaan.
- Anonyymi
Sama. On ilo asua Seinäjoella. Vaikka olen jo 70, huomaan ilokseni täällä hyviä asioita.
- Anonyymi
Onhan täällä isos kauppakeskukses nähty, ikääntyneempi mies, kukkamekko päällä. Kovin oli mustat luontäidin kutomat villasukat jalas ja ylettyi ainakin yhtä korkialle, mihin hameenhelma päättyi. Olitko se sinä?
- Anonyymi
Sjk on Suomen miespimppilä 😅
- Anonyymi
Kyllä huomaa kirjoituksista miksi seinäjoki oli kaupungeista ainut jossa persut pärjäs muuten maakunnat vei sen eduskuntaan(kepun äänillä) kaupunkilaiset käsitti ettei ihmisten asioista saisi laittaa päätöksiä tekemään ihmisiä joiden järjenjuoksu on lapsen tasolla.
- Anonyymi
On jokseenkin viihdyttävää näin täysjärkisenä faktat tiedostavana MIEHENÄ seurata tätä sirkuseläinten esitystä taka-alalta. Toisaalta se on myös surullista kuinka sekaisin yhteiskunnat ovat antaneet itsensä vajota.
- Anonyymi
Onneksi alati länsimaailmaan (eli myös Suomeen) leviävä islam tekee tästä sekoilusta lopun.
En ole iloinen islamin leviämisestä, valitsisin vanhoollislestadiolaisuudenkin mielummin, mutta parempi olisi elää perinteisiä islamilaisia arvoja kuin katsella tätä helvetin vihervasemmiston transwokelesbohomo- sirkustemppuilua- Anonyymi
Muslimeja on Suomessa sama määrä kuin lestadiolaisia eli 2%.
Missä ongelma?
- Anonyymi
Olen todella pettynyt seinäjoen ahneuteen.Ensi lakkautetaan terveydenhoito yksiköitä sitten vslitetaa,että hoito jonot jopa kiireellisissä tapauksissa viikon.
Nyt opiskelijat heitteillä ei löydy asuntoja kun lakkautettiin kouluja ja kursseja maakunnissa.
Nyt pitää laittaa päättäjät pöydän ääreen ja katsokaa nyt miten kaikki sekasin. Ensin pitää olla koko polku kunnossa ennen kuin puretaan toimivia toimintoja.- Anonyymi
Tää on loman keskeytyksen paikka koulut alkaa kohta ja asuntoja ei löydy ja jonot sairaalassa sen kuin kasvaa.
- Anonyymi
Pitääkö opiskelijoiden pystyttää telta koulun pihalle niin näitte oikein käytännössä miten paljon asuntoja puuttuu.
Potilaiden pitää laittaa jokaisen joka odottaa liian kauan punainen ämpäri keskussairaala aulaan. - Anonyymi
Mäenpäälle seuraavissa vaaleissa äänivyöry . Kepulaisetkin lähtevät vasemmistoon siirtyneestä kapusta sankoin joukoin .
- Anonyymi
Olisi kaikista paras, jos Suomesta tulisi kristillinen kansallisvaltio.
- Anonyymi
Ei mitään uskonvouhotuksia tänne kaivata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään uskonvouhotuksia tänne kaivata
Suomi on ja pysyy kristittynä maana. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on ja pysyy kristittynä maana. Piste.
Suomalaisista 61 % on ev.lut kirkossa. Piste.
- Anonyymi
Vain Jehovan todistajien uskonto on oikea uskonto. Muut ovat harhaoppia.
- Anonyymi
Uskonnosta voi ja saakin olla mitä mieltä tahansa, mutta tosiasia on, ettei maa olisi näin sekasorrossa, jos elettäisiin uskontojen opettamalla moraalilla ja etiikalla.
- Anonyymi
mäenpää on vaan mediassa uhoovaa koulukiusattu pikkupoika
- Anonyymi
Aloittaja on Persun possu valehtelee ja vääristelee
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391