Ylpeä Seinäjokilainen

Anonyymi-ap

Olen ensi kertaa pitkästä aikaa ylpeä kotikaupungistani Seinäjoesta. Provinssin Marko Kivelä päätöksellään poistaa tapahtumastaan kansanedustaja, joka ei tajua sitä, että nykyään jokaisella Seinäjokelaisella pojalla voi olla pimppi, oli oikea. Mielestäni me, seinäjokelaiset miehet voisimme jokainen omalta osaltamme muuttaa paikkakuntamme kulttuuria kulkemalla ylpeästi kaduilla ja kertoa vastaantulijoille, että meilläkin on, tai ainakin voisi olla pimppi. Tehdään yhdessä Seinäjoesta Suomen Miespimppi-pääkaupunki.

32

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä toinen, mukavaa että olet nähnyt järjen valon.

• Anonyymi

Otahan rasse lisää olutta kun muuhun ei järki riitä. Persujen ainot tavoitteet maahanmuutto ja pride vastustus. Mitä muuta olette saaneet aikaan, ei mitään ja kokomusryhmäkin jo miettii miten päästä apinalaumasta eroon

• Anonyymi

Minä liityn huomenna suoraselkäisiin perussuomalaisiin.

• Anonyymi

Provinssi pomo on idiootti ja pirullinen ihminen. Pimppi on naarailla. Uroksilla on kyrpä. Ei liene vaikea rasti? Välimaaston ihmiset on elettävä asian kanssa vai pakotetaanko joku korjattavaksi vaivaan jota ei voi edes korjata. Kyllä perussuomalaiset on 100% oikeassa tässäkin asiassa. Juha Mäenpää on mies paikallaan ja on mies ,uros naaraan vastakohta. Seta hemmot on sekaisin taas arkisista asioista.

• Anonyymi

Nyt voikin sitten boikotoida rytmikorjaamoa myös...

• Anonyymi

Provinssin nykyinen nokkamies (vai onko hän sittenkin nainen?) On ollut ehdolla viherhippi hörhöjen listoilla kunnallisvaaleissa.

Se kertoo kaiken oleellisen tästä keissistä.

• Anonyymi

Viime kädessä Seinäjoen kaupunginhallitus päättää Provinssin avustuksista, lainoista ja takauksista. Se nokkamies lähtee ainakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime kädessä Seinäjoen kaupunginhallitus päättää Provinssin avustuksista, lainoista ja takauksista. Se nokkamies lähtee ainakin?

Seinäjoen kaupunginhallitusta ei kiinnosta Mäenpään uli-uli

• Anonyymi

Maailman verenhimoisimmalle aatteelle, kommunismille, ei ole tilaa pohjanmaalla. Sille ei ole ollut koskaan tilaa ja hyvä niin.

• Anonyymi

Venäjämielisyydelle näköjään on tilaa. Peräkamaripoikien pride-vastustus on kuin suoraan mv-lehdestä kopioitua vihatekstiä erilaisuutta kohtaan.

• Anonyymi

Sama. On ilo asua Seinäjoella. Vaikka olen jo 70, huomaan ilokseni täällä hyviä asioita.

• Anonyymi

Onhan täällä isos kauppakeskukses nähty, ikääntyneempi mies, kukkamekko päällä. Kovin oli mustat luontäidin kutomat villasukat jalas ja ylettyi ainakin yhtä korkialle, mihin hameenhelma päättyi. Olitko se sinä?

• Anonyymi

Sjk on Suomen miespimppilä 😅

• Anonyymi

Kyllä huomaa kirjoituksista miksi seinäjoki oli kaupungeista ainut jossa persut pärjäs muuten maakunnat vei sen eduskuntaan(kepun äänillä) kaupunkilaiset käsitti ettei ihmisten asioista saisi laittaa päätöksiä tekemään ihmisiä joiden järjenjuoksu on lapsen tasolla.

• Anonyymi

On jokseenkin viihdyttävää näin täysjärkisenä faktat tiedostavana MIEHENÄ seurata tätä sirkuseläinten esitystä taka-alalta. Toisaalta se on myös surullista kuinka sekaisin yhteiskunnat ovat antaneet itsensä vajota.

• Anonyymi

Onneksi alati länsimaailmaan (eli myös Suomeen) leviävä islam tekee tästä sekoilusta lopun.

En ole iloinen islamin leviämisestä, valitsisin vanhoollislestadiolaisuudenkin mielummin, mutta parempi olisi elää perinteisiä islamilaisia arvoja kuin katsella tätä helvetin vihervasemmiston transwokelesbohomo- sirkustemppuilua

• Anonyymi

Muslimeja on Suomessa sama määrä kuin lestadiolaisia eli 2%.

Missä ongelma?

• Anonyymi

Olen todella pettynyt seinäjoen ahneuteen.Ensi lakkautetaan terveydenhoito yksiköitä sitten vslitetaa,että hoito jonot jopa kiireellisissä tapauksissa viikon.
      Nyt opiskelijat heitteillä ei löydy asuntoja kun lakkautettiin kouluja ja kursseja maakunnissa.
      Nyt pitää laittaa päättäjät pöydän ääreen ja katsokaa nyt miten kaikki sekasin. Ensin pitää olla koko polku kunnossa ennen kuin puretaan toimivia toimintoja.

• Anonyymi

Tää on loman keskeytyksen paikka koulut alkaa kohta ja asuntoja ei löydy ja jonot sairaalassa sen kuin kasvaa.

• Anonyymi

Pitääkö opiskelijoiden pystyttää telta koulun pihalle niin näitte oikein käytännössä miten paljon asuntoja puuttuu.
      Potilaiden pitää laittaa jokaisen joka odottaa liian kauan punainen ämpäri keskussairaala aulaan.

• Anonyymi

Mäenpäälle seuraavissa vaaleissa äänivyöry . Kepulaisetkin lähtevät vasemmistoon siirtyneestä kapusta sankoin joukoin .

• Anonyymi

Olisi kaikista paras, jos Suomesta tulisi kristillinen kansallisvaltio.

• Anonyymi

Ei mitään uskonvouhotuksia tänne kaivata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään uskonvouhotuksia tänne kaivata

Suomi on ja pysyy kristittynä maana. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on ja pysyy kristittynä maana. Piste.

Suomalaisista 61 % on ev.lut kirkossa. Piste.

• Anonyymi

Vain Jehovan todistajien uskonto on oikea uskonto. Muut ovat harhaoppia.

• Anonyymi

Uskonnosta voi ja saakin olla mitä mieltä tahansa, mutta tosiasia on, ettei maa olisi näin sekasorrossa, jos elettäisiin uskontojen opettamalla moraalilla ja etiikalla.

• Anonyymi

mäenpää on vaan mediassa uhoovaa koulukiusattu pikkupoika

• Anonyymi

Aloittaja on Persun possu valehtelee ja vääristelee

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe